Porsche a Audi chtějí výrazně navýšit počet prodejních míst

Šéfové prodeje automobilek Audi a Porsche se nechali slyšet, že chtějí v horizontu tří až čtyř let výrazně rozšířit prodejní síť.

Automobilka Audi chce navýšit počet ze současných 2 700 míst na více než 3 000 v roce 2011. Vyšší počet bude znamenat lepší dostupnost pro zákazníky a tedy snad i vyšší prodeje. V uvedeném roce chce totiž automobilka Audi prodat 1,5 mil. nových automobilů, což je zhruba o padesát procent více, než je tomu nyní.

Automobilka Porsche je trochu skromnější. Ze současných 650 prodejních míst se má počet navýšit na zhruba 720. Porsche se ovšem chce zaměřit hlavně na mladé a dynamické trhy jako je ruský, čínský a indický.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků