Porsche 911 Turbo S pokoří metu 200 km/h za 10 sekund. Podívejte se

Porsche 911 Turbo S pokoří metu 200 km/h za 10 sekund. Podívejte se

U Porsche je už léta milou tradicí, že udávané parametry zrychlení a nejvyšší rychlosti jsou řekněme konzervativní. Alespoň u sportovních modelů značky se při testech často naměří výrazně lepší hodnoty.

Vypadá to, že ani nové Porsche 911 Turbo S nebude výjimkou. Redaktoři německého časopisu Sport Auto vzali k měření rychlosti i videokameru, takže se můžete podívat sami. 

Meta 100 km/h padne za 2,8 s (Porsche udává 3,1 s), sto šedesát ukazuje rychloměr už 6,1 s po startu (6,8 s). Ke zdolání rychlosti 200 km/h stačí novému Turbu S rovných deset sekund a o dalších 14 sekund později je pokořena i hranice 300 km/h. Hodnota nejvyšší rychlosti na digitálním rychloměru vyšplhá při první jízdě až na 333 km/h. 

Údaje odečtené z rychloměru jsou pouze orientační, ale zrychlení 0-100 km/h a 0-200 km/h uvidíte ve druhé části videa na displeji měřícího přístroje.

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

Porsche 911 Turbo S je poháněno vzadu uloženým boxerem 3,8 l o výkonu 560 koní a točivém momentu 700 Nm. V základu stojí 5 353 000 Kč.  

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků