Porsche Cayenne jako Emperor II od FAB Designu

Švýcarská společnost FAB Design představila specifickou sadu doplňků pro aktuální generaci modelu Cayenne II.

Stávající generace opulentního SUV Porsche Cayenne II slavila svoji premiéru již před třemi lety, ale zájem o vozy této řady neopadá. Automobilka sama řadu Cayenne průběžně vylepšuje, vzpomeňme teprve několik týdnů staré provedení Porsche Cayenne Turbo S, ale lví podíl na udržování pozornosti nesou ladičské firmy. Z poslední doby si tak vybavíme třeba stavby Cayenne Cayster GT 670 (Hofele Design), Cayenne 600 TechArt nebo Cayenne Project Kahn.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne II v nové přestavbě Emperor II od švýcarské značky FAB Design

Nyní přichází se svojí troškou do mlýna také Roland Rysanek a jeho švýcarská společnost FAB Design, jež se v uplynulých měsících blýskla nejen decentní konverzí Mercedes-Benz CL FAB, ale hlavně neskutečně přeplácaným SUV Cadillac Escalade. Na první pohled si na nové přestavbě modelu Porsche Cayenne II s jménem Emperor II všimneme hlavně sady aerodynamických doplňků, do které patří hlavně přepracovaný přední nárazník, na který navazují rozšířené podběhy kol a široké prahové obklady.

Porsche Cayenne 2011: nová generace oficiálně

Porsche Cayenne 2011: nová generace oficiálně

Nová je také kapota z uhlíkových kompozitů s otvory pro odvod ohřátého vzduchu z motorového prostoru, při pohledu na zadní část karoserie vynikne nový nárazník s výraznějším difuzorem, těšit se však můžete také na upravené kryty zrcátek. A cena? Výše zmíněné vás bude na materiálu stát v přepočtu 422 tis. Kč. Připraveny jsou ovšem také lehké úpravy pohonných jednotek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Iniciativě zadavatele zakázky se u FAB Designu meze nekladou

Například vznětový agregát verze Cayenne S Diesel posílí úpravou programu řídicí jednotky a instalací nového výfukového traktu o 48 koní (35 kW) a točivý moment se zvýší o vítaných 80 Nm, díky čemuž vůz zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,4 s a dosáhne rychlosti 257 km/h. K mání je též sada nových litých ráfků s průměrem 22 palců a pneumatikami Dunlop Sport Maxx o rozměrech 265/35 vpředu a 305/30 vzadu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků