Porsche 911 Turbo S pokoří metu 200 km/h za 10 sekund. Podívejte se

Porsche 911 Turbo S pokoří metu 200 km/h za 10 sekund. Podívejte se

U Porsche je už léta milou tradicí, že udávané parametry zrychlení a nejvyšší rychlosti jsou řekněme konzervativní. Alespoň u sportovních modelů značky se při testech často naměří výrazně lepší hodnoty.

Vypadá to, že ani nové Porsche 911 Turbo S nebude výjimkou. Redaktoři německého časopisu Sport Auto vzali k měření rychlosti i videokameru, takže se můžete podívat sami. 

Meta 100 km/h padne za 2,8 s (Porsche udává 3,1 s), sto šedesát ukazuje rychloměr už 6,1 s po startu (6,8 s). Ke zdolání rychlosti 200 km/h stačí novému Turbu S rovných deset sekund a o dalších 14 sekund později je pokořena i hranice 300 km/h. Hodnota nejvyšší rychlosti na digitálním rychloměru vyšplhá při první jízdě až na 333 km/h. 

Údaje odečtené z rychloměru jsou pouze orientační, ale zrychlení 0-100 km/h a 0-200 km/h uvidíte ve druhé části videa na displeji měřícího přístroje.

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

Porsche 911 Turbo S je poháněno vzadu uloženým boxerem 3,8 l o výkonu 560 koní a točivém momentu 700 Nm. V základu stojí 5 353 000 Kč.  

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků