Porsche 911 Turbo s kitem od Techartu

Co byste řekli na 660 koní, stovku pod tři a půl a maximálku skoro na 350 km/h. Ano? Pak si stačí pořídit 911 Turbo a stavit se v Techartu.
Porsche 911 Turbo s kitem od Techartu

Společnost Techart je pověstná svými doplňkovými sety pro vozy Porsche. A právě její úpravy vozů Porsche patří k těm nejkrásnějším a nejpropracovanější. Není tedy divu, že její pozornosti neuniknul ani facelift modelové řady 911, z níž u Techartu opět vydolovali maximum. Nová sada úprav nese jméno GT Street R a zdaleka se neomezuje jen na úpravy vzhledu. Série úprav na pohonné jednotce 911 Turbo vybičovala její výkon až na hranici 660 koní a točivý moment na 860 Nm. To je potenciál, který vozu dovoluje v kombinaci s automatickou převodovkou dosáhnout zrychlení z 0 na 100 km/h za pouhých 3,4 s, přičemž u manuálního řazení je tato doba delší o pouhých 0,1 s. Nejvyšší rychlost přitom v obou případech činí velmi solidních 345 km/h.

Kromě obvyklé nové řídicí jednotky s novými mapami zasáhly úpravy pohonné jednotky sací i výfukový trakt. Většímu plnicím tlaku přidávají nová turbodmychadla, širší sací potrubí, sportovní vzduchový filtr a sada nových mezichladičů. Výfuková soustava s „otevřenějšími“ tlumiči se pak stará oplynulejší odvod spalin. Nárůstu výkonu odpovídají také upravy podvozku s nově odladěnými průžinami a tlumiči, ale rovněž modifikace povrchových karosářských dílů. Na první pohled lze rozpoznat novou kapotu, přepracované otvory v předním nárazníku, rámečky světel a kryty zrcátek z uhlíkových vláken, prahové spoilery a velký a pevný spoiler na krytu motorového prostoru. K drobným změnám patří také decentní spoiler nad zadním oknem. Testy údajně prokázaly, že aerodynamické úpravy přinesly při rychlosti 140 km/h zvýšení přítlaku o 10 kg na každé z náprav.

Za další příplatek vám Techart připraví zvláštní kožené čalounění, hlinhíkové pedály nebo speciální třípaprskové lité ráfky s průměrem 20 palců. Zdá se, že se u Techartu opět vyznamenali. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche 911 Turbo Techart

 

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 950 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Porsche Boxster 2,7
Rok výroby: 2006
Stav: 58 037 km
Cena: 600 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků