Porsche Cayenne Diesel v úpravě Techart

Specialista Techart uvedl další podorbnosti ke svému projektu na bázi naftového Porsche Cayenne Diesel.

SUV Porsche Cayenne osazené modifikovaným vznětovým šestiválcem Audi, o němž jsme psali třeba na tomto místě, patří mezi vyznavači sportovních vozů ze Stuttgartu mezi černé ovce. Techart, specialista na ladění vozů Porsche, jej však neignoruje a již v Ženevě představil vlastní interpretaci vznětového Cayennu.

Teprve nyní však zveřejnil podrobnosti ke svému projektu, v rámci kterého významných úprav doznaly pohonná jednotka, podvozek, interiér i karosérie. Ta má u prezentačního kousku mimochodem bílou barvu, což je u černé ovce nesporně paradox...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Základem úprav je pochopitelně motor. Třílitrový přeplňovaný šestiválec posílil z 240 na 290 koní a točivý moment poskočil z 550 na 630 Nm při 2 200 ot./min., přičemž v rozsahu od 1 100 do 4 000 ot./min. neklesne pod 500 Nm. Techart podle svých slov zlepšil akceleraci z klidu na 100 km/h z 8,3 na 7,7 s, zatímco emise CO2 (244 g/km) a průměrná spotřeba (9,3 l/100 km) údajně zůstaly nezměněné.

Pro vozy osazené vzduchovým pérováním Techart připravil novou řídicí jednotku, jež snižuje světlou výšku a aerodynamický odpor a omezuje naklánění v zatáčkách. Cayenne Diesel od Techartu dostal jedenadvacetipalcové lité ráfky s mneumatikami Michelin Diamaris 4X4 XL 295/35 R21.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na modifikace mechanických částí navazují úpravy povrchu karosérie. Zcela nová je příď s nižším spoilerem, prahy dostaly nové lišty a záď byla opatřena nárazníkem s náznakem difuzoru. Do celé sady patří také úpravené přední a zadní reflektory, dva páry oválných koncovek výfuků, třípaprskový sportovní volant Techart s původním airbagem a další drobnosti, mezi něž počítáme i lehké hliníkové pedály či luxusní koberce s koženým lemováním. Za další příplatek jsou k mání dvaadvacetipalcová kola s pneumatikami Continental, několik druhů kapoty a široká škála barevných a materiálových kombinací interiéru.

Vylepšené vozy Cayenne Diesel Techart nabízí za cenu od 61 500 Euro, resp. od 63 900 Euro v kombinaci s výkonnějším motorem. Pokud již vůz tohoto typu vlastníte, Techart vám jej za 17 500 Euro upraví k nepoznání, přičemž motor posílí za 2 900 Euro.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne Diesel TechArt

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 980 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků