Porsche Cayenne po faceliftu stále za „hubičku” (české ceny)

Nedávno proběhnuvší facelift velkého SUV od tradičního německého výrobce sportovních vozů jsme vám podrobně představili již dříve, zde proto jen krátké shrnutí zásadních technických novinek všech třech provedení.

U základní verze vozu došlo k navýšení výkonu o 29 kW (40 k) a točivého momentu o 75 Nm z 310 na 385 Nm. To bylo částečně dosaženo i díky zvětšení objemu z 3,2 na 3,6 l. Cayenne s tímto šestiválcem zrychlí na stovku za 8,1 s (původně 9,1 s) a dosáhne maximální rychlosti 227 km/h (původně 214 km/h).

Cayenne S dostal také zvětšený objem osmiválce a to na 4,8 l. Model tak dosahuje výkonu 282 kW (385 k), což je o 33 kW, resp. 45 koní více, než doposud. Točivý moment pak vzrostl ze 420 Nm na rovných 500 Nm. Stovku nyní pokoří Cayenne S za 6,6 s (původně 6,8 s) a dosáhne maximální rychlosti 252 km/h (původně 242 km/h).

Model Cayenne Turbo pak získal navíc 37 kW (50 k) a 80 Nm točivého momentu. Nový osmiválec s dvěma turbodmychadly tak nabízí skvělý výkon 368 kW (500 k) a točivý moment 700 Nm. S tímto motorem zrychlí vůz na stovku za 5,1 s (původně 5,6 s) a dosáhne maximální rychlosti 275 km/h (původně 266 km/h).

Tip: Představení faceliftu Porsche Cayenne naleznete zde.

S faceliftem přišly i nové základní ceny, které určitě nejsou určeny pro široké masy zákazníků.

  • Cayenne - 1 498 000 Kč
  • Cayenne S - 1 898 000 Kč
  • Cayenne Turbo - 3 148 000 Kč
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne po faceliftu
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků