Porsche Cayenne jako Cayster GT 670 od Hofele Designu

Máte Cayenne v nepříliš prestižních verzích TDI nebo Hybrid? Nestyďte se více, u Hofele Design totiž připravili něco i pro vás!
Seznam kapitol
  1. Porsche Cayenne jako Cayster GT
  2. Fotogalerie

Mohutné SUV Porsche Cayenne II zůstává stále s přehledem nejprodávanějším modelem automobilky Porsche a ani po letech výroby nepřestává vábit ladičské společnosti. Seznam zajímavých prací na téma Cayenne a Cayenne II by vydal na samostatný článek, přičemž na autosalonu v Pekingu jsme se letos dočkali přestavby zřejmě nejdůkladnější v podobě speciálu Eterniti Artemis

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne II v podobě stavby Cayster GT 670 od firmy Hofele Design

Nejnovějším příspěvkem do diskuse se stává projekt německé společnost Hofele Design s pojmenováním Cayster GT 670. Hofele patří k dvorním ladičům koncernu VW Group a z poslední doby nelze nevzpomenout hlavně luxusní sedan Audi SR 8, „výfukový“ VW Golf GTI nebo bizarní Phaeton v podobě stavby Mythos Royal.

Eterniti Artemis: další „superSUV“ útočí

Eterniti Artemis: další „superSUV“ útočí

Pro aktuální generaci SUV Porsche Cayenne pánové z Hofele připravili kromě jiného čtrnáctidílnou soustavu nových karosářských dílů. Mezi nimi vynikají zejména nový přední nárazník s dominantním čelním lichoběžníkovým otvorem pro přístup vzduchu k chladičům a zdroji LED pro denní svícení, rozšířené podběhy, nově tvarovaná kapota s ventilačními otvory po stranách, střešní spoiler nebo zadní nárazník hostící po stranách pár zdvojených koncovek výfuků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cayster GT 670 přináší kromě jiného také celou škálu nových povrchových dílů karoserie

Při pohledu z profilu na stavbě Cayster GT 670 vynikají černě lakované ráfky s průměrem 20 až 22 palců a poněkud nesměle působící vodorovné pruhy ve spodní části bočních dveří. Jak je v této společnosti obvyklé, k dispozici je také široká škála materiálů a barevných kombinací pro čalounění prostoru pro posádku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pro interiér jsou k mání nové kombinace materiálů a barev pro čalounění a obkaldových materiálů

A na závěr ještě k pohonným jednotkám. Ačkoli v rámci projektů tuningových firem hrají „nafťáky“ a hybridy z pochopitelných důvodů většinou zanedbatelnou úlohu, u Hofele v případě projektu Cayster GT 670 mysleli i na ně. Díky novým programům řídicích jednotek tak posílily typy Cayenne 3,0 TDI a Cayenne 3,0 TFSI Hybrid.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Co se modifikací pohonných soustav týče, u Hofele Designu se tentokrát soustředili na vznětové a hybridní provedení řady Cayenne

První z nich nově dosahuje výkonu 300 koní (221 kW) a točivého momentu 650 Nm, což je o 55 koní a 100 Nm více než v sérii. Cayenne Hybrid pak vykazuje výkon 480 koní (353 kW) a točivý moment 737 Nm, tj. o plných 180 koní a 87 Nm více. Pomyslnou třešničkou na dortu je v případě modelu Cayster GT 670 nové řízení plynového pérování, jež nabízí nové možnosti regulace tuhosti a světlé výšky.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Porsche Cayenne jako Cayster GT
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Porsche Boxster 2,7
Rok výroby: 2006
Stav: 58 037 km
Cena: 600 000 Kč
VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 242 522 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 236 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 820 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků