TEST Porsche Cayenne Coupe E-Hybrid Platinum Edition (340 kW): Výhodná nabídka podle Stuttgartu

9 komentářů

Romantický Slavomír
14. října • 23:47

Design , který by mě do showroomů opravdu nedostal. Nuda. Na legendární Porsche hodně slabé a tuctové. V porovnání Urus nebo nové SUV Ferrari

Tias
14. října • 18:05

Ta skla vypadají v té forogalerii jako vše, jen ne zatmavená.

.
14. října • 20:55

Je to v pořádku, jelikož:
Sklo s tepelnou a zvukovou izolací
Laminované sklo s tepelnou a zvukovou izolací pro účinnější odraz infračerveného záření po celém obvodu
34,883.00 KčTy máš na mysli tohle:
Sklo s tepelnou a zvukovou izolací včetně Privacy glass
Laminované sklo s tepelnou a zvukovou izolací pro účinnější odraz infračerveného záření po celém obvodu. Tmavě tónovaná skla zadních bočních oken a zadního okna.
49,123.00 Kč a nebo:
Zatmavené sklo
Tmavě tónované sklo bočních zadních okének a zadního okna
14,209.00 KčSice v základu je Privacy glass ale je tam ten první příplatek co to ruší, že zákazník třeba nechce zatmavení.

Pérák
14. října • 7:35

Slovo k závěru. Hlavně nezapomeňte, že budete jezdit za 7 l + CENA ELEKTŘINY při pravidelném dobíjení. A elektřina není zadarmo, byť z mnoha článků a údajů o hybridech by si člověk mohl myslet opak ;-) Jinak kdybych na to měl, Porsche beru - jakékoliv! ;-)

14. října • 23:26

To: Pérák
Cena za elektřinu?
Používal jsi někdy v běžném životě elektrický vůz? Vsadím se, že neJá ano už 3 rok každý den v běžném životě cesty do práce nákupy výlety atd používám elektrický vůz BMW I3. 1)
Nabíjení doma: 46 Kč/100 Km! ( cca. Litr benzínu na 100)
(noční proud 18-8 hod D27D
moje aktuální cena Eon 3,10 Kč vč. DPH dle spotřeby vozu 15 kW/100km)2)
Nabíjení u veřejných stojanů Eon na čip (nabíjím mimo domov pouze yjíímečně pokud nedojedu zpět domů)
AC: 7,90 Kč 1kW - 118 Kč/100 km ( cca. 3L benzínu na 100)DC: 11,90 Kč 1 kW- 178 Kč/100 km (cca. 4,5L benzínu na 100)
DC po zdražení nevyužívám. Pokud musím nabíjím pouze doplnění přes AC, tak, abych doplnil pouze na dojezd domů kde si nabíjí v noci. Tzn, že při nákupu si nabíjí např jen 50 km dojezdu a frčím. Takže pohoda.
Ostatní náklady elektrický motor (vs spalovací motor).Náklady na pravidelné prohlídky, náplně a údržbu: 0 Kč ( mimo pneu a myčku)Náklady na opravy 0 KčDálniční známka: 0Kč

ID5
15. října • 16:27

Máme fotovoltaické panely po 5 letech již zaplacenou. Elektřinu i prodávám. Cca 5000 Kč výdělek za měsíc.Náš vůz VW ID5 jezdí za 5 Kč na 100 km

Solarna elektrina
16. října • 7:19

Uz si sa zobudil z vlhkeho sna?
Co mas solarnu farmu?
Aky mas vykon FV?
Kolko stala instalacia?

jogurt
14. října • 12:24

Vzhledem k tomu, že pohonná jednotka je zcela identická s Touaregem e-hybrid, Audi Q7 TFSIe a Q8TFSIe, pouze Cayenne nemá trvalý pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem, ale předek připojovaný přes lamelovou spojku ( principem obrácený Haldex stejně jako BMW), je na základě dostatečných zkušeností s tímto pohonem zcela evidentní, že to za 7 l není a nebude. Tedy pokud nepůjde o trasy max. 60km dlouhé se 100% nabitou baterií na startu.
Reálně je dlouhodobá spotřeba 12-14. Nachlup stejná, jako u nehybridního Audi SQ7/8 s benzínovým 4,0L osmiválcem bez PHEV technologie.
Jasně, jako mamataxi s denním nabíjením to 7l +elektřina být může, ale sténat nad cenou nabíjení je nesmysl, kdo má na Cayenne, e-hybrid nebo TFSIe, má na střeše fotovoltaiku a může mu být u řiti, jestli má silovou elektřinu za 1,50Kč, 5Kč nebo 10, protože těch pár kWh tam pošle ze střechy přímo nebo ze záložní LiFePo.

Jan Taraba
14. října • 13:14

Přesně tak. Paradoxní je, že v reálu vychází spotřebou níž 600 koňové RSQ8, než tyhle šestiválcové pluginhybridy, tedy samozřejmě mimo cukačky nabíječka-město-nabíječka. Jen to potvrzuje naprostou nesmyslnost PHEV. Pokud chci jezdit elektricky, proč bych s sebou tahal palivo a benzínový motor (který navíc budu trápit studenou zátěží)? Pokud chci jezdit na benzín nebo naftu, pak nepotřebuji slaboučký elektromotor, těžkou baterii a zmenšený kufr.

Doporučujeme

Články odjinud