Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg musí do servisu kvůli pedálům

Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg musí do servisu kvůli pedálům

Více než 800 000 vyrobených SUV Porsche Cayenne a Volkswagen Touareg, což jsou konstrukčně příbuzná auta, musí do servisů. Příčinou je potenciální problém v uchycení pedálů. Pokud dojde k selhání materiálu, mohou se pedály uvolnit a přestat fungovat. Podle Porsche a VW se jedná o preventivní akci.

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

Test ojetiny SUV Porsche Cayenne: Díra na peníze? Ano i ne

Ani jedna z automobilek nemá hlášenou nehodu nebo zranění způsobené právě tímto problémem. Riziko se ale týká 409 477 Cayennů a asi 391 000 Touaregů modelových let 2011 až 2016.

Porsche i Volkswagen provedou kontrolu a případnou výměnu v rámci běžných servisních prohlídek, ale vyzývají majitele, aby si raději smluvili servisní prohlídku co nejdříve. Kontrola a případná oprava bude samozřejmě zcela zdarma. Ani Porsche ani Volkswagen nevydávají nějaká doporučení, která by se týkala používání pedálů, takže majitelé zřejmě mohou nadále jezdit tak, jak jsou zvyklí.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků