Podivejste se prosim tam...
tak jo, asi je to vhodne oznaceni
dvouspojkova prevodovka zni docela divne... nebylo by lepsi trihridelova prevodovka
teraz mozno trepem blbsoti, ale nemyslim si, ze dvojspojka musi mat 3 hriadele v prevodovke; ale nutne musi mat spominane 2 spojky (aby bol zaruceny kontinualny prenos sily na kolesa)// spominanu prevodovku pouziva VW group [okrem Bentley a Lamborghini], MB bude mat 6 st k AMG motorom, kde G7 nebude schopna preniest dostatocny tocivy moment, BMW ma spominanu prevodovku v M5 a M6 (zevraj mma prist do buduceho 7 radu)
3hridele mit musi jedna jde od motoru a pak k tem zbyvajicim dvema patri vzdy jedna spojka
v M5 a M6 nie je dvojskojkova prevodovka ale 7stupnova sekvencia
Odporucal by som najprv nieco precitat... ;)Dvojspojkova prevodovka je naozaj funkcna zalezitost... V maji minuleho roka testoval Pavel Janda Ochcaviu DSG (http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=5612) - odporucam pozret aj video, nejake technicke detaily sa daju najst aj v starsom clanku (http://www.autorevue.cz/Magazin/AR.asp?ARI=4804). S pozdravommatul0
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.