Porsche 911 Turbo s kitem od Techartu

Co byste řekli na 660 koní, stovku pod tři a půl a maximálku skoro na 350 km/h. Ano? Pak si stačí pořídit 911 Turbo a stavit se v Techartu.
Porsche 911 Turbo s kitem od Techartu

Společnost Techart je pověstná svými doplňkovými sety pro vozy Porsche. A právě její úpravy vozů Porsche patří k těm nejkrásnějším a nejpropracovanější. Není tedy divu, že její pozornosti neuniknul ani facelift modelové řady 911, z níž u Techartu opět vydolovali maximum. Nová sada úprav nese jméno GT Street R a zdaleka se neomezuje jen na úpravy vzhledu. Série úprav na pohonné jednotce 911 Turbo vybičovala její výkon až na hranici 660 koní a točivý moment na 860 Nm. To je potenciál, který vozu dovoluje v kombinaci s automatickou převodovkou dosáhnout zrychlení z 0 na 100 km/h za pouhých 3,4 s, přičemž u manuálního řazení je tato doba delší o pouhých 0,1 s. Nejvyšší rychlost přitom v obou případech činí velmi solidních 345 km/h.

Kromě obvyklé nové řídicí jednotky s novými mapami zasáhly úpravy pohonné jednotky sací i výfukový trakt. Většímu plnicím tlaku přidávají nová turbodmychadla, širší sací potrubí, sportovní vzduchový filtr a sada nových mezichladičů. Výfuková soustava s „otevřenějšími“ tlumiči se pak stará oplynulejší odvod spalin. Nárůstu výkonu odpovídají také upravy podvozku s nově odladěnými průžinami a tlumiči, ale rovněž modifikace povrchových karosářských dílů. Na první pohled lze rozpoznat novou kapotu, přepracované otvory v předním nárazníku, rámečky světel a kryty zrcátek z uhlíkových vláken, prahové spoilery a velký a pevný spoiler na krytu motorového prostoru. K drobným změnám patří také decentní spoiler nad zadním oknem. Testy údajně prokázaly, že aerodynamické úpravy přinesly při rychlosti 140 km/h zvýšení přítlaku o 10 kg na každé z náprav.

Za další příplatek vám Techart připraví zvláštní kožené čalounění, hlinhíkové pedály nebo speciální třípaprskové lité ráfky s průměrem 20 palců. Zdá se, že se u Techartu opět vyznamenali. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche 911 Turbo Techart

 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků