Porsche 911 Turbo: těšte se na stovku za 3,2 s, 318 km/h a pohon všech kol

12 komentářů

baboon
3. května • 19:11

Jen se tak ptám: k ČEMU je auto s takovými parametry (a to není jen Porsche)? Kde jej může řidič využít? To není ani na jízdu od německých hranic po dálnici třeba k Hamburgu ... Musel by mít jeden pruh extra pro sebe ...

TS
3. května • 20:16

Na okruhu...tam ho může využít. I když Turbo moc na okruzích nevidím (to spíš GT3/RS), tak proč ne...to, že se tam z majitelů podívá málokdo je věc druhá. Ale volné jízdy pro veřejnost jsou k dispozici poměrně často. V běžném provozu takové auto samozřejmě naplno využít nelze. Ale v podstatě tam nelze využít zcela naplno žádné sportovnější auto nad 200 koní (machrování na semaforech apod. nenazývám využití naplno, stejně jako dálnice - na to stačí silná limuzína a ne supersport), do udělá možná tak sebevrah. Projet se člověk rychle může i někde na zapomenuté okresce, i když i tam je to o život (náhodné auto, zvěř....). Ale volné jízdy na okruhu jsou k dispozici poměrně často, tak tam si s takovým autem může člověk užít...a navíc v relativně bezpečném prostředí se může i takové auto naučit dobře řídit.

jogurt
3. května • 22:38

Zcela souhlasím. Jezdím s auty nad 300k skoro dvacet let, téměř 100 tis. km/rok. Ano, na limitní jízdu na německé dálnici s ne moc velkým autem bohatě stačí 150k, jenže o tom to není. 250 to nejede ale 220 jo a když není velký provoz, tak to stačí. Nad 300k to nebude v provozu o moc nebo o nic rychlejší. Na silnici je velký výkon ... a) pro bezpečné předjíždění a b) pro radost, pocit, aniž bych to využil, ale to vědomí...... Jinak se to využít nedá. Rozhodně nejedu v běžném provozu vyšší průměrnou rychlost, než dobyvatel v 2,0TDI, výkon mi ale umožní snadno a bezpečně předjet a neriskovat. Na okruhu je to samozřejmě jiná zábava.

TS
3. května • 23:52

Přesně jak říkáte, mám auto co má 200 koní, a vím že plný výkon jsem v praxi využil v podstatě jen při předjíždění do kopce...ale na okruh si s tím občas zajedu. Nejenže tam člověk může zkusit dostat maximum z auta, ale také hlavně ze sebe. Pozná limity svoje i auta, vyřádí se a pak když jedu domu, tak naprosté pianko :-), protože jsem se už vydováděl :). Někde jsem četl, že řidič který se vrací z okruhu, je nejbezpečnější řidič...a z mých zkušeností s tím musím souhlasit. B-]

Revan_21
3. května • 20:08

:DDDD Jako sorry... ale nezdá se ti taková otázka jako trochu mimo mísu?
Takové auto je přesně o síle toho motoru, vědomí že řídíš takhle silnej stroj už dodává adrenalin... a to ani nemusiš jet rychle... Takove auta nejsou dělaná pro lidi jako jsi ty (neni to myšlený jako urážka).

baboon
3. května • 23:23

Ad Revan_21:Což to je pravda, to asi je dělaný pro milovníky dravější jízdy ... :-) ... Na okruhu jsem s takovým autem nebyl, ale kdysi dávno v Německu jsem si projel kamarádovo upravenou Vette ´69 - asi 230 km/h - vůbec mě to nebavilo, po pár km jsem to vzdal a snížil na normálních 140. A to tenkrát zdaleka nebyl takový provoz jako dneska, takže místa na dálnici relativně dost ...
Zkušeností za volantem mám hodně přes 30 let, ale asi bychom každý mířili do jiného autosalonu ...
To byl opravdu jen dotaz od člověka, který má rád svou osmdesátku - ale když vás uvidím v zrcátku, bleskurychle uhnu ... :-)

jogurt
3. května • 22:30

Já bych do něj tolik nešil. Lidi, kteří auto s 300+ HP nikdy nevyzkoušeli, si to neumí přestavit, to není jejich chyba.

Revan_21
4. května • 17:01

Já to taky nemyslel nijak zle:-)

TS
3. května • 14:44

Vypadá moc hezky, jenom by mě zajímalo, jestli bude v nabídce i manuál. To že má být nové GT3 s PDK (manuál snad ani nebude v nabídce) to si myslím, že je docela krok zpět. Auto bude sice přístupnější více řidičům, ale pravověrní fanoušci a zákazníci Porsche budou určitě skřípat zubama. Kam ta doba spěje, když ani okruhové auto homologované na silnice (GT3/ GT3 RS) nemůže mít klasickou manuální převodovku. Tak snad alespoň Turbo ji nabídne. Jinak se mi nová generace 911 (991) opravdu líbí.

qwertico
5. května • 7:01

A kde je problém? PDK se dovede chovat jako plnohodnotný manuál, jen na tu spojku nohama normálně nedosáhnete.... to si budete muset přišlapovat na ten panel pro levou nohu...

TS
5. května • 18:23

Myslíte že si řidič bude mačkat tlačítka na volantu nebo posunovat volič na +/-? :-D To není plnohodnotný manuál. Za plnohodnotný manuál považuji hlavně spojku a klasickou řadící páku....B-]

x12345678
6. května • 14:18

Co kdo za co považuje je věc osobního názoru. Jen tak mimochodem, závodní vozy H-kulisy řazení většinou nepoužívají, šičkové už vůbec ne.

Doporučujeme

Články odjinud