24 hodin Le Mans 2018: Porsche během víkendu zaměstná tři modelové řady

O bezpečnost a organizaci se během závodu 24 hodin Le Mans postará několik vozů Porsche různých modelů.

V letošním ročníku se Porsche už neúčastní kategorie nejsilnějších prototypů LMP1. Zůstane však bojovat v produkční GTE kategorii s 911 RSR. Navíc však bude značka hojně zastoupena také v zákulisí, kde užije všech svých modelů. Takovou dohodu má s promotérem až do roku 2020.

Porsche učí vyslovovat název modelu Taycan. Dělali jste to správně?

Porsche učí vyslovovat název modelu Taycan. Dělali jste to správně?

Jedná se o šestnáct vozů "safety car", které si Le Mans i kvůli své rozloze a počtu startujících žádá. Tři budou klasické vodící vozy, a sice modely 911 Turbo. Pro organizaci, traťové komisaře či lékaře zbytek doplní také Panamera E-Hybrid a Turbo či nový Cayenne.

Všechny vozy jsou opatřeny typickými prvky. Pro lepší viditelnost mají instalovány střešní LED panely a uvnitř také dodatečné příslušenství pro radiokomunikaci s vedením závodu.

Je těžké vytrhnout motor Porsche 911 GT3 RS? Podle tohoto scénáře ani ne

Je těžké vytrhnout motor Porsche 911 GT3 RS? Podle tohoto scénáře ani ne

Porsche se také netají tím, že vozy mají vylepšenou brzdovou soustavu. Přeci jen, desítky dlouhých okruhů, kde se často deceleruje z maximální rychlosti na minimum, si žádají své. Stejně je upraveno i odpružení vozů, které má lépe odolávat hrbolům například na nejdelší rovince Mulsanne, kde je přejíždí v rychlosti přes 300 kilometrů za hodinu...

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků