Porsche a Audi chtějí výrazně navýšit počet prodejních míst

Šéfové prodeje automobilek Audi a Porsche se nechali slyšet, že chtějí v horizontu tří až čtyř let výrazně rozšířit prodejní síť.

Automobilka Audi chce navýšit počet ze současných 2 700 míst na více než 3 000 v roce 2011. Vyšší počet bude znamenat lepší dostupnost pro zákazníky a tedy snad i vyšší prodeje. V uvedeném roce chce totiž automobilka Audi prodat 1,5 mil. nových automobilů, což je zhruba o padesát procent více, než je tomu nyní.

Automobilka Porsche je trochu skromnější. Ze současných 650 prodejních míst se má počet navýšit na zhruba 720. Porsche se ovšem chce zaměřit hlavně na mladé a dynamické trhy jako je ruský, čínský a indický.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků