Porsche 911 Turbo S oficiálně: Má 650 koní a odkazuje na legendu ze sedmdesátek

8 komentářů

ivca
3. března • 20:50

auto nadherny, za tyden s takovymi parametry bez bodu.Jo, jedině jezdit podle pravidel, ale k čemu potom takové auto ????

T-rex
4. března • 9:06

Před rokem mě na zvlněné klikaté okresce svezl jeden majitel 911. Jsem řidič běžného vozu a nikdy bych si nedokázal představit, jak "radostná" jízda může být s pořádným sporťákem i v malých rychlostech.Před zatáčkami, kde brzdíš a podřazuješ, tady taky podřadís, ale přidáš. To jsi pak, jak ve vozíku na horské dráze. Neuvěřitelná přilnavost. Už jen rozložení hmotnosti a těžiště dělá radost. Vůbec to nemusí být o rychlosti.

Karel.
3. března • 15:15

Paráda, tohle prostě nemá chybu.

Michal
3. března • 14:54

Jako milovník Porsche palec nahoru, ale co ten zadní nárazník? A připlácet si u auta (top modelu) za 5,5 mega za výfuk, zvlášť když jsou keramické brzdy v základu, hnus!

Chacha
3. března • 12:42

Jak je GTI Mk8 nejnudněji vypadajicí hot hatch tak nové Turbo je nejnudněji vypadající supersport. Špičkové auto vyvolávající zero emocí.B-]

bzzz
3. března • 13:19

Za hravym designem musis do Indie nebo Ciny. (temer) dokonale nemusi nutne vyvolavat jakekoli emoce u 99 % populace.

Frankie
3. března • 15:03

I ty brepto.;-)

JirkaX
3. března • 12:25

pěkný, směle se vedle toho může postavit octavia RS a taky tou Mark Weber přijel na prezentačku..

Doporučujeme

Články odjinud