Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg musí do servisu kvůli pedálům

Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg musí do servisu kvůli pedálům

Více než 800 000 vyrobených SUV Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg, což jsou konstrukčně příbuzná auta, musí do servisů. Příčinou je potenciální problém v uchycení pedálů. Pokud dojde k selhání materiálu, mohou se pedály uvolnit a přestat fungovat. Podle Porsche a VW se jedná o preventivní akci.

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

Ani jedna z automobilek nemá hlášenou nehodu nebo zranění způsobené právě tímto problémem. Riziko se ale týká 409 477 Cayennů a asi 391 000 Touaregů modelových let 2011 až 2016.

Porsche i Volkswagen provedou kontrolu a případnou výměnu v rámci běžných servisních prohlídek, ale vyzývají majitele, aby si raději smluvili servisní prohlídku co nejdříve. Kontrola a případná oprava bude samozřejmě zcela zdarma. Ani Porsche ani Volkswagen nevydávají nějaká doporučení, která by se týkala používání pedálů, takže majitelé zřejmě mohou nadále jezdit tak, jak jsou zvyklí.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků