Porsche Cayenne S Coupé: Zlatá střední cesta má 2,9litrový V6 a 440 koní

Porsche dle předpokladů rozšiřuje nabídku motorizací nového Cayenne Coupé. Mezi standardní verzí a vrcholným Turbem se tak nyní objevuje i varianta S.

Během premiéry Cayenne se stylovější karoserií „kupé“ se nám ukázaly teprve dvě dostupné verze – standardní Cayenne Coupé s přeplňovaným třílitrovým šestiválcem o výkonu 250 kW (340 koní) a také vrcholné Turbo s dvakrát přeplňovaným čtyřlitrovým osmiválcem o síle 404 kW (550 koní). Mezi tyto verze nyní Porsche zasazuje nové Cayenne S Coupé.

Coupé nabídkou motorizací samozřejmě kopíruje standardní praktičtější Cayenne, takže i pod kapotou tohoto „eska“ čekejte známý dvakrát přeplňovaný 2,9litrový V6 o výkonu 324 kW (440 koní) a točivém momentu 550 N.m. Klasikou je rovněž osmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol.

Porsche Cayenne Coupé má české ceny. Za Turbo se plácnete přes kapsu

Porsche Cayenne Coupé má české ceny. Za Turbo se plácnete přes kapsu

Cayenne S Coupé zvládne akcelerovat z nuly na 100 km/h za rovných 5 sekund a maximálně se rozjede na 263 km/h. Pokud zvolíte některý z příplatkových balíčků odlehčených dílů (obsahující například karbonovou střechu), zrychlení na stovku pak může klesnout o setinu na 4,9 vteřiny.

Ve standardní výbavě „eska“ se mimochodem nachází i balíček Sport Chrono s voličem jízdních režimů na volantu, systémem „launch control“ nebo stopkami na palubní desce. Dále je Cayenne S Coupé v základu vybaveno sportovními sedačkami, panoramatickou střechou, 20palcovými koly, parkovacím asistentem a mimo jiné elektronicky nastavitelným podvozkem (PASM).

Porsche 911 Speedster míří do prodeje. Raritní model vyjde levněji než GT2 RS

Porsche 911 Speedster míří do prodeje. Raritní model vyjde levněji než GT2 RS

České ceny zatím nebyly zveřejněny, v Německu ovšem Cayenne S Coupé začíná na cenovce 99.657 euro (asi 2,56 milionu korun). O českých cenovkách základní a Turbo verze jsme psali již dříve.

Galerie doplněna o základní Porsche Cayenne Coupé.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků