Porsche 911 Turbo s kitem od Techartu

Co byste řekli na 660 koní, stovku pod tři a půl a maximálku skoro na 350 km/h. Ano? Pak si stačí pořídit 911 Turbo a stavit se v Techartu.
Porsche 911 Turbo s kitem od Techartu

Společnost Techart je pověstná svými doplňkovými sety pro vozy Porsche. A právě její úpravy vozů Porsche patří k těm nejkrásnějším a nejpropracovanější. Není tedy divu, že její pozornosti neuniknul ani facelift modelové řady 911, z níž u Techartu opět vydolovali maximum. Nová sada úprav nese jméno GT Street R a zdaleka se neomezuje jen na úpravy vzhledu. Série úprav na pohonné jednotce 911 Turbo vybičovala její výkon až na hranici 660 koní a točivý moment na 860 Nm. To je potenciál, který vozu dovoluje v kombinaci s automatickou převodovkou dosáhnout zrychlení z 0 na 100 km/h za pouhých 3,4 s, přičemž u manuálního řazení je tato doba delší o pouhých 0,1 s. Nejvyšší rychlost přitom v obou případech činí velmi solidních 345 km/h.

Kromě obvyklé nové řídicí jednotky s novými mapami zasáhly úpravy pohonné jednotky sací i výfukový trakt. Většímu plnicím tlaku přidávají nová turbodmychadla, širší sací potrubí, sportovní vzduchový filtr a sada nových mezichladičů. Výfuková soustava s „otevřenějšími“ tlumiči se pak stará oplynulejší odvod spalin. Nárůstu výkonu odpovídají také upravy podvozku s nově odladěnými průžinami a tlumiči, ale rovněž modifikace povrchových karosářských dílů. Na první pohled lze rozpoznat novou kapotu, přepracované otvory v předním nárazníku, rámečky světel a kryty zrcátek z uhlíkových vláken, prahové spoilery a velký a pevný spoiler na krytu motorového prostoru. K drobným změnám patří také decentní spoiler nad zadním oknem. Testy údajně prokázaly, že aerodynamické úpravy přinesly při rychlosti 140 km/h zvýšení přítlaku o 10 kg na každé z náprav.

Za další příplatek vám Techart připraví zvláštní kožené čalounění, hlinhíkové pedály nebo speciální třípaprskové lité ráfky s průměrem 20 palců. Zdá se, že se u Techartu opět vyznamenali. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche 911 Turbo Techart

 

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků