Porsche Cayenne jako Emperor II od FAB Designu

Švýcarská společnost FAB Design představila specifickou sadu doplňků pro aktuální generaci modelu Cayenne II.

Stávající generace opulentního SUV Porsche Cayenne II slavila svoji premiéru již před třemi lety, ale zájem o vozy této řady neopadá. Automobilka sama řadu Cayenne průběžně vylepšuje, vzpomeňme teprve několik týdnů staré provedení Porsche Cayenne Turbo S, ale lví podíl na udržování pozornosti nesou ladičské firmy. Z poslední doby si tak vybavíme třeba stavby Cayenne Cayster GT 670 (Hofele Design), Cayenne 600 TechArt nebo Cayenne Project Kahn.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne II v nové přestavbě Emperor II od švýcarské značky FAB Design

Nyní přichází se svojí troškou do mlýna také Roland Rysanek a jeho švýcarská společnost FAB Design, jež se v uplynulých měsících blýskla nejen decentní konverzí Mercedes-Benz CL FAB, ale hlavně neskutečně přeplácaným SUV Cadillac Escalade. Na první pohled si na nové přestavbě modelu Porsche Cayenne II s jménem Emperor II všimneme hlavně sady aerodynamických doplňků, do které patří hlavně přepracovaný přední nárazník, na který navazují rozšířené podběhy kol a široké prahové obklady.

Porsche Cayenne 2011: nová generace oficiálně

Porsche Cayenne 2011: nová generace oficiálně

Nová je také kapota z uhlíkových kompozitů s otvory pro odvod ohřátého vzduchu z motorového prostoru, při pohledu na zadní část karoserie vynikne nový nárazník s výraznějším difuzorem, těšit se však můžete také na upravené kryty zrcátek. A cena? Výše zmíněné vás bude na materiálu stát v přepočtu 422 tis. Kč. Připraveny jsou ovšem také lehké úpravy pohonných jednotek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Iniciativě zadavatele zakázky se u FAB Designu meze nekladou

Například vznětový agregát verze Cayenne S Diesel posílí úpravou programu řídicí jednotky a instalací nového výfukového traktu o 48 koní (35 kW) a točivý moment se zvýší o vítaných 80 Nm, díky čemuž vůz zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,4 s a dosáhne rychlosti 257 km/h. K mání je též sada nových litých ráfků s průměrem 22 palců a pneumatikami Dunlop Sport Maxx o rozměrech 265/35 vpředu a 305/30 vzadu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků