Koncept Porsche 918 Spyder jsme vám představili již zjara. Jeho představení sice nastolilo poněkud nereálná očekávání, neboť ani zlomek jeho výkonu až 718 koní nelze bez kouzelné hůlky vygenerovat z udávané spotřeby 3 litry benzinu na sto kilometrů (zřejmě půjde o podobný „fígl” jako u Chevroletu Volt - na test spotřeby stačí vyrazit s nabitými akumulátory a spotřeba konvenčního paliva v nádrži během něj se tak rázem začne blížit nula), ale to nic nemění na tom, že jde o pozoruhodný vůz.
Nyní je jasné, že 918 Spyder pozná sériovou výrobu, není ale zatím jasné, v jaké podobě. Na venek však začaly pronikat informace o tom, jak si 918 Spyder vede při vývoji a co ji pro budoucnost čeká.
Jako první se do éteru dostaly screenshoty z prezentace vozu potenciálním zákazníkům. Ty mj. hovoří o tom, že 918 dosáhla na Severní smyčce Nürburgringu času 7 minut a 20 sekund, což by byl daleko nejlepší čas mezi otevřenými vozy a pokud by takto rychle vůz jezdil i v sériové podobě, byl by o pěkný kousek před Nissanem GT-R či Chevroletem Corvette ZR1 a proklatě blízko své sestřičce 911 GT2 RS. Samozřejmě, tato informace nemusí být pravdivá, ale Porsche již při uvedení oficiálně potvrdilo schopnost vozu zajet 'Smyčku pod 7:30 a tomu čas 7:20 odpovídá.
Uvidíme, co nakonec sériová podoba vozu přinese...
Prý část prezentace samotného Ferdinanda Piecha...
...a již známé snímky Porsche 918 Spyder