Porsche Cayenne jako Cayster GT 670 od Hofele Designu

Máte Cayenne v nepříliš prestižních verzích TDI nebo Hybrid? Nestyďte se více, u Hofele Design totiž připravili něco i pro vás!
Seznam kapitol
  1. Porsche Cayenne jako Cayster GT
  2. Fotogalerie

Mohutné SUV Porsche Cayenne II zůstává stále s přehledem nejprodávanějším modelem automobilky Porsche a ani po letech výroby nepřestává vábit ladičské společnosti. Seznam zajímavých prací na téma Cayenne a Cayenne II by vydal na samostatný článek, přičemž na autosalonu v Pekingu jsme se letos dočkali přestavby zřejmě nejdůkladnější v podobě speciálu Eterniti Artemis

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne II v podobě stavby Cayster GT 670 od firmy Hofele Design

Nejnovějším příspěvkem do diskuse se stává projekt německé společnost Hofele Design s pojmenováním Cayster GT 670. Hofele patří k dvorním ladičům koncernu VW Group a z poslední doby nelze nevzpomenout hlavně luxusní sedan Audi SR 8, „výfukový“ VW Golf GTI nebo bizarní Phaeton v podobě stavby Mythos Royal.

Eterniti Artemis: další „superSUV“ útočí

Eterniti Artemis: další „superSUV“ útočí

Pro aktuální generaci SUV Porsche Cayenne pánové z Hofele připravili kromě jiného čtrnáctidílnou soustavu nových karosářských dílů. Mezi nimi vynikají zejména nový přední nárazník s dominantním čelním lichoběžníkovým otvorem pro přístup vzduchu k chladičům a zdroji LED pro denní svícení, rozšířené podběhy, nově tvarovaná kapota s ventilačními otvory po stranách, střešní spoiler nebo zadní nárazník hostící po stranách pár zdvojených koncovek výfuků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cayster GT 670 přináší kromě jiného také celou škálu nových povrchových dílů karoserie

Při pohledu z profilu na stavbě Cayster GT 670 vynikají černě lakované ráfky s průměrem 20 až 22 palců a poněkud nesměle působící vodorovné pruhy ve spodní části bočních dveří. Jak je v této společnosti obvyklé, k dispozici je také široká škála materiálů a barevných kombinací pro čalounění prostoru pro posádku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pro interiér jsou k mání nové kombinace materiálů a barev pro čalounění a obkaldových materiálů

A na závěr ještě k pohonným jednotkám. Ačkoli v rámci projektů tuningových firem hrají „nafťáky“ a hybridy z pochopitelných důvodů většinou zanedbatelnou úlohu, u Hofele v případě projektu Cayster GT 670 mysleli i na ně. Díky novým programům řídicích jednotek tak posílily typy Cayenne 3,0 TDI a Cayenne 3,0 TFSI Hybrid.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Co se modifikací pohonných soustav týče, u Hofele Designu se tentokrát soustředili na vznětové a hybridní provedení řady Cayenne

První z nich nově dosahuje výkonu 300 koní (221 kW) a točivého momentu 650 Nm, což je o 55 koní a 100 Nm více než v sérii. Cayenne Hybrid pak vykazuje výkon 480 koní (353 kW) a točivý moment 737 Nm, tj. o plných 180 koní a 87 Nm více. Pomyslnou třešničkou na dortu je v případě modelu Cayster GT 670 nové řízení plynového pérování, jež nabízí nové možnosti regulace tuhosti a světlé výšky.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Porsche Cayenne jako Cayster GT
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků