Porsche Carrera GT: brilantní stroj

Golias  |  16. 11. 2004 07:01

Me se na tom aute libi, ze i pres honbou za velkym vykonem si zachovalo image Porsche. Mozna, ze zrychluje o par desetinek pomaleji, nez Enzo, nebo ma maximalku "jen" 330 km/h, ale pro mne je to muj sen, muj supersport. Technologii a designem u mne vyhrava na plne care...

Odpovědět  |   | 
Haya  |  16. 11. 2004 07:49

best of...

Odpovědět  |   | 
Golias  |  16. 11. 2004 09:00

V nejakem Speedu (ci Autocaru), jsem cetl, ze keramicke brzdy pry standardne odchazeji po 15.000 km ... A nove se cenove pohybuji okolo 300.000 kc, to musi byt pak palka, kdyz to musite solit treba 2x za rok. Jednalo se tam o Carreru GT3, ale myslim, ze ta keramika je v GT3 a v GT stejna...

Odpovědět  |   | 
Veverak  |  16. 11. 2004 09:38

Chci videt jak najezdis v tomhle aute 30 tisic rocne tak abys zlikvidoval ty brzdy ... A i kdyby, pokud mas 16 mega na novy auto, tak proc bys nemel mit 300 tisic na novy brzdy. Pomerove to vychazi jako u normalnich aut. Treba Fabie za 300 tisic by to cinnilo cca 5500,- Myslim ze koutouce s detickama tak nejak stojej (na vsechny 4 kola predpokladam).

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 11. 2004 09:46

Asi tak... 300 tisíc není moc a s GT stejně bych jezdil jenom na okruhu a tam se počítá s tím, že ty brzdy spálím dost rychle.

Odpovědět  |   | 
Golias  |  16. 11. 2004 10:16

No jo, ale 300k jsou slusny prachy na vydajich.... pojisteni bude stat hafo, taky to neco spapka...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 11. 2004 10:23

Pak nemůžeš kupovat GT, ale škodovku TDI, když ti jde o náklady na jízdu

Odpovědět  |   | 
erazer  |  16. 11. 2004 12:52

Presne tak. Takovyhle auto si kupuje clovek, pro kteryho uz penize nemaji zadnou hodnotu, respektive jich ma tolik, ze ho vubec nezajima, kolik co stoji.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  16. 11. 2004 15:33

Ano, třeba p. Čechmánek. Jinak toto auto je opravdu k ničemu, vhodné je jen pro pocit, že ho člověk má, ale vůbec pro nic jiného.

Odpovědět  |   | 
KO  |  16. 11. 2004 18:00

A neni to peknej pocit Takhle z prace prijit urvanej, unavenej, odreagovat se peknou jizdou, nalestit blatnicek......
Navic tato diskuze straci smysl, nebot pravdepodobnost, ze si jej nekdo z nas koupi, v pristich 20 letech, je asi takova, ze vyhraju x desitek milionu (rozumej vice nez 100 )

Odpovědět  |   | 
Diesel  |  16. 11. 2004 13:11

To sa mi nejak nezda, ja som naopak cital, ze zivotnost keramickych brzd je rovnaka ako zivotnost celeho auta, takze menit sa nemusia. Alebo sa to tykalo fabie s keramikou?

Odpovědět  |   | 
esc  |  16. 11. 2004 18:22

to je vazne nazor ,nad ktorym sa da len pousmiat. je sice pravda ze pccb brzdy odchadzaju velmi rychlo /zato vazia o polovicu menej/,ale mysliet si , ze v takom aute najazdite 30000 km za rok /alebo za 5 rokov/ to je smiesne - ono je to super auto ,ale jazdit nim 20km do roboty kazdy den /a 20 naspat/, tak to asi nie ,ono by to bolo dost nepohodlne.

a za druhe - take auto si kupia len ludia co na to vazne maju prachy - teda si nemyslite , ze vyhrajete v sportke 15 mil. , kupite ho a to je koniec vydavkov - poistenie 0,5mil rocne, emisna dan /plati sa v CR??/ 50tis, povinne poistenie 50tis, benzin /ked je priemerna spotreba na 120kmh pri 1900 ot/min 20 litrov 102 oktanoveho benzinu , kolko to bude pri 250kmh pri 8000 ot/min ? okolo 70l na 100 km/ - byvaly spoluziak presiel z mercedesu e 350 a kupil si nove porsche 911 - len tak mi spomenul , ze minuly mesiac "dal len na benzin 120 tis. Sk " , no neviem , kolko by asi clovek zaplatil za benzin pre carrera gt? a preto si to kupia len ludia , ktori sa tou otazkou nemusia zaoberat  

Odpovědět  |   | 
goes  |  16. 11. 2004 18:32

esc: nechci vam brat iluze, ale ono to nejezdi na 102 oktanovy benzin (pro neznalce cena cca 220-250Kc/litr), ale klidne se to spokoji s 98oktanu a vic. Pokud byste cetl poradne, auto splnuje EURO4 a proto nepotrebuje ekologicke vyjimky nikde v EU. Toto Porsche asi opravdu neni primarne urceno pro denni jezdeni, ale ani vylozene na okruhy, uz jen z koncepce kabria, ktere je spis zamereno na vyziti na cestach, nez na okruhu atd. Jiste P911 je urceno spis pro denni jezdeni, jeden "znamy" vlastni carreru 4 (doufam, ze jsem to nepopletl) a urcite nedava 100k mesicne za benzin a to s tim jezdi "pomerne dost" ono i pri prumerne spotrebe kdyby mel 30l/100km a pri cene benzinu 27kc by musel mesicne najet cca 12500km, coz se mi nezda ani u vaseho spoluzaka.

- pro priste to nechce michat fakta s pocity a vecmi z doslechu. Carrera GT je jednim z mala supersportu, ktery lze relativne vyuzit pro "normalni" jizdu i mimo okruh, narozdil od Enza, Koenigu, Zondy apod. aut.

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  16. 11. 2004 19:32

Z těch, co jsi jmenoval, má nejblíže dennímu provozu právě Pagani Zonda.

Odpovědět  |   | 
goes  |  16. 11. 2004 20:39

ja myslim, ze to je otazka do pranice :) Zonda je uz moc sporotvni, vzhledem, velikosti, urcenim. Nikdy jsem s ni nejel, jen sem na ni jednou koukal, ale je to klasicky supersport, interierem i exterierem do GTcka se urcite nastupuje vyrazne lip atd. Jenze to my asi nedokazem posoudit. Kdyz jsem si ale nedavno na netu cetl test, tak Zonda z ni vysla jako nejmin prakticka. (byla tam Zonda, nejaky Vector, Diablo, Viper a jeste neco, uz presne netusim...) test byl komplexni a to jak jizda v meste, po dalnici, po okrskach atd. Zonda vysla jako vitez ve spotrebe, mela prumer neco pod 17l/100km :)

Odpovědět  |   | 
Golias  |  16. 11. 2004 21:23

Taky si myslim, ze Zonda je mene prakticka nez Carrera GT.

A taky nechapu, proc bych to auto mel mit jen na okruh, pokud bych ho mel, jezdil bych s tim denne do prace a kamkoliv... mozna jen ne na velke nakupy do supermarketu

Odpovědět  |   | 
Dederon  |  16. 11. 2004 15:09

Porsche mě jen utvrzuje v tom, že nejlepší auta dělají Němci. Ukažte mi hezčí káru než je toto

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  16. 11. 2004 15:46

Nebudu mít sice GT, ale snad na 911-tku jednou došetřím. Ideálně kolem r.v. 1970, krásnější auto není......

Odpovědět  |   | 
Emil  |  16. 11. 2004 19:02

Opravdu je toto auto fascinace sama - měl jsem možnost vidět ho na vlastní oči na Autosalonu Brno 2003, stejně jako Ferrari Enzo.....pro mne bylo vítězem právě toto nádherné Porsche Carrera GT - úžasný zážitek, a to jsem ho neměl možnost slyšet nastartované.......atd.atd.atd.

Odpovědět  |   | 
matuS  |  17. 11. 2004 11:11

je to zaujimave, pekne a rychle auto, ale ajtak si myslim ze je to vyrobene len na masirovanie ega.

ak chce niekto naozajstnu rychlost a adrenalin, kupi si nieco - motorku.

3.9s na stovku robia superbiky a supersporty 15-20 rokov stare. dneska vacsina sportovej a sportovoturistickej produkcie robi stovku pod 3s a 200 pod 11s. Na to sa nechyta ani toto porsche za 16milionov....
nehovoriac o tom, ze drat na okruhu koleno po zemi je myslim si vacsia zabava.

Odpovědět  |   | 
Diesel  |  17. 11. 2004 12:53

Prepac kamo, ale porovnavat Porsche s nejakou motorkou moze len uplny dement. Nevravim, ze motorky su zle, ale uz z konceptu auto/motorka vyplyva, ze kazde poskytuje hodnoty (nemyslim vykonove), ktorymi ten druhy z nich vobec neoplyva. Fakt si prestrelil, auto a motorka nie su vzajomna konkurencia, to si musis uvedomit skor niez nieco placnes.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  17. 11. 2004 13:11

Počkej až začne pršet.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A