Porsche Cayenne facelift: uhlazenější tvary se blíží (spy photos)

Nerozporuplnější model od Porsche pokračuje v testech, aby se objevil na trhu v inovované podobě jako vůz modelového roku 2011. Dle všeho dostane omlazený Cayenne mnohem uhlazenější tvary a podle slov jednoho z fotografů také nový interiér po vzoru Panamery - to by znamenalo výrazné zlepšení a podstatně kvalitnější materiály. Beze změn nemá zůstat ani nastavení podvozku, které má zaručit lepší chování na silnicích (kde také jinde...).

Pod kapotou se objeví samozřejmě jak benzinové tak dieselové jednotky, nebude chybět ani hybrid. Verze Cayenne S dostane pravděpodobně osmiválec 4,8 litru s výkonem 400 koní, Cayenne Turbo pak bude disponovat výkonem 500 koní.

Na straně dieselů pak bude nadále figurovat třílitrový šestiválec s výkonem 240 koní, který ale možná dostane nějaké to vylepšení. Hybridní verze bude kombinovat zážehový přeplňovaný třílitrový šestiválec s výkonem 333 koní a elektromotor napájený bateriemi NiMH.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nový Cayenne - Porsche slibuje také lepší podvozek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků