Porsche 911 Turbo S vs. Nissan GT-R vs. Bugatti Veyron. Kdo je nejlepší?

Porsche 911 Turbo S vs. Nissan GT-R vs. Bugatti Veyron. Kdo je nejlepší?

Nedávno přinesl magazín Motor Trend velice zajímavý srovnávací test jedenácti supersportovních automobilů. Obří drag race na čtvrt míle nakonec vyhrál Nissan GT-R před Ferrari 458 Italia a Audi R8 GT. Tentokrát přišel se zajímavým srovnávacím testem pro změnu magazín Road and Track, který porovnal Nissan GT-R, Porsche 911 Turbo S a Bugatti Veyron. Co mají tito aktéři společného? Zvládnou zrychlení z nuly na 60 mph pod tři vteřiny. Proto byl test pojmenován „Two Second Club“.

Výsledky najdete v přiloženém videu. Překvapení se ovšem nekonalo. Vzhledem k tomu, že se měřily pouze časy při akceleraci, tedy jízda v přímce, vyhrálo suverénně nejdražší a nejvýkonnější Bugatti. Vzdálenost čtvrt míle zdolalo za 9,9 s, Porsche 911 Turbo S potřebovalo 10,9 s a Nissan GT-R 11,2 s. Zajímavá je kombinace s už zmíněným testem magazínu Motor Trend. V něm Nissan potřeboval na ¼ míle shodně 11,2 s. Tentokrát to ale na vítězství nestačilo.
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků