Porsche Cayenne Diesel v úpravě Techart

Specialista Techart uvedl další podorbnosti ke svému projektu na bázi naftového Porsche Cayenne Diesel.

SUV Porsche Cayenne osazené modifikovaným vznětovým šestiválcem Audi, o němž jsme psali třeba na tomto místě, patří mezi vyznavači sportovních vozů ze Stuttgartu mezi černé ovce. Techart, specialista na ladění vozů Porsche, jej však neignoruje a již v Ženevě představil vlastní interpretaci vznětového Cayennu.

Teprve nyní však zveřejnil podrobnosti ke svému projektu, v rámci kterého významných úprav doznaly pohonná jednotka, podvozek, interiér i karosérie. Ta má u prezentačního kousku mimochodem bílou barvu, což je u černé ovce nesporně paradox...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Základem úprav je pochopitelně motor. Třílitrový přeplňovaný šestiválec posílil z 240 na 290 koní a točivý moment poskočil z 550 na 630 Nm při 2 200 ot./min., přičemž v rozsahu od 1 100 do 4 000 ot./min. neklesne pod 500 Nm. Techart podle svých slov zlepšil akceleraci z klidu na 100 km/h z 8,3 na 7,7 s, zatímco emise CO2 (244 g/km) a průměrná spotřeba (9,3 l/100 km) údajně zůstaly nezměněné.

Pro vozy osazené vzduchovým pérováním Techart připravil novou řídicí jednotku, jež snižuje světlou výšku a aerodynamický odpor a omezuje naklánění v zatáčkách. Cayenne Diesel od Techartu dostal jedenadvacetipalcové lité ráfky s mneumatikami Michelin Diamaris 4X4 XL 295/35 R21.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na modifikace mechanických částí navazují úpravy povrchu karosérie. Zcela nová je příď s nižším spoilerem, prahy dostaly nové lišty a záď byla opatřena nárazníkem s náznakem difuzoru. Do celé sady patří také úpravené přední a zadní reflektory, dva páry oválných koncovek výfuků, třípaprskový sportovní volant Techart s původním airbagem a další drobnosti, mezi něž počítáme i lehké hliníkové pedály či luxusní koberce s koženým lemováním. Za další příplatek jsou k mání dvaadvacetipalcová kola s pneumatikami Continental, několik druhů kapoty a široká škála barevných a materiálových kombinací interiéru.

Vylepšené vozy Cayenne Diesel Techart nabízí za cenu od 61 500 Euro, resp. od 63 900 Euro v kombinaci s výkonnějším motorem. Pokud již vůz tohoto typu vlastníte, Techart vám jej za 17 500 Euro upraví k nepoznání, přičemž motor posílí za 2 900 Euro.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne Diesel TechArt

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků