Porsche Boxster a Cayman přichází ve verzi T. Nic extra ovšem nečekejte

Porsche rozšiřuje nabídku modelů 718 o soustředěnější variantu T. V podstatě tak přichází s obdobným receptem, kterého jsme se již dočkali u 911 Carrera T.

Modely 718 Boxster a Cayman s uprostřed uloženými motory se tedy rovněž dočkaly o cosi purističtější verze označené písmenem T (Touring). Nová varianta zapadá mezi úplně výchozí specifikaci a výkonnější verzi S. Zvýšení výkonu se ovšem menší Porsche nedočkala.

Výkon přeplňovaného plochého čtyřválce o objemu dvou litrů tedy zůstává na základních 220 kW (300 koní) a zájemci dostanou opět na výběr mezi dvouspojkovou převodovkou PDK, nebo manuální šestistupňovou skříní. V případě volby manuálu je poté zkrácena délka řadicí páky.

Také Porsche Macan S má po faceliftu. Šest válců dá 354 koní, známe i cenu

Také Porsche Macan S má po faceliftu. Šest válců dá 354 koní, známe i cenu

Změny najdete až na podvozku, který využívá sportovního nastavení a světlou výšku vozu snižuje o 20 milimetrů. Standardně je T vybaveno také paketem Sport Chrono a diferenciálem s funkcí vektorování točivého momentu.

Uvnitř se tradičně objevují látková poutka místo klik dveří, volant je čalouněn kůží, sportovní sedačky mají pouze dvě úrovně nastavení, obložení palubní desky a dalších částí interiéru je zbarveno do leskle černého odstínu. Odstraněn byl rovněž infotainment systém ze středového panelu, na jehož místě zůstává pouze jednoduchý odkládací prostor. Bez poplatku však mohou zájemci požádat o navrácení systému.

Rekord Porsche na Nürburgringu v ohrožení! Zuby si brousí Volkswagen

Rekord Porsche na Nürburgringu v ohrožení! Zuby si brousí Volkswagen

Koneckonců je však ušetření hmotnosti tak minimální, že dle Porsche alespoň vyrovnává zátěž ve formě instalace filtru pevných částic. Na rozdíl od 911 Carrery T totiž u Caymanu a Boxsteru T nedostanete ani výbavu ve formě odlehčených zadních oken. Kromě výše zmíněných novinek lze T rozpoznat díky tmavě zbarveným 20palcovým diskům, řadě černých doplňků na karoserii, speciálním lakům Lava Orange a Miami Blue (známým z 911) a polepům na dveřích.

Do prodeje se nové varianty dostávají už nyní. Cayman T u nás začíná na částce 1.698.000 Kč, cena Boxsteru T startuje na 1.754.000 Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

dnes | Vladimír Kadera | 53 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky