Porsche 928 se představilo v roce 1978 a v nabídce automobilky působilo trochu jako zjevení. Nikdo nic takového od Porsche ještě neviděl. Zdroj: Nardone Automotive

Porsche 928 se představilo v roce 1978 a v nabídce automobilky působilo trochu jako zjevení. Nikdo nic takového od Porsche ještě neviděl. | Zdroj: Nardone Automotive

Velké osmiválcové kupé se ale dokázalo vypracovat na titul Auto roku a vydrželo v produkci celých sedmnáct let, během nichž se vyrobilo 60.000 kousků. Vedle nového motoru se také 928 pyšní použitím zadní nápravy Weissach. Zdroj: Nardone Automotive

Velké osmiválcové kupé se ale dokázalo vypracovat na titul Auto roku a vydrželo v produkci celých sedmnáct let, během nichž se vyrobilo 60.000 kousků. Vedle nového motoru se také 928 pyšní použitím zadní nápravy Weissach. | Zdroj: Nardone Automotive

Thierry Nardone, zakladatel společnosti, ale nechtěl nechat model 928 jen tak ležet v minulosti, když ani v dnešní době nemá nástupce. začal tak pracovat na jeho moderní interpretaci, z čehož mu vznikl  klasický restomod . Zdroj: Nardone Automotive

Thierry Nardone, zakladatel společnosti, ale nechtěl nechat model 928 jen tak ležet v minulosti, když ani v dnešní době nemá nástupce. začal tak pracovat na jeho moderní interpretaci, z čehož mu vznikl klasický restomod. | Zdroj: Nardone Automotive

Uhlazená karoserie je z kompozitních materiálů a vůz samozřejmě dostal moderní LED světlomety. Kola jsou nově kovaná 18palcová a v pneumatikách Michelin Pilot Sport 5. Zdroj: Nardone Automotive

Uhlazená karoserie je z kompozitních materiálů a vůz samozřejmě dostal moderní LED světlomety. Kola jsou nově kovaná 18palcová a v pneumatikách Michelin Pilot Sport 5. | Zdroj: Nardone Automotive

Přepracovaný interiér je samozřejmě v retro stylu. Barevné displeje jsou diskrétně zakomponované do palubní desky a nechybí ani moderní HiFi systém Porsche Classic Management s obrazovkou a podporou zrcadlení chytrých telefonů. Zdroj: Nardone Automotive

Přepracovaný interiér je samozřejmě v retro stylu. Barevné displeje jsou diskrétně zakomponované do palubní desky a nechybí ani moderní HiFi systém Porsche Classic Management s obrazovkou a podporou zrcadlení chytrých telefonů. | Zdroj: Nardone Automotive

Čalouněné plochy jsou potažené italskou kůží Foglizzo, kterou budou zasvěcení už určitě znát z Pagani Zonda C12 Rinascimento. Z materiálů pak nechybí ani Alcantara. Zdroj: Nardone Automotive

Čalouněné plochy jsou potažené italskou kůží Foglizzo, kterou budou zasvěcení už určitě znát z Pagani Zonda C12 Rinascimento. Z materiálů pak nechybí ani Alcantara. | Zdroj: Nardone Automotive

Původní motor vozu byl přepracován a s novou řídící jednotkou je schopný vyprodukovat výkon 400 koní. Spojený je s 6stupňovou manuální převodovkou místo původní 5stupňové a nechybí ani samosvorný diferenciál. Zdroj: Nardone Automotive

Původní motor vozu byl přepracován a s novou řídící jednotkou je schopný vyprodukovat výkon 400 koní. Spojený je s 6stupňovou manuální převodovkou místo původní 5stupňové a nechybí ani samosvorný diferenciál. | Zdroj: Nardone Automotive

Tvůrci sáhli i na podvozek, kde máme čekat aktivní tlumiče, lepší brzdy a řízení s adaptivním elektrickým posilovačem. Zdroj: Nardone Automotive

Tvůrci sáhli i na podvozek, kde máme čekat aktivní tlumiče, lepší brzdy a řízení s adaptivním elektrickým posilovačem. | Zdroj: Nardone Automotive

První kousky dorazí k zákazníkům v roce 2024. Cena ani plánovaný počet vyrobených kusů nebyly oznámeny. Zdroj: Nardone Automotive

První kousky dorazí k zákazníkům v roce 2024. Cena ani plánovaný počet vyrobených kusů nebyly oznámeny. | Zdroj: Nardone Automotive

 Zdroj: Nardone Automotive

| Zdroj: Nardone Automotive

 Zdroj: Nardone Automotive

| Zdroj: Nardone Automotive

 Zdroj: Nardone Automotive

| Zdroj: Nardone Automotive

Velké osmiválcové kupé se ale dokázalo vypracovat na titul Auto roku a vydrželo v produkci celých sedmnáct let, během nichž se vyrobilo 60.000 kousků. Vedle nového motoru se také 928 pyšní použitím zadní nápravy Weissach. Zdroj: Nardone Automotive
Thierry Nardone, zakladatel společnosti, ale nechtěl nechat model 928 jen tak ležet v minulosti, když ani v dnešní době nemá nástupce. začal tak pracovat na jeho moderní interpretaci, z čehož mu vznikl  klasický restomod . Zdroj: Nardone Automotive
Uhlazená karoserie je z kompozitních materiálů a vůz samozřejmě dostal moderní LED světlomety. Kola jsou nově kovaná 18palcová a v pneumatikách Michelin Pilot Sport 5. Zdroj: Nardone Automotive
Přepracovaný interiér je samozřejmě v retro stylu. Barevné displeje jsou diskrétně zakomponované do palubní desky a nechybí ani moderní HiFi systém Porsche Classic Management s obrazovkou a podporou zrcadlení chytrých telefonů. Zdroj: Nardone Automotive
12
Fotogalerie

Porsche 928 se vrací jako restomod od Francouzů. Posílilo na 400 koní a dostalo fantastický interiér

Francouzská společnost Nardone Automotive představila restomod klasického grand toureru Porsche 928 během právě probíhajícího Milánského veletrhu nábytku a designu.

Porsche 928 se představilo v roce 1978 a v nabídce automobilky působilo trochu jako zjevení. Nikdo nic takového od Porsche ještě neviděl. Velké osmiválcové kupé se ale dokázalo vypracovat na titul Auto roku a vydrželo ve výrobě sedmnáct let, během nichž se vyrobilo 60.000 kousků. Vedle nového motoru se také 928 pyšní použitím zadní nápravy Weissach.

Thierry Nardone, zakladatel společnosti, ale nechtěl nechat model 928 jen tak ležet v minulosti, když ani v dnešní době nemá nástupce. začal tak pracovat na jeho moderní interpretaci, z čehož mu vznikl klasický restomod. Uhlazená karoserie je z kompozitních materiálů a vůz samozřejmě dostal moderní LED světlomety. Kola jsou nově kovaná 18palcová a v pneumatikách Michelin Pilot Sport 5.

Přepracovaný interiér je samozřejmě v retro stylu. Barevné displeje jsou diskrétně zakomponované do palubní desky a nechybí ani moderní HiFi systém Porsche Classic Management s obrazovkou a podporou zrcadlení chytrých telefonů. Čalouněné plochy jsou potažené italskou kůží Foglizzo, kterou budou zasvěcení už určitě znát z Pagani Zonda C12 Rinascimento. Z materiálů pak nechybí ani Alcantara.

Motor vozu byl přepracován a s novou řídicí jednotkou produkuje 400 koní. Spojený je s 6stupňovou manuální převodovkou místo původní 5stupňové a nechybí samosvorný diferenciál. Tvůrci sáhli také na podvozek, kde máme čekat aktivní tlumiče, lepší brzdy a řízení s adaptivním elektrickým posilovačem. První kousky dorazí k zákazníkům v roce 2024. Cena ani plánovaný počet vyrobených kusů nebyly oznámeny.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud