Porsche Cayenne II od Caractere Exclusive z Belgie

Druhá generace úspěšného SUV Porsche Cayenne se stala základem stavby belgického ladiče. Jde opět především o plasty.

Model Porsche Cayenne II patří, podobně jako jeho první generace, k těm vozů, jež lákají spíše úpravce, kteří se zaměřují na zvyšování výkonů, za příklad poslouží třeba Cayenne II od TechArtu, který dosahuje výkonu až 600 koní (441 kW). Nyní se jím nechali inspirovat také v dílnách Caractere, ovšem jde prakticky pouze o modifikace vzhledu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Na ty se belgická firma soustředí již déle než dvacet let a z poslední doby si vzpomeneme třeba na přepracované vozy Audi A5/S5 nebo Volkswagen Golf IV, přičemž se věnuje také dalším značkám koncernu VW Group. Bez zajímavosti není, že nová stavba Cayenne II je společností Caractere uváděna pod nově založenou značkou Caractere Exclusive.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Novinka se vyznačuje rozsáhlou sadou aerodynamických doplňků, novými litými ráfky, sportovním výfukem a interiérem obloženým díly vyrobenými z uhlíkových kompozitů. Zvenčí si tedy všimneme především zcela nového předního nárazníku, nástavce zadního nárazníku v podobě stříbřitého difuzoru, střešního spoileru, rozšířených blatníků a prahových obkladů.

Sadu doplňují již zmíněný výfuk a nové ráfky CW1 s grafitovým, nebo stříbrným lakováním, které jsou dodávány s průměrem 20 až 22 palců. Interiér je opatřen obklady z uhlíkových kompozitů s různými povrchy a barevnými odstíny. V rámci nové pod-značky Caractere Exclusive si v Belgii údajně již brousí zuby na nové Porsche 911 (991).

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků