Porsche Cayenne Coupé má české ceny. Za Turbo se plácnete přes kapsu

Thomas Fuk  |  08. 04. 2019 18:12

1,6 mega za dva válce navíc a nápis turbo, to je docela drsné. Jako fandovi osmiválců mi to trhá srdce.....
A jako jediné smysluplné zdůvodnění vidím to, že chtějí inkasovat od klientů poplatek za překročení fleet emisí CO2, ale ne jednou, rovnou 90x.

Odpovědět  |   | 
b  |  08. 04. 2019 20:02

To je daň za blbost, protože první co zakáží jsou 6, 8 a desetiválce

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 04. 2019 20:55

Předpokládám ze to nebude jen o motoru. Všechno je dimenzovano jinak. To je stejné, jako se divit, proč je M4 o milion dražší než 440i.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  08. 04. 2019 21:06

Ono to není jen o technice ale i o výbavě kterou má Turbo v základu. Větší kola, lepší sedadla atd. a protože Porsche se v holobytu nekupuje je to sto litrů sem, sto litrů tam a rozdíl se o něco sníží.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 04. 2019 12:20

Odlehčení a vyladění něco stojí a v miliónu navíc 440-M4 je i výbava navíc.

Odpovědět  |   | 
a  |  08. 04. 2019 22:49

Fandovi osmiválců by to srdce trhat nemělo. Když velké a rychlé SUV, tak potom třeba Grand Cherokee SRT – to aspoň nevypadá směšně jako tato spláclá žába na chůdách.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  09. 04. 2019 07:20

Jenže, když k tomu osmiválci chce mít i auto, ne něco, v čem si bude připadat jak v plastovém modelu od mattela, pak mu džíp nepomůže.

Odpovědět  |   | 
FuK  |  09. 04. 2019 13:56

Každý ať si koupí co se mu líbí, SRT je rychlé jenom v přímce, dvě zatáčky a tenhle Poršák se ztratí SRT v nedohlednu.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  09. 04. 2019 21:45

Sousedi mají Grand Cherokee. Asi něco "obyčejného", ale i tak se bavíme o autě za minimálně 1,3 MKč. Nedávno jsem parkoval před nimi a když jsem vytahoval věci z kufru, tak jsem si všiml, že na lemu přední kapoty jsou vředy.

2 a 3/4 roku staré auto koupené nové v ČŘ a to hnije jak 20 let let stará Felicie na zadních dveřích. Nevím, jestli měli jen smůlu na zmetkový díl karoserie, nebo to je u Jeepu bohužel standard, ale to se prostě nehodí. Raději ani nemyslet, jak to vypadá v místech, kde to není vidět.

Co jsem viděl tohle, tak SRT bych nechtěl ani v teoretické rovině. Realisticky to je poněkud přes můj rozpočet.

Odpovědět  |   | 
...  |  09. 04. 2019 06:46

Dát 2.2 mega v základu a ještě se cítit jako "chudý příbuzný", to mi hlava nebere. Předražený krámy nekupovat.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  09. 04. 2019 13:58

Tož musíš nakráčet k Hyundai nebo k Dačce, tam ti za pár šušní dají SUV v plnce a s pětiletou zárukou a ještě ujedeš všem. No nekup to.

Odpovědět  |   | 
Jan Nademlejnský  |  09. 04. 2019 07:46

Totální ujetost dnešní doby - říkat 4/5-dveřovému autu "coupé"...no ale plně to zapadá do této nesmyslné éry pokusů o elektromobily, autonomní auta a podobné hovadiny.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, pro je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 16 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 47 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A