Porsche Cayenne jako Terra 650: tentokrát z dílen DMC Design

Společnost DMC Design, tradiční ladič italských plnokrevníků, snížila svůj zrak do třídy SUV. Její Terra 650 na základě Porsche Panamera nabídne výkon zvýšený na 650 koní.

Automobilka Porsche neustále rozšiřuje nabídku verzí svého prodejně nejúspěšnějšího modelu Porsche Cayenne II, přičemž nejčerstvějším přírůstkem do jeho rodiny se stává posílené, stále však atmosféricky plněné provedení Porsche Cayenne GTS. Přesto nezávislé ladičské firmy doslova chrlí jejich další, individuální modifikace, jejichž samotný výčet by u Cayennu vyšel na samostatný článek. Do jejich společnosti nově vstupuje společnost DMC Design.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne s novými prvky firmy DMC Design

Značka DMC Design proslula hlavně svými úctyhodnými přestavbami vozů Lamborghini včetně verzí Lamborghini Gallardo GT3 DMC nebo Lamborghini Aventador LP900 Molto Veloce DMC, ale také „maranellského kombíku“ v podobě stroje Ferrari FF Maximus s výkonem 888 koní (653 kW). Ve svém nejnovějším projektu však pánové z DMC Designu vycházejí z populárního německého SUV Porsche Cayenne II. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Snadno instalovatelné doplňky karoserie jsou vyrobeny z uhlíkových kompozitů

Za tímto nečekaným krokem stojí podle představitelů DMC Designu trvale rostoucí poptávka zákazníků po individuálním ladění vozů Porsche, zejména pak hatchbacku Panamera a SUV Cayenne, což nám pouze připomíná, že firmy tohoto druhu živí především přestavby obyčejných aut. Nová sada úprav DMC Designu pro Cayenne II nese označení Terra 650 naznačující zároveň výsledný výkon upraveného motoru…

Porsche Cayenne od TechArtu: až 600 koní

Porsche Cayenne od TechArtu: až 600 koní

Oficiální premiéru Cayenne Terra 650 oslaví již tento víkend na okázalém a stále významnějším setkání Top Marques Monaco, v rámci jehož loňského ročníku se veřejnosti představil například znamenitý sportovní model Spada Codatronca Monza. Podle DMC Designu lze celou sadu modifikací instalovat na sériové Porsche Cayenne během pouhých dvou hodin.

Porsche Cayenne GTS: pro ty, kteří opovrhují turbomotory (+ video)

Porsche Cayenne GTS: pro ty, kteří opovrhují turbomotory (+ video)

Zvenčí se pak váš vůz bude vyznačovat nelakovanými nástavci nárazníků a prvky šestidílného souboru částí vyrobených z uhlíkových kompozitů, mezi které patří kapota motoru, prahové obklady, hrany rozšířených blatníků, výrazný spoiler nad zadním oknem a kryty zpětných zrcátek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hlavně díky úpravám přeplňování a sacího traktu posílí Porsche Cayenne Turbo po přestavbě DMC Design o plných 150 koní

A nakonec to nejlepší. U DMC Designu jsou zvyklí na práci se skutečně silnými motory, Terra 650 proto vychází rovnou z nejvýkonnějšího modelu řady, tedy z Cayenne Turbo se standardním výkonem přeplňovaného motoru dosahujícím úctyhodné hranice 500 koní (368 kW). DMC Design pro stavbu Terra 650 připravila kompletně přepracovanou soustavu sání a přeplňování s novými koly a sníženými vnitřními odpory, díky čemuž narostla výkonová špička až na plných 650 koní (478 kW).

Na podrobnosti včetně cen si ale budeme muset ještě několik dní počkat.
 

bazar

Porsche Boxster 2,7
Rok výroby: 2006
Stav: 58 037 km
Cena: 600 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků