Porsche Cayenne Hybrid: první tuning

A máme zde první laděné provedení nového SUV Cayenne s hybridní pohonnou soustavou. Na zoubek se mu podívala firma SpeedART.

Inu, jde poněkud proti smyslu samotné existence vozu s hybridním pohonem, aby z něj byl dolován výkon, což s sebou nese zvýšení spotřeby a emisí CO2. Ale co už, zákazníci jsou různí a nabídka pouze kopíruje jejich požadavky. Nyní přichází společnost SpeedART se svojí modifikační sadou, jež je určena pro všechny, kteří si sice pořídili Porsche Cayenne v novém provedení Hybrid, ale chtějí se odlišit od šedého průměru. Dostanou výrazně výkonnější vůz, ovšem nepřijdou o možnost krátkodobé jízdy na čistě elektrický pohon, během níž klesnou přímá spotřeba paliva i emise na nulu. Alespoň na chvíli.

Německá firma SpeedART připravila posilovací kúru pro zážehový, přeplňovaný šestiválec TSI s objemem 3,3 l, jehož výkon poskočil ze standardních 333 koní (244 kW) na 407 koní (298 kW). V kombinaci se silou elektromotoru tak upravený Cayanne Hybrid dává 450 koní (330 kW), což sníží čas potřebný pro zrychlení z klidu na 100 km/h z 6,5 na 6,0 s a naopak zvýší nejvyšší rychlost o 10 km/h na výsledných 252 km/h. Součástí modifikační sady je také nový výfukový trakt s agresivním zvukem a dvěma páry kulatých koncovek o průměru 100 mm.

Na první pohled si na novém díle od SpeedARTu všimneme dvaadvacetipalcových kovaných ráfků, přičemž firma tvrdí, že jsou stejně těžké jako původní kola s průměrem 21 palců, takže by neměly nijak ovlivnit spotřebu. Ráfky nazouvají pneumatiky o rozměru 275/30 ZR22 vpředu a 315/30 ZR22 vzadu. SpeedART nabízí také lakování s bleděmodrými akcenty a sadu pro snížení světlé výšky, a to jak pro vozy s pneumatickým, tak i pro ty s konvenčním pérováním vinutými pružinami. Modifikace interiéru se omezily pouze na instalaci nového měřiče tlaku kompresoru na palubní desce a šedý podklad stupnice otáčkoměru.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne Hybrid od SpeedARTu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků