Porsche Cayenne Coupé má české ceny. Za Turbo se plácnete přes kapsu

Kupé vyjde řádově o několik set tisíc dráž než obyčejné verze. Dynamiku však nabídne téměř stejnou. Tady prostě budete platit hlavně za styl.

Na konci března se oficiálně představila druhá karosářská verze stuttgartského SUV. Porsche tak nyní dohání vlnu SUV kupé a se svou žhavou novinkou nás vzalo útokem stylovou karoserií a možností V8 pod kapotou.

Porsche Cayenne Coupé oficiálně: Nejhezčí SUV-kupé? V8 pod kapotou nechybí

Porsche Cayenne Coupé oficiálně: Nejhezčí SUV-kupé? V8 pod kapotou nechybí

Nyní už máme i české ceny. Porsche Cayenne Coupé bude k mání s dvojicí známých motorů. Základní Cayenne Coupé s třílitrovým šestiválcem a výkonem 250 kW (340 koní) vyjde na 2.258.000 Kč, osmiválec Cayenne Coupé Tubro (404 kW/550 koní) pak na 3.955.000 Kč.

Téměř čtyři miliony za Turbo je opravdu hodně peněz. V konfigurátoru navíc záhy zjistíte, že dostat se v rámci volitelné výbavy nad finální částku pět milionů korun není vůbec žádný problém.

Nové Porsche Taycan: Až 630 koní a prapodivné označení Turbo

Nové Porsche Taycan: Až 630 koní a prapodivné označení Turbo

Karoserie Coupé vyjde v případě varianty Turbo o více než 300 tisíc korun dráž než obyčejné SUV, u základní varianty pak dělá rozdíl necelých tři sta tisíc. Není ovšem pochyb o tom, že i u nás si tento vůz zákazníky najde.

Technická data nabízených motorů
Model Cayenne Coupé Cayenne Turbo Coupé
Motor 3.0 V6 turbo 4.0 V8 twin-turbo
Největší výkon [kW/min] 250/5300-6400 404/5750-6000
Točivý moment [N.m/min]  450/1340-5300 770/2000-4500
Převodovka 8A 8A
Max. rychlost [km/h] 243 286
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,0 3,9
Základní cena [Kč] 2.258.000 3.955.000 
Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

včera | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 97 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků