Porsche Cayenne Hybrid: první tuning

A máme zde první laděné provedení nového SUV Cayenne s hybridní pohonnou soustavou. Na zoubek se mu podívala firma SpeedART.

Inu, jde poněkud proti smyslu samotné existence vozu s hybridním pohonem, aby z něj byl dolován výkon, což s sebou nese zvýšení spotřeby a emisí CO2. Ale co už, zákazníci jsou různí a nabídka pouze kopíruje jejich požadavky. Nyní přichází společnost SpeedART se svojí modifikační sadou, jež je určena pro všechny, kteří si sice pořídili Porsche Cayenne v novém provedení Hybrid, ale chtějí se odlišit od šedého průměru. Dostanou výrazně výkonnější vůz, ovšem nepřijdou o možnost krátkodobé jízdy na čistě elektrický pohon, během níž klesnou přímá spotřeba paliva i emise na nulu. Alespoň na chvíli.

Německá firma SpeedART připravila posilovací kúru pro zážehový, přeplňovaný šestiválec TSI s objemem 3,3 l, jehož výkon poskočil ze standardních 333 koní (244 kW) na 407 koní (298 kW). V kombinaci se silou elektromotoru tak upravený Cayanne Hybrid dává 450 koní (330 kW), což sníží čas potřebný pro zrychlení z klidu na 100 km/h z 6,5 na 6,0 s a naopak zvýší nejvyšší rychlost o 10 km/h na výsledných 252 km/h. Součástí modifikační sady je také nový výfukový trakt s agresivním zvukem a dvěma páry kulatých koncovek o průměru 100 mm.

Na první pohled si na novém díle od SpeedARTu všimneme dvaadvacetipalcových kovaných ráfků, přičemž firma tvrdí, že jsou stejně těžké jako původní kola s průměrem 21 palců, takže by neměly nijak ovlivnit spotřebu. Ráfky nazouvají pneumatiky o rozměru 275/30 ZR22 vpředu a 315/30 ZR22 vzadu. SpeedART nabízí také lakování s bleděmodrými akcenty a sadu pro snížení světlé výšky, a to jak pro vozy s pneumatickým, tak i pro ty s konvenčním pérováním vinutými pružinami. Modifikace interiéru se omezily pouze na instalaci nového měřiče tlaku kompresoru na palubní desce a šedý podklad stupnice otáčkoměru.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne Hybrid od SpeedARTu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků