Porsche Boxster a Cayman přichází ve verzi T. Nic extra ovšem nečekejte

Porsche rozšiřuje nabídku modelů 718 o soustředěnější variantu T. V podstatě tak přichází s obdobným receptem, kterého jsme se již dočkali u 911 Carrera T.

Modely 718 Boxster a Cayman s uprostřed uloženými motory se tedy rovněž dočkaly o cosi purističtější verze označené písmenem T (Touring). Nová varianta zapadá mezi úplně výchozí specifikaci a výkonnější verzi S. Zvýšení výkonu se ovšem menší Porsche nedočkala.

Výkon přeplňovaného plochého čtyřválce o objemu dvou litrů tedy zůstává na základních 220 kW (300 koní) a zájemci dostanou opět na výběr mezi dvouspojkovou převodovkou PDK, nebo manuální šestistupňovou skříní. V případě volby manuálu je poté zkrácena délka řadicí páky.

Také Porsche Macan S má po faceliftu. Šest válců dá 354 koní, známe i cenu

Také Porsche Macan S má po faceliftu. Šest válců dá 354 koní, známe i cenu

Změny najdete až na podvozku, který využívá sportovního nastavení a světlou výšku vozu snižuje o 20 milimetrů. Standardně je T vybaveno také paketem Sport Chrono a diferenciálem s funkcí vektorování točivého momentu.

Uvnitř se tradičně objevují látková poutka místo klik dveří, volant je čalouněn kůží, sportovní sedačky mají pouze dvě úrovně nastavení, obložení palubní desky a dalších částí interiéru je zbarveno do leskle černého odstínu. Odstraněn byl rovněž infotainment systém ze středového panelu, na jehož místě zůstává pouze jednoduchý odkládací prostor. Bez poplatku však mohou zájemci požádat o navrácení systému.

Rekord Porsche na Nürburgringu v ohrožení! Zuby si brousí Volkswagen

Rekord Porsche na Nürburgringu v ohrožení! Zuby si brousí Volkswagen

Koneckonců je však ušetření hmotnosti tak minimální, že dle Porsche alespoň vyrovnává zátěž ve formě instalace filtru pevných částic. Na rozdíl od 911 Carrery T totiž u Caymanu a Boxsteru T nedostanete ani výbavu ve formě odlehčených zadních oken. Kromě výše zmíněných novinek lze T rozpoznat díky tmavě zbarveným 20palcovým diskům, řadě černých doplňků na karoserii, speciálním lakům Lava Orange a Miami Blue (známým z 911) a polepům na dveřích.

Do prodeje se nové varianty dostávají už nyní. Cayman T u nás začíná na částce 1.698.000 Kč, cena Boxsteru T startuje na 1.754.000 Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST: S Mitsubishi L200 jsme postavili lesní posed. Ale hodí se i na výlety?

Mitsubishi L200 Invite+ a Instyle

Nové Mitsubishi L200 je skvělé auto na práci. Jak si ale povede jako auto pro každý den?

25.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 3 příspěvky
Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

24.  2.  2020 | Svět motorů | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků