Porsche Cayenne Coupé má české ceny. Za Turbo se plácnete přes kapsu

Kupé vyjde řádově o několik set tisíc dráž než obyčejné verze. Dynamiku však nabídne téměř stejnou. Tady prostě budete platit hlavně za styl.

Na konci března se oficiálně představila druhá karosářská verze stuttgartského SUV. Porsche tak nyní dohání vlnu SUV kupé a se svou žhavou novinkou nás vzalo útokem stylovou karoserií a možností V8 pod kapotou.

Porsche Cayenne Coupé oficiálně: Nejhezčí SUV-kupé? V8 pod kapotou nechybí

Porsche Cayenne Coupé oficiálně: Nejhezčí SUV-kupé? V8 pod kapotou nechybí

Nyní už máme i české ceny. Porsche Cayenne Coupé bude k mání s dvojicí známých motorů. Základní Cayenne Coupé s třílitrovým šestiválcem a výkonem 250 kW (340 koní) vyjde na 2.258.000 Kč, osmiválec Cayenne Coupé Tubro (404 kW/550 koní) pak na 3.955.000 Kč.

Téměř čtyři miliony za Turbo je opravdu hodně peněz. V konfigurátoru navíc záhy zjistíte, že dostat se v rámci volitelné výbavy nad finální částku pět milionů korun není vůbec žádný problém.

Nové Porsche Taycan: Až 630 koní a prapodivné označení Turbo

Nové Porsche Taycan: Až 630 koní a prapodivné označení Turbo

Karoserie Coupé vyjde v případě varianty Turbo o více než 300 tisíc korun dráž než obyčejné SUV, u základní varianty pak dělá rozdíl necelých tři sta tisíc. Není ovšem pochyb o tom, že i u nás si tento vůz zákazníky najde.

Technická data nabízených motorů
Model Cayenne Coupé Cayenne Turbo Coupé
Motor 3.0 V6 turbo 4.0 V8 twin-turbo
Největší výkon [kW/min] 250/5300-6400 404/5750-6000
Točivý moment [N.m/min]  450/1340-5300 770/2000-4500
Převodovka 8A 8A
Max. rychlost [km/h] 243 286
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,0 3,9
Základní cena [Kč] 2.258.000 3.955.000 
První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 178 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků