Design , který by mě do showroomů opravdu nedostal. Nuda. Na legendární Porsche hodně slabé a tuctové. V porovnání Urus nebo nové SUV Ferrari
Ta skla vypadají v té forogalerii jako vše, jen ne zatmavená.
Je to v pořádku, jelikož:Sklo s tepelnou a zvukovou izolacíLaminované sklo s tepelnou a zvukovou izolací pro účinnější odraz infračerveného záření po celém obvodu 34,883.00 KčTy máš na mysli tohle:Sklo s tepelnou a zvukovou izolací včetně Privacy glassLaminované sklo s tepelnou a zvukovou izolací pro účinnější odraz infračerveného záření po celém obvodu. Tmavě tónovaná skla zadních bočních oken a zadního okna. 49,123.00 Kč a nebo:Zatmavené skloTmavě tónované sklo bočních zadních okének a zadního okna 14,209.00 KčSice v základu je Privacy glass ale je tam ten první příplatek co to ruší, že zákazník třeba nechce zatmavení.
Slovo k závěru. Hlavně nezapomeňte, že budete jezdit za 7 l + CENA ELEKTŘINY při pravidelném dobíjení. A elektřina není zadarmo, byť z mnoha článků a údajů o hybridech by si člověk mohl myslet opak ;-) Jinak kdybych na to měl, Porsche beru - jakékoliv! ;-)
To: PérákCena za elektřinu? Používal jsi někdy v běžném životě elektrický vůz? Vsadím se, že neJá ano už 3 rok každý den v běžném životě cesty do práce nákupy výlety atd používám elektrický vůz BMW I3. 1)Nabíjení doma: 46 Kč/100 Km! ( cca. Litr benzínu na 100)(noční proud 18-8 hod D27Dmoje aktuální cena Eon 3,10 Kč vč. DPH dle spotřeby vozu 15 kW/100km)2)Nabíjení u veřejných stojanů Eon na čip (nabíjím mimo domov pouze yjíímečně pokud nedojedu zpět domů)AC: 7,90 Kč 1kW - 118 Kč/100 km ( cca. 3L benzínu na 100)DC: 11,90 Kč 1 kW- 178 Kč/100 km (cca. 4,5L benzínu na 100)DC po zdražení nevyužívám. Pokud musím nabíjím pouze doplnění přes AC, tak, abych doplnil pouze na dojezd domů kde si nabíjí v noci. Tzn, že při nákupu si nabíjí např jen 50 km dojezdu a frčím. Takže pohoda.Ostatní náklady elektrický motor (vs spalovací motor).Náklady na pravidelné prohlídky, náplně a údržbu: 0 Kč ( mimo pneu a myčku)Náklady na opravy 0 KčDálniční známka: 0Kč
Máme fotovoltaické panely po 5 letech již zaplacenou. Elektřinu i prodávám. Cca 5000 Kč výdělek za měsíc.Náš vůz VW ID5 jezdí za 5 Kč na 100 km
Uz si sa zobudil z vlhkeho sna?Co mas solarnu farmu?Aky mas vykon FV?Kolko stala instalacia?
Vzhledem k tomu, že pohonná jednotka je zcela identická s Touaregem e-hybrid, Audi Q7 TFSIe a Q8TFSIe, pouze Cayenne nemá trvalý pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem, ale předek připojovaný přes lamelovou spojku ( principem obrácený Haldex stejně jako BMW), je na základě dostatečných zkušeností s tímto pohonem zcela evidentní, že to za 7 l není a nebude. Tedy pokud nepůjde o trasy max. 60km dlouhé se 100% nabitou baterií na startu.Reálně je dlouhodobá spotřeba 12-14. Nachlup stejná, jako u nehybridního Audi SQ7/8 s benzínovým 4,0L osmiválcem bez PHEV technologie.Jasně, jako mamataxi s denním nabíjením to 7l +elektřina být může, ale sténat nad cenou nabíjení je nesmysl, kdo má na Cayenne, e-hybrid nebo TFSIe, má na střeše fotovoltaiku a může mu být u řiti, jestli má silovou elektřinu za 1,50Kč, 5Kč nebo 10, protože těch pár kWh tam pošle ze střechy přímo nebo ze záložní LiFePo.
Přesně tak. Paradoxní je, že v reálu vychází spotřebou níž 600 koňové RSQ8, než tyhle šestiválcové pluginhybridy, tedy samozřejmě mimo cukačky nabíječka-město-nabíječka. Jen to potvrzuje naprostou nesmyslnost PHEV. Pokud chci jezdit elektricky, proč bych s sebou tahal palivo a benzínový motor (který navíc budu trápit studenou zátěží)? Pokud chci jezdit na benzín nebo naftu, pak nepotřebuji slaboučký elektromotor, těžkou baterii a zmenšený kufr.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.