Porsche Cayenne jako Terra 650: tentokrát z dílen DMC Design

Společnost DMC Design, tradiční ladič italských plnokrevníků, snížila svůj zrak do třídy SUV. Její Terra 650 na základě Porsche Panamera nabídne výkon zvýšený na 650 koní.

Automobilka Porsche neustále rozšiřuje nabídku verzí svého prodejně nejúspěšnějšího modelu Porsche Cayenne II, přičemž nejčerstvějším přírůstkem do jeho rodiny se stává posílené, stále však atmosféricky plněné provedení Porsche Cayenne GTS. Přesto nezávislé ladičské firmy doslova chrlí jejich další, individuální modifikace, jejichž samotný výčet by u Cayennu vyšel na samostatný článek. Do jejich společnosti nově vstupuje společnost DMC Design.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne s novými prvky firmy DMC Design

Značka DMC Design proslula hlavně svými úctyhodnými přestavbami vozů Lamborghini včetně verzí Lamborghini Gallardo GT3 DMC nebo Lamborghini Aventador LP900 Molto Veloce DMC, ale také „maranellského kombíku“ v podobě stroje Ferrari FF Maximus s výkonem 888 koní (653 kW). Ve svém nejnovějším projektu však pánové z DMC Designu vycházejí z populárního německého SUV Porsche Cayenne II. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Snadno instalovatelné doplňky karoserie jsou vyrobeny z uhlíkových kompozitů

Za tímto nečekaným krokem stojí podle představitelů DMC Designu trvale rostoucí poptávka zákazníků po individuálním ladění vozů Porsche, zejména pak hatchbacku Panamera a SUV Cayenne, což nám pouze připomíná, že firmy tohoto druhu živí především přestavby obyčejných aut. Nová sada úprav DMC Designu pro Cayenne II nese označení Terra 650 naznačující zároveň výsledný výkon upraveného motoru…

Porsche Cayenne od TechArtu: až 600 koní

Porsche Cayenne od TechArtu: až 600 koní

Oficiální premiéru Cayenne Terra 650 oslaví již tento víkend na okázalém a stále významnějším setkání Top Marques Monaco, v rámci jehož loňského ročníku se veřejnosti představil například znamenitý sportovní model Spada Codatronca Monza. Podle DMC Designu lze celou sadu modifikací instalovat na sériové Porsche Cayenne během pouhých dvou hodin.

Porsche Cayenne GTS: pro ty, kteří opovrhují turbomotory (+ video)

Porsche Cayenne GTS: pro ty, kteří opovrhují turbomotory (+ video)

Zvenčí se pak váš vůz bude vyznačovat nelakovanými nástavci nárazníků a prvky šestidílného souboru částí vyrobených z uhlíkových kompozitů, mezi které patří kapota motoru, prahové obklady, hrany rozšířených blatníků, výrazný spoiler nad zadním oknem a kryty zpětných zrcátek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hlavně díky úpravám přeplňování a sacího traktu posílí Porsche Cayenne Turbo po přestavbě DMC Design o plných 150 koní

A nakonec to nejlepší. U DMC Designu jsou zvyklí na práci se skutečně silnými motory, Terra 650 proto vychází rovnou z nejvýkonnějšího modelu řady, tedy z Cayenne Turbo se standardním výkonem přeplňovaného motoru dosahujícím úctyhodné hranice 500 koní (368 kW). DMC Design pro stavbu Terra 650 připravila kompletně přepracovanou soustavu sání a přeplňování s novými koly a sníženými vnitřními odpory, díky čemuž narostla výkonová špička až na plných 650 koní (478 kW).

Na podrobnosti včetně cen si ale budeme muset ještě několik dní počkat.
 

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 980 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků