Porsche Boxster slaví 25 let limitovanou edicí GTS 4.0. Vznikne jen 1250 kusů

goes  |  13. 01. 2021 12:06

Pekne. Jen skoda ze to nejede no.

Odpovědět  |   | 
Jaryn  |  13. 01. 2021 12:23

Nejede? Zrychlení 0-100 za 4,5s a maximálka 293 km/h je málo?

Odpovědět  |   | 
goes  |  13. 01. 2021 12:38

Zalezi na tom jak to beres. Verim, ze pro nekoho kdo ma rodinne auto s dynamikou jakou mivaji, tak to musi byt uzasne. Pro mne je to takove nezajimave a za mne to proste "nejede". Vadi ti to?

Odpovědět  |   | 
Jaryn  |  13. 01. 2021 12:45

Mě by to dynamicky bohatě stačilo. Nevidím důvod aby to mělo 800 koní.

Odpovědět  |   | 
goes  |  13. 01. 2021 12:59

a ja ti to prece neberu, jen nechtej, abych videl veci tak jak je vidis ty.

Odpovědět  |   | 
Jaryn  |  13. 01. 2021 14:19

Ok

Odpovědět  |   | 
jenkolemjdoucí  |  13. 01. 2021 14:40

Očividně nevíš o čem mluvíš.Měl jsem před léty možnost se svést s Caymanem 3.8 GT4,ten měl o pár koníků míň než tenhle Boxter,přesně 385k a byla s ním neskutečná zábava a garantuju ti,že to fakt jede a nejde jen o nějaký zrychlení v přímce či maximálku,Tak nevím proč by neměl jet tenhle Boxster.Svezl jsem se za svůj život s vícero sportovními vozy a opravdu bych netvrdil,že to nejede.Určitě jsou na zrychlení lepší auta,ale točivé motory od Porsche jsou fakt pecky,je to zážitek.

Odpovědět  |   | 
goes  |  13. 01. 2021 15:23

Diky moc za tvou garanci o kterou sem si nepsal, jen ja treba vubec neresil nejakou "zabavu" o ktere pises. Otazkou taky je, co je pro koho zabava.

Navic zkus respektovat to, ze pro nekoho je ta dynamika "nic moc" s ohledem na vykon a kategorii.

Chapu, ze pro tebe to byl zazitek. Pro mne moc ne. Taky proto ho nemam.

Odpovědět  |   | 

a ta dynamika je kolik sekund aby byla OK? nebereme v dotaz nějaký okruhy a uzavřený prostory. Hlavně nebrat manuál, tam si člověk při zrychlení řekne, pro tam je šest kvaltů.

Odpovědět  |   | 
goes  |  13. 01. 2021 15:51

Ve tvém případě, Petře, je to jedno.

Odpovědět  |   | 

tak máš z mozku kostku a vadí ti zrychlení i 12s a co brždění?

Odpovědět  |   | 
goes  |  13. 01. 2021 16:40

Tak co už s tebou.

Odpovědět  |   | 

napíš 4s na sto, nebo ty něco plácneš a půl hodiny přemýšlíš co odpovědět?

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 13. 01. 2021 17:48

Odpovědět  |   | 
Rocket  |  13. 01. 2021 16:35

A prozradíš co sedláš, kdyš 718 GTS je "pomalé" ? Nebo alespoň hodnoty zrychlení, motor a výkon?

Odpovědět  |   | 
goes  |  13. 01. 2021 16:45

Čekal bych na 400 koní a sporťák lepší zrychlení, to je vše no. A není to ani trakcí, protože ani 100-200 není úplně oslnivé. Když si vezmeš 300-350 koňové HH, tak dosahují podobných časů, nezřídka i lepších. Takže zde bych čekal tak o půl sekundy lepší stovku a tak o dvě dvoustovku.

A je úplně jedno co sedlám.

Odpovědět  |   | 

podobáš se nějakýmu vysokoškoláku co má diplom z bádání fizologie a teologie.

Odpovědět  |   | 
goes  |  13. 01. 2021 18:07

No vidíš, tak jsi to vyřešil.

Odpovědět  |   | 
jenkolemjdoucí  |  13. 01. 2021 19:12

Ty poznáš rozdíl ve zrychlení 0,5 sekundy?Já teda ne.Tlachání o papírových hodnotách nemá žádnou výpovědní hodnotu o tom zda auto tkzv. "jede".Pro mne naopak nejedou HH ač papírově mohou být silnější.Jel jsem jak s Focusem RS tak Meganem RS Trophy,Evem atd.S čtyřlitrem od Porsche se to ale srovnat nedá,má úplně jiný charakter,hodně blízký závodním motorům a podle toho vypadá i jízda a pocit z toho jak to tkzv. jede.

Odpovědět  |   | 
goes  |  13. 01. 2021 20:04

Auto buď jede, nebo nejede. Buď je opravdu rychlé nebo není. Buď dá stovku za 4 nebo za 7. To jsou prostě objektivní údaje.

Ty vedle toho řešíš nějaký pocit. Ten já vůbec neřeším. Ano hodně aut maskuje svou skutečnou rychlost a jiná auta působí, že jsou rychlá a nejsou.

Mi je upřímně úplně jedno s čím si jel a nejel, co je pro tebe důžité a není. Nechápu proč máš takovou potřebu druhým říkat co mají jak brát, co jak poznají apod. Prostě Boxster GTS na to, že má 400 koní prostě nejede a ani tím, že ho vytočíš na tom nic nezměníš. A ano je to jeden ze dvou důvodů, proč sem si jej nekoupil. Nebudu si kupovat auto co má výkon a dynamika tomu neodpovídá.

Odpovědět  |   | 
goes  |  13. 01. 2021 20:05

A rovnou dodám.. respektuji, že to bereš jinak a jsou pro tebe k rozhodnutí nákupu takového auta, jiná kritéria. Proč ne. Ostatně proto je fajn, že máme na výběr.

Odpovědět  |   | 
Rocket  |  14. 01. 2021 08:31

Takže neřekneš nic. Předpokládám tedy, že jen plkáš od klávesnice podle čísel a proto nic konkrétního nenapíšeš. Nebo nám řekni, co je podle tebe rychlé.

Odpovědět  |   | 
goes  |  14. 01. 2021 08:53

Teď jsi mne odhalil.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  13. 01. 2021 12:28

ne díky..raději Škodu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat