Porsche 911 Turbo S vs. Nissan GT-R vs. Bugatti Veyron. Kdo je nejlepší?

Porsche 911 Turbo S vs. Nissan GT-R vs. Bugatti Veyron. Kdo je nejlepší?

Nedávno přinesl magazín Motor Trend velice zajímavý srovnávací test jedenácti supersportovních automobilů. Obří drag race na čtvrt míle nakonec vyhrál Nissan GT-R před Ferrari 458 Italia a Audi R8 GT. Tentokrát přišel se zajímavým srovnávacím testem pro změnu magazín Road and Track, který porovnal Nissan GT-R, Porsche 911 Turbo S a Bugatti Veyron. Co mají tito aktéři společného? Zvládnou zrychlení z nuly na 60 mph pod tři vteřiny. Proto byl test pojmenován „Two Second Club“.

Výsledky najdete v přiloženém videu. Překvapení se ovšem nekonalo. Vzhledem k tomu, že se měřily pouze časy při akceleraci, tedy jízda v přímce, vyhrálo suverénně nejdražší a nejvýkonnější Bugatti. Vzdálenost čtvrt míle zdolalo za 9,9 s, Porsche 911 Turbo S potřebovalo 10,9 s a Nissan GT-R 11,2 s. Zajímavá je kombinace s už zmíněným testem magazínu Motor Trend. V něm Nissan potřeboval na ¼ míle shodně 11,2 s. Tentokrát to ale na vítězství nestačilo.
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků