Porsche Cayenne 2011: nová generace již za pár dní (první foto)

14 komentářů

Fantomas
13. února • 11:50

Jak jsem někde četl, Cayenne, Touareg a Q7 vyrábí stejná bratislavská továrna. Jestli je to pravda nevím, ale nejspíš ano.

JWK
13. února • 12:52

Je to pravda... vyrabi je ale silne slovo... spravne by to znelo ze se tato auta v bratislave montuji... minimalne audi a porsche si karoserie a lakovani delaji... ale montaz je spolecna slovenska...porsche se tim navic prilis nechlubi...

fiatak
14. února • 1:33

Tak potom Skoda tiez nic nevyraba, ale len montuje...

jogurt
14. února • 9:03

Jasně a pekárna taky nevyrábí ale jen peče, protože mouku, droždí, sůl a kmín jí dodává subdodavatel.

fiatak
14. února • 10:39

Moja reakcia bola na JWK, citujem "vyrabi je ale silne slovo... spravne by to znelo ze se tato auta v bratislave montuji..".

jok
13. února • 16:27

No Audi, Porsche, aj VW sa od zvarovne až po montáž robia v Bratislave Audi a VW sa montujú komplet Porsche sa poskladá ale bez podvozku sa vezie do lipska kde sa tento dohodíB-]

klasika
13. února • 18:53

Finalizuje sa az v Lipsku len kvoli tomu, aby sa mohlo napisat Made in Germany?

Radek.
14. února • 1:25

Made in Slovakia by totiž pro mnohé germánofily (germány i usáky) vyznělo prakticky stejně jako Made in China...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fiatak
14. února • 1:34

Odkedy sme v EU, nikde sa nepise krajina povodu, ale pise sa len "Made In EU"...

Radek.
14. února • 2:45

Zajímavé je, že označení "Made in EU" jsem zatím viděl jenom u výrobků spáchaných na nepopulárním jihovýchodě od knedlolandu, tj. Maďarsko-Bulharsko-Rumunsko (+občas i Polsko).
Ale je docela dobře možné, že pro skopčáky a spol. už něčím podobným maskují i původ v ČR a SR...

neodborník
13. února • 16:23

V Lipsku, kde má Porsche továrnu se Cayenne vyrábí, nebo montují, když odtud vyjíždějí hotová k zákazníkům ?

ten, který to viděl
13. února • 21:58

Úplně přesně je to u Cayenne tak, že v Bratislavě vyrobí/smontují kompletní karoserii, tu převezou kamionem (pod plachtou) do Lipska, zavěsí na linku, pod ní přijede kompletně smontovaná pohonná jednotka (nápravy, diferáky, motor-ten je z Zuffenhausenu, převodovka, brzdy) dva maníci to sešroubujou, spojej kabeláž a hotový Cayenne po zkoušce odjede na plac a pak dealerům. Vedle na lince v té samé hale montovali lim. sérii 500ks Carrery GT.

fiatak
14. února • 1:36

Dovolim si ta opravit v jednej veci - kompletne Cayenne sa neprevaza na kamionoch. Po tom, ako prejdu ciastocnou vystupnou kontrolou, su nakladane do specialnych krytych vagonov a dalej putuju po zeleznici.

WildWave
13. února • 14:02

No, ono vacsina aut sa na montaznej linke "len" montuje z dielov od subdodavatelov z X firiem...

Doporučujeme

Články odjinud