Porsche Boxster a Cayman přichází ve verzi T. Nic extra ovšem nečekejte

Porsche rozšiřuje nabídku modelů 718 o soustředěnější variantu T. V podstatě tak přichází s obdobným receptem, kterého jsme se již dočkali u 911 Carrera T.

Modely 718 Boxster a Cayman s uprostřed uloženými motory se tedy rovněž dočkaly o cosi purističtější verze označené písmenem T (Touring). Nová varianta zapadá mezi úplně výchozí specifikaci a výkonnější verzi S. Zvýšení výkonu se ovšem menší Porsche nedočkala.

Výkon přeplňovaného plochého čtyřválce o objemu dvou litrů tedy zůstává na základních 220 kW (300 koní) a zájemci dostanou opět na výběr mezi dvouspojkovou převodovkou PDK, nebo manuální šestistupňovou skříní. V případě volby manuálu je poté zkrácena délka řadicí páky.

Také Porsche Macan S má po faceliftu. Šest válců dá 354 koní, známe i cenu

Také Porsche Macan S má po faceliftu. Šest válců dá 354 koní, známe i cenu

Změny najdete až na podvozku, který využívá sportovního nastavení a světlou výšku vozu snižuje o 20 milimetrů. Standardně je T vybaveno také paketem Sport Chrono a diferenciálem s funkcí vektorování točivého momentu.

Uvnitř se tradičně objevují látková poutka místo klik dveří, volant je čalouněn kůží, sportovní sedačky mají pouze dvě úrovně nastavení, obložení palubní desky a dalších částí interiéru je zbarveno do leskle černého odstínu. Odstraněn byl rovněž infotainment systém ze středového panelu, na jehož místě zůstává pouze jednoduchý odkládací prostor. Bez poplatku však mohou zájemci požádat o navrácení systému.

Rekord Porsche na Nürburgringu v ohrožení! Zuby si brousí Volkswagen

Rekord Porsche na Nürburgringu v ohrožení! Zuby si brousí Volkswagen

Koneckonců je však ušetření hmotnosti tak minimální, že dle Porsche alespoň vyrovnává zátěž ve formě instalace filtru pevných částic. Na rozdíl od 911 Carrery T totiž u Caymanu a Boxsteru T nedostanete ani výbavu ve formě odlehčených zadních oken. Kromě výše zmíněných novinek lze T rozpoznat díky tmavě zbarveným 20palcovým diskům, řadě černých doplňků na karoserii, speciálním lakům Lava Orange a Miami Blue (známým z 911) a polepům na dveřích.

Do prodeje se nové varianty dostávají už nyní. Cayman T u nás začíná na částce 1.698.000 Kč, cena Boxsteru T startuje na 1.754.000 Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků