Porsche Cayenne S Coupé: Zlatá střední cesta má 2,9litrový V6 a 440 koní

Porsche dle předpokladů rozšiřuje nabídku motorizací nového Cayenne Coupé. Mezi standardní verzí a vrcholným Turbem se tak nyní objevuje i varianta S.

Během premiéry Cayenne se stylovější karoserií „kupé“ se nám ukázaly teprve dvě dostupné verze – standardní Cayenne Coupé s přeplňovaným třílitrovým šestiválcem o výkonu 250 kW (340 koní) a také vrcholné Turbo s dvakrát přeplňovaným čtyřlitrovým osmiválcem o síle 404 kW (550 koní). Mezi tyto verze nyní Porsche zasazuje nové Cayenne S Coupé.

Coupé nabídkou motorizací samozřejmě kopíruje standardní praktičtější Cayenne, takže i pod kapotou tohoto „eska“ čekejte známý dvakrát přeplňovaný 2,9litrový V6 o výkonu 324 kW (440 koní) a točivém momentu 550 N.m. Klasikou je rovněž osmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol.

Porsche Cayenne Coupé má české ceny. Za Turbo se plácnete přes kapsu

Porsche Cayenne Coupé má české ceny. Za Turbo se plácnete přes kapsu

Cayenne S Coupé zvládne akcelerovat z nuly na 100 km/h za rovných 5 sekund a maximálně se rozjede na 263 km/h. Pokud zvolíte některý z příplatkových balíčků odlehčených dílů (obsahující například karbonovou střechu), zrychlení na stovku pak může klesnout o setinu na 4,9 vteřiny.

Ve standardní výbavě „eska“ se mimochodem nachází i balíček Sport Chrono s voličem jízdních režimů na volantu, systémem „launch control“ nebo stopkami na palubní desce. Dále je Cayenne S Coupé v základu vybaveno sportovními sedačkami, panoramatickou střechou, 20palcovými koly, parkovacím asistentem a mimo jiné elektronicky nastavitelným podvozkem (PASM).

Porsche 911 Speedster míří do prodeje. Raritní model vyjde levněji než GT2 RS

Porsche 911 Speedster míří do prodeje. Raritní model vyjde levněji než GT2 RS

České ceny zatím nebyly zveřejněny, v Německu ovšem Cayenne S Coupé začíná na cenovce 99.657 euro (asi 2,56 milionu korun). O českých cenovkách základní a Turbo verze jsme psali již dříve.

Galerie doplněna o základní Porsche Cayenne Coupé.

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, pro je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 16 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků