Porsche Cayenne S Coupé: Zlatá střední cesta má 2,9litrový V6 a 440 koní

Porsche dle předpokladů rozšiřuje nabídku motorizací nového Cayenne Coupé. Mezi standardní verzí a vrcholným Turbem se tak nyní objevuje i varianta S.

Během premiéry Cayenne se stylovější karoserií „kupé“ se nám ukázaly teprve dvě dostupné verze – standardní Cayenne Coupé s přeplňovaným třílitrovým šestiválcem o výkonu 250 kW (340 koní) a také vrcholné Turbo s dvakrát přeplňovaným čtyřlitrovým osmiválcem o síle 404 kW (550 koní). Mezi tyto verze nyní Porsche zasazuje nové Cayenne S Coupé.

Coupé nabídkou motorizací samozřejmě kopíruje standardní praktičtější Cayenne, takže i pod kapotou tohoto „eska“ čekejte známý dvakrát přeplňovaný 2,9litrový V6 o výkonu 324 kW (440 koní) a točivém momentu 550 N.m. Klasikou je rovněž osmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol.

Porsche Cayenne Coupé má české ceny. Za Turbo se plácnete přes kapsu

Porsche Cayenne Coupé má české ceny. Za Turbo se plácnete přes kapsu

Cayenne S Coupé zvládne akcelerovat z nuly na 100 km/h za rovných 5 sekund a maximálně se rozjede na 263 km/h. Pokud zvolíte některý z příplatkových balíčků odlehčených dílů (obsahující například karbonovou střechu), zrychlení na stovku pak může klesnout o setinu na 4,9 vteřiny.

Ve standardní výbavě „eska“ se mimochodem nachází i balíček Sport Chrono s voličem jízdních režimů na volantu, systémem „launch control“ nebo stopkami na palubní desce. Dále je Cayenne S Coupé v základu vybaveno sportovními sedačkami, panoramatickou střechou, 20palcovými koly, parkovacím asistentem a mimo jiné elektronicky nastavitelným podvozkem (PASM).

Porsche 911 Speedster míří do prodeje. Raritní model vyjde levněji než GT2 RS

Porsche 911 Speedster míří do prodeje. Raritní model vyjde levněji než GT2 RS

České ceny zatím nebyly zveřejněny, v Německu ovšem Cayenne S Coupé začíná na cenovce 99.657 euro (asi 2,56 milionu korun). O českých cenovkách základní a Turbo verze jsme psali již dříve.

Galerie doplněna o základní Porsche Cayenne Coupé.

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

včera | AutoRevue.cz | 44 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků