Porsche Carrera GT: brilantní stroj

22 komentářů

matuS
17. listopadu • 11:11

je to zaujimave, pekne a rychle auto, ale ajtak si myslim ze je to vyrobene len na masirovanie ega.

ak chce niekto naozajstnu rychlost a adrenalin, kupi si nieco - motorku.

3.9s na stovku robia superbiky a supersporty 15-20 rokov stare. dneska vacsina sportovej a sportovoturistickej produkcie robi stovku pod 3s a 200 pod 11s. Na to sa nechyta ani toto porsche za 16milionov....
nehovoriac o tom, ze drat na okruhu koleno po zemi je myslim si vacsia zabava.

Pavel
17. listopadu • 13:11

Počkej až začne pršet.

Diesel
17. listopadu • 12:53

Prepac kamo, ale porovnavat Porsche s nejakou motorkou moze len uplny dement. Nevravim, ze motorky su zle, ale uz z konceptu auto/motorka vyplyva, ze kazde poskytuje hodnoty (nemyslim vykonove), ktorymi ten druhy z nich vobec neoplyva. Fakt si prestrelil, auto a motorka nie su vzajomna konkurencia, to si musis uvedomit skor niez nieco placnes.

Emil
16. listopadu • 19:02

Opravdu je toto auto fascinace sama - měl jsem možnost vidět ho na vlastní oči na Autosalonu Brno 2003, stejně jako Ferrari Enzo.....pro mne bylo vítězem právě toto nádherné Porsche Carrera GT - úžasný zážitek, a to jsem ho neměl možnost slyšet nastartované.......atd.atd.atd.

Jirka
16. listopadu • 15:46

Nebudu mít sice GT, ale snad na 911-tku jednou došetřím. Ideálně kolem r.v. 1970, krásnější auto není......

Dederon
16. listopadu • 15:09

Porsche mě jen utvrzuje v tom, že nejlepší auta dělají Němci. Ukažte mi hezčí káru než je toto

Golias
16. listopadu • 9:00

V nejakem Speedu (ci Autocaru), jsem cetl, ze keramicke brzdy pry standardne odchazeji po 15.000 km ... A nove se cenove pohybuji okolo 300.000 kc, to musi byt pak palka, kdyz to musite solit treba 2x za rok. Jednalo se tam o Carreru GT3, ale myslim, ze ta keramika je v GT3 a v GT stejna...

esc
16. listopadu • 18:22

to je vazne nazor ,nad ktorym sa da len pousmiat. je sice pravda ze pccb brzdy odchadzaju velmi rychlo /zato vazia o polovicu menej/,ale mysliet si , ze v takom aute najazdite 30000 km za rok /alebo za 5 rokov/ to je smiesne - ono je to super auto ,ale jazdit nim 20km do roboty kazdy den /a 20 naspat/, tak to asi nie ,ono by to bolo dost nepohodlne.

a za druhe - take auto si kupia len ludia co na to vazne maju prachy - teda si nemyslite , ze vyhrajete v sportke 15 mil. , kupite ho a to je koniec vydavkov - poistenie 0,5mil rocne, emisna dan /plati sa v CR??/ 50tis, povinne poistenie 50tis, benzin /ked je priemerna spotreba na 120kmh pri 1900 ot/min 20 litrov 102 oktanoveho benzinu , kolko to bude pri 250kmh pri 8000 ot/min ? okolo 70l na 100 km/ - byvaly spoluziak presiel z mercedesu e 350 a kupil si nove porsche 911 - len tak mi spomenul , ze minuly mesiac "dal len na benzin 120 tis. Sk " , no neviem , kolko by asi clovek zaplatil za benzin pre carrera gt? a preto si to kupia len ludia , ktori sa tou otazkou nemusia zaoberat  

goes
16. listopadu • 18:32

esc: nechci vam brat iluze, ale ono to nejezdi na 102 oktanovy benzin (pro neznalce cena cca 220-250Kc/litr), ale klidne se to spokoji s 98oktanu a vic. Pokud byste cetl poradne, auto splnuje EURO4 a proto nepotrebuje ekologicke vyjimky nikde v EU. Toto Porsche asi opravdu neni primarne urceno pro denni jezdeni, ale ani vylozene na okruhy, uz jen z koncepce kabria, ktere je spis zamereno na vyziti na cestach, nez na okruhu atd. Jiste P911 je urceno spis pro denni jezdeni, jeden "znamy" vlastni carreru 4 (doufam, ze jsem to nepopletl) a urcite nedava 100k mesicne za benzin a to s tim jezdi "pomerne dost" ono i pri prumerne spotrebe kdyby mel 30l/100km a pri cene benzinu 27kc by musel mesicne najet cca 12500km, coz se mi nezda ani u vaseho spoluzaka.

- pro priste to nechce michat fakta s pocity a vecmi z doslechu. Carrera GT je jednim z mala supersportu, ktery lze relativne vyuzit pro "normalni" jizdu i mimo okruh, narozdil od Enza, Koenigu, Zondy apod. aut.

RedBaron
16. listopadu • 19:32

Z těch, co jsi jmenoval, má nejblíže dennímu provozu právě Pagani Zonda.

goes
16. listopadu • 20:39

ja myslim, ze to je otazka do pranice :) Zonda je uz moc sporotvni, vzhledem, velikosti, urcenim. Nikdy jsem s ni nejel, jen sem na ni jednou koukal, ale je to klasicky supersport, interierem i exterierem do GTcka se urcite nastupuje vyrazne lip atd. Jenze to my asi nedokazem posoudit. Kdyz jsem si ale nedavno na netu cetl test, tak Zonda z ni vysla jako nejmin prakticka. (byla tam Zonda, nejaky Vector, Diablo, Viper a jeste neco, uz presne netusim...) test byl komplexni a to jak jizda v meste, po dalnici, po okrskach atd. Zonda vysla jako vitez ve spotrebe, mela prumer neco pod 17l/100km :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Golias
16. listopadu • 21:23

Taky si myslim, ze Zonda je mene prakticka nez Carrera GT.

A taky nechapu, proc bych to auto mel mit jen na okruh, pokud bych ho mel, jezdil bych s tim denne do prace a kamkoliv... mozna jen ne na velke nakupy do supermarketu

Diesel
16. listopadu • 13:11

To sa mi nejak nezda, ja som naopak cital, ze zivotnost keramickych brzd je rovnaka ako zivotnost celeho auta, takze menit sa nemusia. Alebo sa to tykalo fabie s keramikou?

Veverak
16. listopadu • 9:38

Chci videt jak najezdis v tomhle aute 30 tisic rocne tak abys zlikvidoval ty brzdy ... A i kdyby, pokud mas 16 mega na novy auto, tak proc bys nemel mit 300 tisic na novy brzdy. Pomerove to vychazi jako u normalnich aut. Treba Fabie za 300 tisic by to cinnilo cca 5500,- Myslim ze koutouce s detickama tak nejak stojej (na vsechny 4 kola predpokladam).

Petr
16. listopadu • 9:46

Asi tak... 300 tisíc není moc a s GT stejně bych jezdil jenom na okruhu a tam se počítá s tím, že ty brzdy spálím dost rychle.

Golias
16. listopadu • 10:16

No jo, ale 300k jsou slusny prachy na vydajich.... pojisteni bude stat hafo, taky to neco spapka...

Petr
16. listopadu • 10:23

Pak nemůžeš kupovat GT, ale škodovku TDI, když ti jde o náklady na jízdu

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
erazer
16. listopadu • 12:52

Presne tak. Takovyhle auto si kupuje clovek, pro kteryho uz penize nemaji zadnou hodnotu, respektive jich ma tolik, ze ho vubec nezajima, kolik co stoji.

Honza
16. listopadu • 15:33

Ano, třeba p. Čechmánek. Jinak toto auto je opravdu k ničemu, vhodné je jen pro pocit, že ho člověk má, ale vůbec pro nic jiného.

KO
16. listopadu • 18:00

A neni to peknej pocit Takhle z prace prijit urvanej, unavenej, odreagovat se peknou jizdou, nalestit blatnicek......
Navic tato diskuze straci smysl, nebot pravdepodobnost, ze si jej nekdo z nas koupi, v pristich 20 letech, je asi takova, ze vyhraju x desitek milionu (rozumej vice nez 100 )

Golias
16. listopadu • 7:01

Me se na tom aute libi, ze i pres honbou za velkym vykonem si zachovalo image Porsche. Mozna, ze zrychluje o par desetinek pomaleji, nez Enzo, nebo ma maximalku "jen" 330 km/h, ale pro mne je to muj sen, muj supersport. Technologii a designem u mne vyhrava na plne care...

Haya
16. listopadu • 7:49

best of...

Doporučujeme

Články odjinud