Porsche Cayenne S Coupé: Zlatá střední cesta má 2,9litrový V6 a 440 koní

Porsche dle předpokladů rozšiřuje nabídku motorizací nového Cayenne Coupé. Mezi standardní verzí a vrcholným Turbem se tak nyní objevuje i varianta S.

Během premiéry Cayenne se stylovější karoserií „kupé“ se nám ukázaly teprve dvě dostupné verze – standardní Cayenne Coupé s přeplňovaným třílitrovým šestiválcem o výkonu 250 kW (340 koní) a také vrcholné Turbo s dvakrát přeplňovaným čtyřlitrovým osmiválcem o síle 404 kW (550 koní). Mezi tyto verze nyní Porsche zasazuje nové Cayenne S Coupé.

Coupé nabídkou motorizací samozřejmě kopíruje standardní praktičtější Cayenne, takže i pod kapotou tohoto „eska“ čekejte známý dvakrát přeplňovaný 2,9litrový V6 o výkonu 324 kW (440 koní) a točivém momentu 550 N.m. Klasikou je rovněž osmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol.

Porsche Cayenne Coupé má české ceny. Za Turbo se plácnete přes kapsu

Porsche Cayenne Coupé má české ceny. Za Turbo se plácnete přes kapsu

Cayenne S Coupé zvládne akcelerovat z nuly na 100 km/h za rovných 5 sekund a maximálně se rozjede na 263 km/h. Pokud zvolíte některý z příplatkových balíčků odlehčených dílů (obsahující například karbonovou střechu), zrychlení na stovku pak může klesnout o setinu na 4,9 vteřiny.

Ve standardní výbavě „eska“ se mimochodem nachází i balíček Sport Chrono s voličem jízdních režimů na volantu, systémem „launch control“ nebo stopkami na palubní desce. Dále je Cayenne S Coupé v základu vybaveno sportovními sedačkami, panoramatickou střechou, 20palcovými koly, parkovacím asistentem a mimo jiné elektronicky nastavitelným podvozkem (PASM).

Porsche 911 Speedster míří do prodeje. Raritní model vyjde levněji než GT2 RS

Porsche 911 Speedster míří do prodeje. Raritní model vyjde levněji než GT2 RS

České ceny zatím nebyly zveřejněny, v Německu ovšem Cayenne S Coupé začíná na cenovce 99.657 euro (asi 2,56 milionu korun). O českých cenovkách základní a Turbo verze jsme psali již dříve.

Galerie doplněna o základní Porsche Cayenne Coupé.

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků