Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg musí do servisu kvůli pedálům

Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg musí do servisu kvůli pedálům

Více než 800 000 vyrobených SUV Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg, což jsou konstrukčně příbuzná auta, musí do servisů. Příčinou je potenciální problém v uchycení pedálů. Pokud dojde k selhání materiálu, mohou se pedály uvolnit a přestat fungovat. Podle Porsche a VW se jedná o preventivní akci.

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

Ani jedna z automobilek nemá hlášenou nehodu nebo zranění způsobené právě tímto problémem. Riziko se ale týká 409 477 Cayennů a asi 391 000 Touaregů modelových let 2011 až 2016.

Porsche i Volkswagen provedou kontrolu a případnou výměnu v rámci běžných servisních prohlídek, ale vyzývají majitele, aby si raději smluvili servisní prohlídku co nejdříve. Kontrola a případná oprava bude samozřejmě zcela zdarma. Ani Porsche ani Volkswagen nevydávají nějaká doporučení, která by se týkala používání pedálů, takže majitelé zřejmě mohou nadále jezdit tak, jak jsou zvyklí.

bazar

Porsche Boxster 2,7
Rok výroby: 2006
Stav: 58 037 km
Cena: 600 000 Kč
VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 241 592 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 240 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků