A ještě jedna poznámka, rád bych věděl jak přišli inženýři od Porsche na ten celkový výkon. Za prvé 887 koní není 661 kW a na tuto cifru nepasuje ani součet výkonu spal.motoru 447 kW + elektromotoru 210 kW. Jeslti by to nechtělo navštívit znova ZDŠ ... :-)
1 kW = 1,359621617 k = 1,34102209 HP, cize 661 kW dava 886,41560149 HP.
v tom případě mají u každé hodnoty jiný přepočet
Ano, ciastkove vykony spalovacieho motora, ako aj elektromotora su uvadzane v europskych konoch. Celkovy vykon je uz ale udavany v americkych horse power, po prepocte na klasicke nase kone by mal byt vykon 918-ky 899 koni.
trochu divné počtya nepasuje jim ani ten součet kilowattůpodle nich je 447 + 210 = 661 ?? :-)
To ano, ale ako som uviedol vyssie, tak prepocet nasich koni na kW sedi ako u spalovacieho motora, tak aj u elektromotora a taktiez sedi aj prepocet celkoveho vykonu, ktory je uz ale udavany v HP a nie konoch. Co uz ale nesedi je sucet tychto dvoch pohonnych jednotiek ani co sa tyka koni, HP, ani kW. ;-) Mozno je tam este nejaky BOOST, ktory chvilkovo dokaze o kusocek navysit vykon.:-))
No uzavřel bych to že mají nedůvěryhodný výkon, ještě míň důvěryhodný krouťák a spotřebu už vůbec.Takže si to auto asi nekoupím B-] :-)
Mohl by to Brusel dotovat, když to má tak báječnou spotřebu a emise. Stačilo by přispět 19,5 mil. na kus, těch zbývajíchc pět set bych si už doplatil sám.Ještě drobná poznámka, nejde sčítat krouťáky několika motorů které se točí každý jinak. Teda sečist to samozřejmě jde, ale výsledek je podobný blud jako ta spotřeba
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.