Porsche a Audi chtějí výrazně navýšit počet prodejních míst

Šéfové prodeje automobilek Audi a Porsche se nechali slyšet, že chtějí v horizontu tří až čtyř let výrazně rozšířit prodejní síť.

Automobilka Audi chce navýšit počet ze současných 2 700 míst na více než 3 000 v roce 2011. Vyšší počet bude znamenat lepší dostupnost pro zákazníky a tedy snad i vyšší prodeje. V uvedeném roce chce totiž automobilka Audi prodat 1,5 mil. nových automobilů, což je zhruba o padesát procent více, než je tomu nyní.

Automobilka Porsche je trochu skromnější. Ze současných 650 prodejních míst se má počet navýšit na zhruba 720. Porsche se ovšem chce zaměřit hlavně na mladé a dynamické trhy jako je ruský, čínský a indický.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků