Porsche 911 Turbo S pokoří metu 200 km/h za 10 sekund. Podívejte se

Porsche 911 Turbo S pokoří metu 200 km/h za 10 sekund. Podívejte se

U Porsche je už léta milou tradicí, že udávané parametry zrychlení a nejvyšší rychlosti jsou řekněme konzervativní. Alespoň u sportovních modelů značky se při testech často naměří výrazně lepší hodnoty.

Vypadá to, že ani nové Porsche 911 Turbo S nebude výjimkou. Redaktoři německého časopisu Sport Auto vzali k měření rychlosti i videokameru, takže se můžete podívat sami. 

Meta 100 km/h padne za 2,8 s (Porsche udává 3,1 s), sto šedesát ukazuje rychloměr už 6,1 s po startu (6,8 s). Ke zdolání rychlosti 200 km/h stačí novému Turbu S rovných deset sekund a o dalších 14 sekund později je pokořena i hranice 300 km/h. Hodnota nejvyšší rychlosti na digitálním rychloměru vyšplhá při první jízdě až na 333 km/h. 

Údaje odečtené z rychloměru jsou pouze orientační, ale zrychlení 0-100 km/h a 0-200 km/h uvidíte ve druhé části videa na displeji měřícího přístroje.

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

Porsche 911 Turbo S je poháněno vzadu uloženým boxerem 3,8 l o výkonu 560 koní a točivém momentu 700 Nm. V základu stojí 5 353 000 Kč.  

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků