Porsche 718 Boxster T a Cayman T Porsche

Porsche 718 Boxster T a Cayman T | Porsche

Porsche 718 Boxster T a Cayman T Porsche

Porsche 718 Boxster T a Cayman T | Porsche

Porsche 718 Boxster T Porsche

Porsche 718 Boxster T | Porsche

Porsche 718 Boxster T Porsche

Porsche 718 Boxster T | Porsche

Porsche 718 Boxster T Porsche

Porsche 718 Boxster T | Porsche

Porsche 718 Boxster T Porsche

Porsche 718 Boxster T | Porsche

Porsche 718 Boxster T Porsche

Porsche 718 Boxster T | Porsche

Porsche 718 Boxster T Porsche

Porsche 718 Boxster T | Porsche

Porsche 718 Boxster T Porsche

Porsche 718 Boxster T | Porsche

Porsche 718 Cayman T Porsche

Porsche 718 Cayman T | Porsche

Porsche 718 Cayman T Porsche

Porsche 718 Cayman T | Porsche

Porsche 718 Cayman T Porsche

Porsche 718 Cayman T | Porsche

Porsche 718 Cayman T Porsche

Porsche 718 Cayman T | Porsche

Porsche 718 Cayman T Porsche

Porsche 718 Cayman T | Porsche

Porsche 718 Cayman T Porsche

Porsche 718 Cayman T | Porsche

Porsche 718 Boxster T a Cayman T Porsche
Porsche 718 Boxster T Porsche
Porsche 718 Boxster T Porsche
Porsche 718 Boxster T Porsche
15
Fotogalerie

Porsche Boxster a Cayman přichází ve verzi T. Nic extra ovšem nečekejte

Porsche rozšiřuje nabídku modelů 718 o soustředěnější variantu T. V podstatě tak přichází s obdobným receptem, kterého jsme se již dočkali u 911 Carrera T.

Modely 718 Boxster a Cayman s uprostřed uloženými motory se tedy rovněž dočkaly o cosi purističtější verze označené písmenem T (Touring). Nová varianta zapadá mezi úplně výchozí specifikaci a výkonnější verzi S. Zvýšení výkonu se ovšem menší Porsche nedočkala.

Výkon přeplňovaného plochého čtyřválce o objemu dvou litrů tedy zůstává na základních 220 kW (300 koní) a zájemci dostanou opět na výběr mezi dvouspojkovou převodovkou PDK, nebo manuální šestistupňovou skříní. V případě volby manuálu je poté zkrácena délka řadicí páky.

Změny najdete až na podvozku, který využívá sportovního nastavení a světlou výšku vozu snižuje o 20 milimetrů. Standardně je T vybaveno také paketem Sport Chrono a diferenciálem s funkcí vektorování točivého momentu.

Uvnitř se tradičně objevují látková poutka místo klik dveří, volant je čalouněn kůží, sportovní sedačky mají pouze dvě úrovně nastavení, obložení palubní desky a dalších částí interiéru je zbarveno do leskle černého odstínu. Odstraněn byl rovněž infotainment systém ze středového panelu, na jehož místě zůstává pouze jednoduchý odkládací prostor. Bez poplatku však mohou zájemci požádat o navrácení systému.

Koneckonců je však ušetření hmotnosti tak minimální, že dle Porsche alespoň vyrovnává zátěž ve formě instalace filtru pevných částic. Na rozdíl od 911 Carrery T totiž u Caymanu a Boxsteru T nedostanete ani výbavu ve formě odlehčených zadních oken. Kromě výše zmíněných novinek lze T rozpoznat díky tmavě zbarveným 20palcovým diskům, řadě černých doplňků na karoserii, speciálním lakům Lava Orange a Miami Blue (známým z 911) a polepům na dveřích.

Do prodeje se nové varianty dostávají už nyní. Cayman T u nás začíná na částce 1.698.000 Kč, cena Boxsteru T startuje na 1.754.000 Kč.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud