Porsche 911 Turbo S vs. Nissan GT-R vs. Bugatti Veyron. Kdo je nejlepší?

Porsche 911 Turbo S vs. Nissan GT-R vs. Bugatti Veyron. Kdo je nejlepší?

Nedávno přinesl magazín Motor Trend velice zajímavý srovnávací test jedenácti supersportovních automobilů. Obří drag race na čtvrt míle nakonec vyhrál Nissan GT-R před Ferrari 458 Italia a Audi R8 GT. Tentokrát přišel se zajímavým srovnávacím testem pro změnu magazín Road and Track, který porovnal Nissan GT-R, Porsche 911 Turbo S a Bugatti Veyron. Co mají tito aktéři společného? Zvládnou zrychlení z nuly na 60 mph pod tři vteřiny. Proto byl test pojmenován „Two Second Club“.

Výsledky najdete v přiloženém videu. Překvapení se ovšem nekonalo. Vzhledem k tomu, že se měřily pouze časy při akceleraci, tedy jízda v přímce, vyhrálo suverénně nejdražší a nejvýkonnější Bugatti. Vzdálenost čtvrt míle zdolalo za 9,9 s, Porsche 911 Turbo S potřebovalo 10,9 s a Nissan GT-R 11,2 s. Zajímavá je kombinace s už zmíněným testem magazínu Motor Trend. V něm Nissan potřeboval na ¼ míle shodně 11,2 s. Tentokrát to ale na vítězství nestačilo.
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků