Porsche 918 Spyder: Nordschleife za ohromujících 7:20?

Koncept Porsche 918 Spyder jsme vám představili již zjara. Jeho představení sice nastolilo poněkud nereálná očekávání, neboť ani zlomek jeho výkonu až 718 koní nelze bez kouzelné hůlky vygenerovat z udávané spotřeby 3 litry benzinu na sto kilometrů (zřejmě půjde o podobný „fígl” jako u Chevroletu Volt - na test spotřeby stačí vyrazit s nabitými akumulátory a spotřeba konvenčního paliva v nádrži během něj se tak rázem začne blížit nula), ale to nic nemění na tom, že jde o pozoruhodný vůz.

Nyní je jasné, že 918 Spyder pozná sériovou výrobu, není ale zatím jasné, v jaké podobě. Na venek však začaly pronikat informace o tom, jak si 918 Spyder vede při vývoji a co ji pro budoucnost čeká.

Jako první se do éteru dostaly screenshoty z prezentace vozu potenciálním zákazníkům. Ty mj. hovoří o tom, že 918 dosáhla na Severní smyčce Nürburgringu času 7 minut a 20 sekund, což by byl daleko nejlepší čas mezi otevřenými vozy a pokud by takto rychle vůz jezdil i v sériové podobě, byl by o pěkný kousek před Nissanem GT-R či Chevroletem Corvette ZR1 a proklatě blízko své sestřičce 911 GT2 RS. Samozřejmě, tato informace nemusí být pravdivá, ale Porsche již při uvedení oficiálně potvrdilo schopnost vozu zajet 'Smyčku pod 7:30 a tomu čas 7:20 odpovídá.

Uvidíme, co nakonec sériová podoba vozu přinese...

Klepněte pro větší obrázek
Prý část prezentace samotného Ferdinanda Piecha...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
...a již známé snímky Porsche 918 Spyder
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků