Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg musí do servisu kvůli pedálům

Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg musí do servisu kvůli pedálům

Více než 800 000 vyrobených SUV Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg, což jsou konstrukčně příbuzná auta, musí do servisů. Příčinou je potenciální problém v uchycení pedálů. Pokud dojde k selhání materiálu, mohou se pedály uvolnit a přestat fungovat. Podle Porsche a VW se jedná o preventivní akci.

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

Ani jedna z automobilek nemá hlášenou nehodu nebo zranění způsobené právě tímto problémem. Riziko se ale týká 409 477 Cayennů a asi 391 000 Touaregů modelových let 2011 až 2016.

Porsche i Volkswagen provedou kontrolu a případnou výměnu v rámci běžných servisních prohlídek, ale vyzývají majitele, aby si raději smluvili servisní prohlídku co nejdříve. Kontrola a případná oprava bude samozřejmě zcela zdarma. Ani Porsche ani Volkswagen nevydávají nějaká doporučení, která by se týkala používání pedálů, takže majitelé zřejmě mohou nadále jezdit tak, jak jsou zvyklí.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků