Porsche Cayenne 2011: unikly oficiální snímky nové generace (14 foto)

Postupně odhalovat nový model se v poslední době snaží skoro každá automobilka, ale málokteré to vychází. Dříve nebo později se v průběhu „napínavého” příběhu obvykle najde slabý článek v řetězu lidí, kteří mají přístup k firemním materiálům, a nabídne je médiím. Rozšíření prakticky po celém světě je pak dílem několika hodin.

Stejný osud postihl i novou generaci Porsche Cayenne, kterou se nám automobilka pokoušela odhalovat tak trochu ve stylu příběhu Romeo, Julie a tma. Bohužel pro Porsche na Romea (Cayenne) nejprve někdo před pár dny posvítil baterkou a dnes rozsvítil hlavní světla. Unikla totiž nemalá část oficiálních snímků vozu ač si z nich při jejich rozlišení neuděláte zrovna nové pozadí pracovní plochy, vzhled exteriéru i interiéru novinky je z nich naprosto jasný.

Porsche Cayenne pro modelový rok 2011 se proti dosavadnímu provedení odlišuje především značně jiným pojetím předních i zadní partií, profil vozu zůstává naopak prakticky stejný. Interiér zjevně kráčí ve šlépějích Panamery a jeho komplikovaná architektura zřejmě nebude po chuti každému.

Mnoho nových technických informací nám únik fotografií nepřinesl, a tak můžeme prozatím zůstat u již známých, více či méně jistých předpokladů. Vůz bude o 4 centimetry delší než jeho předchůdce, přesto shodí na váze nějakých 200 kilogramů. Pod kapotou by se měly objevit benzinové motory 3,6 V6 FSI z koncernové líhně s výkonem 300 koní a 4,8 V8 resp. 4,8 V8 turbo s výkony 400 a 500 koní. Chybět opět nebude zemědělská verze s diselovým motorem 3,0 TDI a výkonem 240 koní, úplnou novinkou bude hybridní provedení kombinující přeplňovaný třílitr V6 TSI o výkonu 333 koní a elektromotor o výkonu 47 koní. Jsou-li vám tato fakta povědomá, pak si správně vzpomínáte na nový VW Touareg, který stojí na stejných základech.

Oficiální premiéru si nový Cayenne odkroutí příští týden v Ženevě, ale s úplným představením by Porsche mělo vypochodovat již v následujících dnech. Takže zůstaňte naladěni.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Porsche Cayenne 2011 na uniknuvších snímcích
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků