Porsche Cayenne Coupé má české ceny. Za Turbo se plácnete přes kapsu

12 komentářů

Jan Nademlejnský
9. dubna • 7:46

Totální ujetost dnešní doby - říkat 4/5-dveřovému autu "coupé"...no ale plně to zapadá do této nesmyslné éry pokusů o elektromobily, autonomní auta a podobné hovadiny.

...
9. dubna • 6:46

Dát 2.2 mega v základu a ještě se cítit jako "chudý příbuzný", to mi hlava nebere. Předražený krámy nekupovat.

Karel.
9. dubna • 13:58

Tož musíš nakráčet k Hyundai nebo k Dačce, tam ti za pár šušní dají SUV v plnce a s pětiletou zárukou a ještě ujedeš všem. No nekup to.

Thomas Fuk
8. dubna • 18:12

1,6 mega za dva válce navíc a nápis turbo, to je docela drsné. Jako fandovi osmiválců mi to trhá srdce.....
A jako jediné smysluplné zdůvodnění vidím to, že chtějí inkasovat od klientů poplatek za překročení fleet emisí CO2, ale ne jednou, rovnou 90x.

a
8. dubna • 22:49

Fandovi osmiválců by to srdce trhat nemělo. Když velké a rychlé SUV, tak potom třeba Grand Cherokee SRT – to aspoň nevypadá směšně jako tato spláclá žába na chůdách.

brk77
9. dubna • 21:45

Sousedi mají Grand Cherokee. Asi něco "obyčejného", ale i tak se bavíme o autě za minimálně 1,3 MKč. Nedávno jsem parkoval před nimi a když jsem vytahoval věci z kufru, tak jsem si všiml, že na lemu přední kapoty jsou vředy. 2 a 3/4 roku staré auto koupené nové v ČŘ a to hnije jak 20 let let stará Felicie na zadních dveřích. Nevím, jestli měli jen smůlu na zmetkový díl karoserie, nebo to je u Jeepu bohužel standard, ale to se prostě nehodí. Raději ani nemyslet, jak to vypadá v místech, kde to není vidět. Co jsem viděl tohle, tak SRT bych nechtěl ani v teoretické rovině. Realisticky to je poněkud přes můj rozpočet.

FuK
9. dubna • 13:56

Každý ať si koupí co se mu líbí, SRT je rychlé jenom v přímce, dvě zatáčky a tenhle Poršák se ztratí SRT v nedohlednu.

Dinar
9. dubna • 7:20

Jenže, když k tomu osmiválci chce mít i auto, ne něco, v čem si bude připadat jak v plastovém modelu od mattela, pak mu džíp nepomůže.

stealth01
8. dubna • 20:55

Předpokládám ze to nebude jen o motoru. Všechno je dimenzovano jinak. To je stejné, jako se divit, proč je M4 o milion dražší než 440i.

Michal
9. dubna • 12:20

Odlehčení a vyladění něco stojí a v miliónu navíc 440-M4 je i výbava navíc.

mijunior
8. dubna • 21:06

Ono to není jen o technice ale i o výbavě kterou má Turbo v základu. Větší kola, lepší sedadla atd. a protože Porsche se v holobytu nekupuje je to sto litrů sem, sto litrů tam a rozdíl se o něco sníží.B-]

b
8. dubna • 20:02

To je daň za blbost, protože první co zakáží jsou 6, 8 a desetiválce :-D

Doporučujeme

Články odjinud