porsche 911 turbo S je trapnyyyy tohle S melo prevodovku PDK proto porazilo nissan ! jinak da jen trapnych 3,3 na stovku !!!
Rad bych videl GT-R vs Veyron na Nürburgringu:-D Takovou ostudu ale VW nikdy nedopusti, protoze tam by toho skaredyho MegaGolfa deklasovalo mozna i dvoulitrove EVO.
Veyron by díky výkonu GT-R porazil i na Severní smyčce GT-R by v zatáčkách mělo navrch ale na rychlost Bugatti v přímém směru by to nestačilo. I tak je ale GT-R užasné auto,buhužel pro něj je tak dobré,že místo srovnávání s auty ve své cenové relaci a segmentu je spíš srovnáváno se supersporty
Veyron 7:40, GT-R 7:24.. a to ten Nissan taky neni zadny drobecek... presto ma ze supersportu daleko vic.Stret reality s dojmy obcas byva tvrdy..
VW moc dobre vi, proc s tou superpopelnici na Nordschleife nikdy neslo. Veyron je sice rychlej jako stihacka, ale na narocne trati je i zrovnatak obratnej. Jsou videa kde si s nim vytrelo v zatackach prdel dvoulitrove EVO ci Impreza. A pan Ettore by se v hrobe musel obracet, kdyby videl, ze v aute s jeho jmenem jsou slepene ctyri motory z budgetoveho Golfa - on tenkrat do svych SUPERAUT taky nelepil ctyri motory ze Skody Popular.
Ty máš asi nějaký mindrák z toho Veyrona.
Procpak mindrak? Nejake argumenty by nebyly?Zkusil bych se zamyslet, proc to vazi skoro 2 tuny (McLaren F1 - tim myslim supersport, ne formuli - 1 100 kg), proc to musi k dosazeni maximalni rychlosti zasunout zadni spoiler (jinak je POMALEJSI, nez o 200-400 koni slabsi supersporty a mimochodem, 400 km/h se da udelat i se 700 koni a je lez, ze Veyron bylo prvni silnicni auto, ktere tu hranici prekonalo), proc byl projekt prodelecny, co realne znamena fakt, ze je propagovany jako auto, ktere muze ridit vase babicka.A clovek prijde na zajimave veci. Ze Veyron je monstrum, ktere splnilo ukol byt nejrychlejsi v primce, kdyz na vsechny problemy bylo aplikovano reseni "nejde ti to? Vem si vetsi kladivo." ... Veyron neni absolutne zadny souper na realnem okruhu nebo i silnici pro nejlepsi supersporty. Ale musi byt nejrychlejsi, i kdyby tam meli namontovat raketovy motor, protoze je to ohromna vec pro marketing, podporovany bud tupymi nebo podplacenymi novinari, kteri peji superlativy a nepozastavuji se nad jednoduchymi fakty. Proto taky po prekonani maximalni rychlosti musela byt zkonstruovana superverze. No a samozrejme, auto, ktere muze bez problemu ridit vase babicka, tezko muze byt supersport. Jde o GT dotazene ad absurdum. A souhlasim s tim, ze Ettore se musi obracet v hrobe.Holt je to cele o tom, ze Nemci maji od nastupu Hitlera k moci hodne dobre PR :)
Veyron má neoficiální čas 7:40, takže to s tou rychlostí na rovinkách zas nebude tak horké.
Pánové Veyron je král. Samé superlativy. A cena ? Když chce někdo nejrychlejší auto na světě tak za něj dá jekékoli peníze. Veyron by musel být asi 6x dražší aby se jeho vývoj vrátil a podle mého názoru by 300 Veyronů v klidu prodali za 10m USD. Všechen respekt ale patří GTR a Nissanu, jako to auto obdivuji už dlouho. 4 lidi se v něm svezou v klidu což je něco nevídaného ve světě superaut.
Vzhladom na value for money je na tom veyron v tomto porovnani biedne... :-))
tak do 100 ano, ale napriklad do 300 je to uz riadny deklas....;-)
Ako casto ide niekto na plnku z 0 na 300? :-P
zrychlení z nuly, na cokoliv je jen pro šampóny. pro mě je důležitá pružnost v rozmezí 90 až cca 250 (tam končí vw, bmw, mb a další) zrychlení z nuly je dobré, tak ve městě na křižovatce:-D
Podle mě je zajímavé, že GT-R mělo nejrychlejší čas na 0-100 ft (tedy cca 0-30 m). Bez ohledu na výkonový deficit má GT-R asi opravdu nejnamakanější launch control a to i ve stovnání s vozem více než 10x dražším a skoro 2x silnějším. Respekt!
to ano... a aj Turbo to ma vyborne vymyslene - do tych 100 km/h je uzasne! Potom uz na silnejsie vozy zacina stracat, ale starty su super!
Zajímave je aj to, ze už pod zmíněným testem magazínu Motor Trend som pisal, ze Turbo mi tam dost chybalo ( namiesto GT3, ktore je zaujimave skor na okruhu)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.