Porsche 918 Spyder: Nordschleife za ohromujících 7:20?

Koncept Porsche 918 Spyder jsme vám představili již zjara. Jeho představení sice nastolilo poněkud nereálná očekávání, neboť ani zlomek jeho výkonu až 718 koní nelze bez kouzelné hůlky vygenerovat z udávané spotřeby 3 litry benzinu na sto kilometrů (zřejmě půjde o podobný „fígl” jako u Chevroletu Volt - na test spotřeby stačí vyrazit s nabitými akumulátory a spotřeba konvenčního paliva v nádrži během něj se tak rázem začne blížit nula), ale to nic nemění na tom, že jde o pozoruhodný vůz.

Nyní je jasné, že 918 Spyder pozná sériovou výrobu, není ale zatím jasné, v jaké podobě. Na venek však začaly pronikat informace o tom, jak si 918 Spyder vede při vývoji a co ji pro budoucnost čeká.

Jako první se do éteru dostaly screenshoty z prezentace vozu potenciálním zákazníkům. Ty mj. hovoří o tom, že 918 dosáhla na Severní smyčce Nürburgringu času 7 minut a 20 sekund, což by byl daleko nejlepší čas mezi otevřenými vozy a pokud by takto rychle vůz jezdil i v sériové podobě, byl by o pěkný kousek před Nissanem GT-R či Chevroletem Corvette ZR1 a proklatě blízko své sestřičce 911 GT2 RS. Samozřejmě, tato informace nemusí být pravdivá, ale Porsche již při uvedení oficiálně potvrdilo schopnost vozu zajet 'Smyčku pod 7:30 a tomu čas 7:20 odpovídá.

Uvidíme, co nakonec sériová podoba vozu přinese...

Klepněte pro větší obrázek
Prý část prezentace samotného Ferdinanda Piecha...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
...a již známé snímky Porsche 918 Spyder
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků