Porsche 911 Turbo S vs. Nissan GT-R vs. Bugatti Veyron. Kdo je nejlepší?

16 komentářů

matejosicka
1. října • 19:30

porsche 911 turbo S je trapnyyyy tohle S melo prevodovku PDK proto porazilo nissan ! jinak da jen trapnych 3,3 na stovku !!!

netcar.xx
27. září • 18:57

Rad bych videl GT-R vs Veyron na Nürburgringu:-D Takovou ostudu ale VW nikdy nedopusti, protoze tam by toho skaredyho MegaGolfa deklasovalo mozna i dvoulitrove EVO.

Rdk
27. září • 22:45

Veyron by díky výkonu GT-R porazil i na Severní smyčce GT-R by v zatáčkách mělo navrch ale na rychlost Bugatti v přímém směru by to nestačilo. I tak je ale GT-R užasné auto,buhužel pro něj je tak dobré,že místo srovnávání s auty ve své cenové relaci a segmentu je spíš srovnáváno se supersporty

tenzor
30. září • 22:15

Veyron 7:40, GT-R 7:24.. a to ten Nissan taky neni zadny drobecek... presto ma ze supersportu daleko vic.
Stret reality s dojmy obcas byva tvrdy..

netcar.xx
28. září • 9:10

VW moc dobre vi, proc s tou superpopelnici na Nordschleife nikdy neslo. Veyron je sice rychlej jako stihacka, ale na narocne trati je i zrovnatak obratnej. Jsou videa kde si s nim vytrelo v zatackach prdel dvoulitrove EVO ci Impreza. A pan Ettore by se v hrobe musel obracet, kdyby videl, ze v aute s jeho jmenem jsou slepene ctyri motory z budgetoveho Golfa - on tenkrat do svych SUPERAUT taky nelepil ctyri motory ze Skody Popular.

Petr
28. září • 10:14

Ty máš asi nějaký mindrák z toho Veyrona.

tenzor
30. září • 22:06

Procpak mindrak? Nejake argumenty by nebyly?
Zkusil bych se zamyslet, proc to vazi skoro 2 tuny (McLaren F1 - tim myslim supersport, ne formuli - 1 100 kg), proc to musi k dosazeni maximalni rychlosti zasunout zadni spoiler (jinak je POMALEJSI, nez o 200-400 koni slabsi supersporty a mimochodem, 400 km/h se da udelat i se 700 koni a je lez, ze Veyron bylo prvni silnicni auto, ktere tu hranici prekonalo), proc byl projekt prodelecny, co realne znamena fakt, ze je propagovany jako auto, ktere muze ridit vase babicka.
A clovek prijde na zajimave veci. Ze Veyron je monstrum, ktere splnilo ukol byt nejrychlejsi v primce, kdyz na vsechny problemy bylo aplikovano reseni "nejde ti to? Vem si vetsi kladivo." ... Veyron neni absolutne zadny souper na realnem okruhu nebo i silnici pro nejlepsi supersporty. Ale musi byt nejrychlejsi, i kdyby tam meli namontovat raketovy motor, protoze je to ohromna vec pro marketing, podporovany bud tupymi nebo podplacenymi novinari, kteri peji superlativy a nepozastavuji se nad jednoduchymi fakty. Proto taky po prekonani maximalni rychlosti musela byt zkonstruovana superverze. No a samozrejme, auto, ktere muze bez problemu ridit vase babicka, tezko muze byt supersport. Jde o GT dotazene ad absurdum. A souhlasim s tim, ze Ettore se musi obracet v hrobe.
Holt je to cele o tom, ze Nemci maji od nastupu Hitlera k moci hodne dobre PR :)

Vít Holubovský (K4m1k4z3)
27. září • 23:52

Veyron má neoficiální čas 7:40, takže to s tou rychlostí na rovinkách zas nebude tak horké.

barth
27. září • 14:50

Pánové Veyron je král. Samé superlativy. A cena ? Když chce někdo nejrychlejší auto na světě tak za něj dá jekékoli peníze. Veyron by musel být asi 6x dražší aby se jeho vývoj vrátil a podle mého názoru by 300 Veyronů v klidu prodali za 10m USD. Všechen respekt ale patří GTR a Nissanu, jako to auto obdivuji už dlouho. 4 lidi se v něm svezou v klidu což je něco nevídaného ve světě superaut.

R1S0
27. září • 11:47

Vzhladom na value for money je na tom veyron v tomto porovnani biedne... :-))

maxi
27. září • 14:05

tak do 100 ano, ale napriklad do 300 je to uz riadny deklas....;-)

R1S0
27. září • 14:43

Ako casto ide niekto na plnku z 0 na 300? :-P

anawarr
16. července • 18:32

zrychlení z nuly, na cokoliv je jen pro šampóny. pro mě je důležitá pružnost v rozmezí 90 až cca 250 (tam končí vw, bmw, mb a další) zrychlení z nuly je dobré, tak ve městě na křižovatce:-D

MAR
27. září • 9:51

Podle mě je zajímavé, že GT-R mělo nejrychlejší čas na 0-100 ft (tedy cca 0-30 m). Bez ohledu na výkonový deficit má GT-R asi opravdu nejnamakanější launch control a to i ve stovnání s vozem více než 10x dražším a skoro 2x silnějším. Respekt!

maxi
27. září • 11:56

to ano... a aj Turbo to ma vyborne vymyslene - do tych 100 km/h je uzasne! Potom uz na silnejsie vozy zacina stracat, ale starty su super!

maxi
27. září • 9:49

Zajímave je aj to, ze už pod zmíněným testem magazínu Motor Trend som pisal, ze Turbo mi tam dost chybalo ( namiesto GT3, ktore je zaujimave skor na okruhu)

Doporučujeme

Články odjinud