Porsche Cayenne facelift: uhlazenější tvary se blíží (spy photos)

Nerozporuplnější model od Porsche pokračuje v testech, aby se objevil na trhu v inovované podobě jako vůz modelového roku 2011. Dle všeho dostane omlazený Cayenne mnohem uhlazenější tvary a podle slov jednoho z fotografů také nový interiér po vzoru Panamery - to by znamenalo výrazné zlepšení a podstatně kvalitnější materiály. Beze změn nemá zůstat ani nastavení podvozku, které má zaručit lepší chování na silnicích (kde také jinde...).

Pod kapotou se objeví samozřejmě jak benzinové tak dieselové jednotky, nebude chybět ani hybrid. Verze Cayenne S dostane pravděpodobně osmiválec 4,8 litru s výkonem 400 koní, Cayenne Turbo pak bude disponovat výkonem 500 koní.

Na straně dieselů pak bude nadále figurovat třílitrový šestiválec s výkonem 240 koní, který ale možná dostane nějaké to vylepšení. Hybridní verze bude kombinovat zážehový přeplňovaný třílitrový šestiválec s výkonem 333 koní a elektromotor napájený bateriemi NiMH.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nový Cayenne - Porsche slibuje také lepší podvozek

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků