Porsche 918 Spyder opět míří do servisů. Tentokrát kvůli přední nápravě

Porsche 918 Spyder opět míří do servisů. Tentokrát kvůli přední nápravě

Porsche 918 Spyder opět míří do servisů. Tentokrát je důvodem přední náprava a svolávací akce je celkově větší. Z 918 vyrobených kusů musí na opravu 205 exemplářů. Automobilka ale tuto akci vyhlásila na základě vlastních testů. Oprava je preventivní.

Porsche 918 Spyder: nový hybridní supersport zblízka a podrobně

Porsche 918 Spyder: nový hybridní supersport zblízka a podrobně

Dohledat přesné informace o konkrétní závadě se nám nepodařilo. Porsche pouze oznámilo, že vymění vadné komponenty u 205 automobilů rozmístěných po celém světě, protože v jistém časovém období byly na 918 Spyder namontovány díly, u kterých nelze zaručit stoprocentní fungování po celou dobu životnosti vozu. Zákazníci samotní si ale na tento problém nestěžovali, tedy alespoň podle prohlášení automobilky.

Porsche 918 Spyder má za sebou svolávací akci kvůli zadní nápravě

Porsche 918 Spyder má za sebou svolávací akci kvůli zadní nápravě

Výměna vadných dílů na přední nápravě zabere zhruba dva dny, dotčení majitelé budou kontaktování. Připomeňme, že se informace o první svolávací akci na 918 Spyder objevily v září. Tenkrát ale zamířilo do servisu pouze 46 automobilů, a to kvůli problémům se zadní nápravou. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 18 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků