Porsche 918 Spyder: hybridní supersport se předvedl v Goodwoodu

8 komentářů

Vana666
16. července • 8:31

A ještě jedna poznámka, rád bych věděl jak přišli inženýři od Porsche na ten celkový výkon. Za prvé 887 koní není 661 kW a na tuto cifru nepasuje ani součet výkonu spal.motoru 447 kW + elektromotoru 210 kW. Jeslti by to nechtělo navštívit znova ZDŠ ... :-)

mk111
16. července • 11:06

1 kW = 1,359621617 k = 1,34102209 HP, cize 661 kW dava 886,41560149 HP.

Vana666
16. července • 12:28

v tom případě mají u každé hodnoty jiný přepočet

mk111
16. července • 12:55

Ano, ciastkove vykony spalovacieho motora, ako aj elektromotora su uvadzane v europskych konoch. Celkovy vykon je uz ale udavany v americkych horse power, po prepocte na klasicke nase kone by mal byt vykon 918-ky 899 koni.

Vana666
16. července • 13:59

trochu divné počty
a nepasuje jim ani ten součet kilowattů
podle nich je 447 + 210 = 661
?? :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mk111
16. července • 14:18

To ano, ale ako som uviedol vyssie, tak prepocet nasich koni na kW sedi ako u spalovacieho motora, tak aj u elektromotora a taktiez sedi aj prepocet celkoveho vykonu, ktory je uz ale udavany v HP a nie konoch. Co uz ale nesedi je sucet tychto dvoch pohonnych jednotiek ani co sa tyka koni, HP, ani kW. ;-) Mozno je tam este nejaky BOOST, ktory chvilkovo dokaze o kusocek navysit vykon.:-))

Vana666
16. července • 14:35

No uzavřel bych to že mají nedůvěryhodný výkon, ještě míň důvěryhodný krouťák a spotřebu už vůbec.
Takže si to auto asi nekoupím B-] :-)

Vana666
16. července • 8:18

Mohl by to Brusel dotovat, když to má tak báječnou spotřebu a emise. Stačilo by přispět 19,5 mil. na kus, těch zbývajíchc pět set bych si už doplatil sám.Ještě drobná poznámka, nejde sčítat krouťáky několika motorů které se točí každý jinak. Teda sečist to samozřejmě jde, ale výsledek je podobný blud jako ta spotřeba

Doporučujeme

Články odjinud