Porsche 918 Spyder: Nordschleife za ohromujících 7:20?

Koncept Porsche 918 Spyder jsme vám představili již zjara. Jeho představení sice nastolilo poněkud nereálná očekávání, neboť ani zlomek jeho výkonu až 718 koní nelze bez kouzelné hůlky vygenerovat z udávané spotřeby 3 litry benzinu na sto kilometrů (zřejmě půjde o podobný „fígl” jako u Chevroletu Volt - na test spotřeby stačí vyrazit s nabitými akumulátory a spotřeba konvenčního paliva v nádrži během něj se tak rázem začne blížit nula), ale to nic nemění na tom, že jde o pozoruhodný vůz.

Nyní je jasné, že 918 Spyder pozná sériovou výrobu, není ale zatím jasné, v jaké podobě. Na venek však začaly pronikat informace o tom, jak si 918 Spyder vede při vývoji a co ji pro budoucnost čeká.

Jako první se do éteru dostaly screenshoty z prezentace vozu potenciálním zákazníkům. Ty mj. hovoří o tom, že 918 dosáhla na Severní smyčce Nürburgringu času 7 minut a 20 sekund, což by byl daleko nejlepší čas mezi otevřenými vozy a pokud by takto rychle vůz jezdil i v sériové podobě, byl by o pěkný kousek před Nissanem GT-R či Chevroletem Corvette ZR1 a proklatě blízko své sestřičce 911 GT2 RS. Samozřejmě, tato informace nemusí být pravdivá, ale Porsche již při uvedení oficiálně potvrdilo schopnost vozu zajet 'Smyčku pod 7:30 a tomu čas 7:20 odpovídá.

Uvidíme, co nakonec sériová podoba vozu přinese...

Klepněte pro větší obrázek
Prý část prezentace samotného Ferdinanda Piecha...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
...a již známé snímky Porsche 918 Spyder
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků