Porsche Cayenne 2011: unikly oficiální snímky nové generace (14 foto)

Postupně odhalovat nový model se v poslední době snaží skoro každá automobilka, ale málokteré to vychází. Dříve nebo později se v průběhu „napínavého” příběhu obvykle najde slabý článek v řetězu lidí, kteří mají přístup k firemním materiálům, a nabídne je médiím. Rozšíření prakticky po celém světě je pak dílem několika hodin.

Stejný osud postihl i novou generaci Porsche Cayenne, kterou se nám automobilka pokoušela odhalovat tak trochu ve stylu příběhu Romeo, Julie a tma. Bohužel pro Porsche na Romea (Cayenne) nejprve někdo před pár dny posvítil baterkou a dnes rozsvítil hlavní světla. Unikla totiž nemalá část oficiálních snímků vozu ač si z nich při jejich rozlišení neuděláte zrovna nové pozadí pracovní plochy, vzhled exteriéru i interiéru novinky je z nich naprosto jasný.

Porsche Cayenne pro modelový rok 2011 se proti dosavadnímu provedení odlišuje především značně jiným pojetím předních i zadní partií, profil vozu zůstává naopak prakticky stejný. Interiér zjevně kráčí ve šlépějích Panamery a jeho komplikovaná architektura zřejmě nebude po chuti každému.

Mnoho nových technických informací nám únik fotografií nepřinesl, a tak můžeme prozatím zůstat u již známých, více či méně jistých předpokladů. Vůz bude o 4 centimetry delší než jeho předchůdce, přesto shodí na váze nějakých 200 kilogramů. Pod kapotou by se měly objevit benzinové motory 3,6 V6 FSI z koncernové líhně s výkonem 300 koní a 4,8 V8 resp. 4,8 V8 turbo s výkony 400 a 500 koní. Chybět opět nebude zemědělská verze s diselovým motorem 3,0 TDI a výkonem 240 koní, úplnou novinkou bude hybridní provedení kombinující přeplňovaný třílitr V6 TSI o výkonu 333 koní a elektromotor o výkonu 47 koní. Jsou-li vám tato fakta povědomá, pak si správně vzpomínáte na nový VW Touareg, který stojí na stejných základech.

Oficiální premiéru si nový Cayenne odkroutí příští týden v Ženevě, ale s úplným představením by Porsche mělo vypochodovat již v následujících dnech. Takže zůstaňte naladěni.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne 2011 na uniknuvších snímcích
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

dnes | Miro Mihálik | 40 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků