Porsche Carrera GT: brilantní stroj

Golias  |  16. 11. 2004 07:01

Me se na tom aute libi, ze i pres honbou za velkym vykonem si zachovalo image Porsche. Mozna, ze zrychluje o par desetinek pomaleji, nez Enzo, nebo ma maximalku "jen" 330 km/h, ale pro mne je to muj sen, muj supersport. Technologii a designem u mne vyhrava na plne care...

Odpovědět  |   | 
Haya  |  16. 11. 2004 07:49

best of...

Odpovědět  |   | 
Golias  |  16. 11. 2004 09:00

V nejakem Speedu (ci Autocaru), jsem cetl, ze keramicke brzdy pry standardne odchazeji po 15.000 km ... A nove se cenove pohybuji okolo 300.000 kc, to musi byt pak palka, kdyz to musite solit treba 2x za rok. Jednalo se tam o Carreru GT3, ale myslim, ze ta keramika je v GT3 a v GT stejna...

Odpovědět  |   | 
Veverak  |  16. 11. 2004 09:38

Chci videt jak najezdis v tomhle aute 30 tisic rocne tak abys zlikvidoval ty brzdy ... A i kdyby, pokud mas 16 mega na novy auto, tak proc bys nemel mit 300 tisic na novy brzdy. Pomerove to vychazi jako u normalnich aut. Treba Fabie za 300 tisic by to cinnilo cca 5500,- Myslim ze koutouce s detickama tak nejak stojej (na vsechny 4 kola predpokladam).

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 11. 2004 09:46

Asi tak... 300 tisíc není moc a s GT stejně bych jezdil jenom na okruhu a tam se počítá s tím, že ty brzdy spálím dost rychle.

Odpovědět  |   | 
Golias  |  16. 11. 2004 10:16

No jo, ale 300k jsou slusny prachy na vydajich.... pojisteni bude stat hafo, taky to neco spapka...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 11. 2004 10:23

Pak nemůžeš kupovat GT, ale škodovku TDI, když ti jde o náklady na jízdu

Odpovědět  |   | 
erazer  |  16. 11. 2004 12:52

Presne tak. Takovyhle auto si kupuje clovek, pro kteryho uz penize nemaji zadnou hodnotu, respektive jich ma tolik, ze ho vubec nezajima, kolik co stoji.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  16. 11. 2004 15:33

Ano, třeba p. Čechmánek. Jinak toto auto je opravdu k ničemu, vhodné je jen pro pocit, že ho člověk má, ale vůbec pro nic jiného.

Odpovědět  |   | 
KO  |  16. 11. 2004 18:00

A neni to peknej pocit Takhle z prace prijit urvanej, unavenej, odreagovat se peknou jizdou, nalestit blatnicek......
Navic tato diskuze straci smysl, nebot pravdepodobnost, ze si jej nekdo z nas koupi, v pristich 20 letech, je asi takova, ze vyhraju x desitek milionu (rozumej vice nez 100 )

Odpovědět  |   | 
Diesel  |  16. 11. 2004 13:11

To sa mi nejak nezda, ja som naopak cital, ze zivotnost keramickych brzd je rovnaka ako zivotnost celeho auta, takze menit sa nemusia. Alebo sa to tykalo fabie s keramikou?

Odpovědět  |   | 
esc  |  16. 11. 2004 18:22

to je vazne nazor ,nad ktorym sa da len pousmiat. je sice pravda ze pccb brzdy odchadzaju velmi rychlo /zato vazia o polovicu menej/,ale mysliet si , ze v takom aute najazdite 30000 km za rok /alebo za 5 rokov/ to je smiesne - ono je to super auto ,ale jazdit nim 20km do roboty kazdy den /a 20 naspat/, tak to asi nie ,ono by to bolo dost nepohodlne.

a za druhe - take auto si kupia len ludia co na to vazne maju prachy - teda si nemyslite , ze vyhrajete v sportke 15 mil. , kupite ho a to je koniec vydavkov - poistenie 0,5mil rocne, emisna dan /plati sa v CR??/ 50tis, povinne poistenie 50tis, benzin /ked je priemerna spotreba na 120kmh pri 1900 ot/min 20 litrov 102 oktanoveho benzinu , kolko to bude pri 250kmh pri 8000 ot/min ? okolo 70l na 100 km/ - byvaly spoluziak presiel z mercedesu e 350 a kupil si nove porsche 911 - len tak mi spomenul , ze minuly mesiac "dal len na benzin 120 tis. Sk " , no neviem , kolko by asi clovek zaplatil za benzin pre carrera gt? a preto si to kupia len ludia , ktori sa tou otazkou nemusia zaoberat  

Odpovědět  |   | 
goes  |  16. 11. 2004 18:32

esc: nechci vam brat iluze, ale ono to nejezdi na 102 oktanovy benzin (pro neznalce cena cca 220-250Kc/litr), ale klidne se to spokoji s 98oktanu a vic. Pokud byste cetl poradne, auto splnuje EURO4 a proto nepotrebuje ekologicke vyjimky nikde v EU. Toto Porsche asi opravdu neni primarne urceno pro denni jezdeni, ale ani vylozene na okruhy, uz jen z koncepce kabria, ktere je spis zamereno na vyziti na cestach, nez na okruhu atd. Jiste P911 je urceno spis pro denni jezdeni, jeden "znamy" vlastni carreru 4 (doufam, ze jsem to nepopletl) a urcite nedava 100k mesicne za benzin a to s tim jezdi "pomerne dost" ono i pri prumerne spotrebe kdyby mel 30l/100km a pri cene benzinu 27kc by musel mesicne najet cca 12500km, coz se mi nezda ani u vaseho spoluzaka.

- pro priste to nechce michat fakta s pocity a vecmi z doslechu. Carrera GT je jednim z mala supersportu, ktery lze relativne vyuzit pro "normalni" jizdu i mimo okruh, narozdil od Enza, Koenigu, Zondy apod. aut.

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  16. 11. 2004 19:32

Z těch, co jsi jmenoval, má nejblíže dennímu provozu právě Pagani Zonda.

Odpovědět  |   | 
goes  |  16. 11. 2004 20:39

ja myslim, ze to je otazka do pranice :) Zonda je uz moc sporotvni, vzhledem, velikosti, urcenim. Nikdy jsem s ni nejel, jen sem na ni jednou koukal, ale je to klasicky supersport, interierem i exterierem do GTcka se urcite nastupuje vyrazne lip atd. Jenze to my asi nedokazem posoudit. Kdyz jsem si ale nedavno na netu cetl test, tak Zonda z ni vysla jako nejmin prakticka. (byla tam Zonda, nejaky Vector, Diablo, Viper a jeste neco, uz presne netusim...) test byl komplexni a to jak jizda v meste, po dalnici, po okrskach atd. Zonda vysla jako vitez ve spotrebe, mela prumer neco pod 17l/100km :)

Odpovědět  |   | 
Golias  |  16. 11. 2004 21:23

Taky si myslim, ze Zonda je mene prakticka nez Carrera GT.

A taky nechapu, proc bych to auto mel mit jen na okruh, pokud bych ho mel, jezdil bych s tim denne do prace a kamkoliv... mozna jen ne na velke nakupy do supermarketu

Odpovědět  |   | 
Dederon  |  16. 11. 2004 15:09

Porsche mě jen utvrzuje v tom, že nejlepší auta dělají Němci. Ukažte mi hezčí káru než je toto

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  16. 11. 2004 15:46

Nebudu mít sice GT, ale snad na 911-tku jednou došetřím. Ideálně kolem r.v. 1970, krásnější auto není......

Odpovědět  |   | 
Emil  |  16. 11. 2004 19:02

Opravdu je toto auto fascinace sama - měl jsem možnost vidět ho na vlastní oči na Autosalonu Brno 2003, stejně jako Ferrari Enzo.....pro mne bylo vítězem právě toto nádherné Porsche Carrera GT - úžasný zážitek, a to jsem ho neměl možnost slyšet nastartované.......atd.atd.atd.

Odpovědět  |   | 
matuS  |  17. 11. 2004 11:11

je to zaujimave, pekne a rychle auto, ale ajtak si myslim ze je to vyrobene len na masirovanie ega.

ak chce niekto naozajstnu rychlost a adrenalin, kupi si nieco - motorku.

3.9s na stovku robia superbiky a supersporty 15-20 rokov stare. dneska vacsina sportovej a sportovoturistickej produkcie robi stovku pod 3s a 200 pod 11s. Na to sa nechyta ani toto porsche za 16milionov....
nehovoriac o tom, ze drat na okruhu koleno po zemi je myslim si vacsia zabava.

Odpovědět  |   | 
Diesel  |  17. 11. 2004 12:53

Prepac kamo, ale porovnavat Porsche s nejakou motorkou moze len uplny dement. Nevravim, ze motorky su zle, ale uz z konceptu auto/motorka vyplyva, ze kazde poskytuje hodnoty (nemyslim vykonove), ktorymi ten druhy z nich vobec neoplyva. Fakt si prestrelil, auto a motorka nie su vzajomna konkurencia, to si musis uvedomit skor niez nieco placnes.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  17. 11. 2004 13:11

Počkej až začne pršet.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A