Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg musí do servisu kvůli pedálům

Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg musí do servisu kvůli pedálům

Více než 800 000 vyrobených SUV Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg, což jsou konstrukčně příbuzná auta, musí do servisů. Příčinou je potenciální problém v uchycení pedálů. Pokud dojde k selhání materiálu, mohou se pedály uvolnit a přestat fungovat. Podle Porsche a VW se jedná o preventivní akci.

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

Ani jedna z automobilek nemá hlášenou nehodu nebo zranění způsobené právě tímto problémem. Riziko se ale týká 409 477 Cayennů a asi 391 000 Touaregů modelových let 2011 až 2016.

Porsche i Volkswagen provedou kontrolu a případnou výměnu v rámci běžných servisních prohlídek, ale vyzývají majitele, aby si raději smluvili servisní prohlídku co nejdříve. Kontrola a případná oprava bude samozřejmě zcela zdarma. Ani Porsche ani Volkswagen nevydávají nějaká doporučení, která by se týkala používání pedálů, takže majitelé zřejmě mohou nadále jezdit tak, jak jsou zvyklí.

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků