Porsche 911 Turbo s kitem od Techartu

Co byste řekli na 660 koní, stovku pod tři a půl a maximálku skoro na 350 km/h. Ano? Pak si stačí pořídit 911 Turbo a stavit se v Techartu.
Porsche 911 Turbo s kitem od Techartu

Společnost Techart je pověstná svými doplňkovými sety pro vozy Porsche. A právě její úpravy vozů Porsche patří k těm nejkrásnějším a nejpropracovanější. Není tedy divu, že její pozornosti neuniknul ani facelift modelové řady 911, z níž u Techartu opět vydolovali maximum. Nová sada úprav nese jméno GT Street R a zdaleka se neomezuje jen na úpravy vzhledu. Série úprav na pohonné jednotce 911 Turbo vybičovala její výkon až na hranici 660 koní a točivý moment na 860 Nm. To je potenciál, který vozu dovoluje v kombinaci s automatickou převodovkou dosáhnout zrychlení z 0 na 100 km/h za pouhých 3,4 s, přičemž u manuálního řazení je tato doba delší o pouhých 0,1 s. Nejvyšší rychlost přitom v obou případech činí velmi solidních 345 km/h.

Kromě obvyklé nové řídicí jednotky s novými mapami zasáhly úpravy pohonné jednotky sací i výfukový trakt. Většímu plnicím tlaku přidávají nová turbodmychadla, širší sací potrubí, sportovní vzduchový filtr a sada nových mezichladičů. Výfuková soustava s „otevřenějšími“ tlumiči se pak stará oplynulejší odvod spalin. Nárůstu výkonu odpovídají také upravy podvozku s nově odladěnými průžinami a tlumiči, ale rovněž modifikace povrchových karosářských dílů. Na první pohled lze rozpoznat novou kapotu, přepracované otvory v předním nárazníku, rámečky světel a kryty zrcátek z uhlíkových vláken, prahové spoilery a velký a pevný spoiler na krytu motorového prostoru. K drobným změnám patří také decentní spoiler nad zadním oknem. Testy údajně prokázaly, že aerodynamické úpravy přinesly při rychlosti 140 km/h zvýšení přítlaku o 10 kg na každé z náprav.

Za další příplatek vám Techart připraví zvláštní kožené čalounění, hlinhíkové pedály nebo speciální třípaprskové lité ráfky s průměrem 20 palců. Zdá se, že se u Techartu opět vyznamenali. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche 911 Turbo Techart

 

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků