Porsche 911 Turbo s kitem od Techartu

Co byste řekli na 660 koní, stovku pod tři a půl a maximálku skoro na 350 km/h. Ano? Pak si stačí pořídit 911 Turbo a stavit se v Techartu.
Porsche 911 Turbo s kitem od Techartu

Společnost Techart je pověstná svými doplňkovými sety pro vozy Porsche. A právě její úpravy vozů Porsche patří k těm nejkrásnějším a nejpropracovanější. Není tedy divu, že její pozornosti neuniknul ani facelift modelové řady 911, z níž u Techartu opět vydolovali maximum. Nová sada úprav nese jméno GT Street R a zdaleka se neomezuje jen na úpravy vzhledu. Série úprav na pohonné jednotce 911 Turbo vybičovala její výkon až na hranici 660 koní a točivý moment na 860 Nm. To je potenciál, který vozu dovoluje v kombinaci s automatickou převodovkou dosáhnout zrychlení z 0 na 100 km/h za pouhých 3,4 s, přičemž u manuálního řazení je tato doba delší o pouhých 0,1 s. Nejvyšší rychlost přitom v obou případech činí velmi solidních 345 km/h.

Kromě obvyklé nové řídicí jednotky s novými mapami zasáhly úpravy pohonné jednotky sací i výfukový trakt. Většímu plnicím tlaku přidávají nová turbodmychadla, širší sací potrubí, sportovní vzduchový filtr a sada nových mezichladičů. Výfuková soustava s „otevřenějšími“ tlumiči se pak stará oplynulejší odvod spalin. Nárůstu výkonu odpovídají také upravy podvozku s nově odladěnými průžinami a tlumiči, ale rovněž modifikace povrchových karosářských dílů. Na první pohled lze rozpoznat novou kapotu, přepracované otvory v předním nárazníku, rámečky světel a kryty zrcátek z uhlíkových vláken, prahové spoilery a velký a pevný spoiler na krytu motorového prostoru. K drobným změnám patří také decentní spoiler nad zadním oknem. Testy údajně prokázaly, že aerodynamické úpravy přinesly při rychlosti 140 km/h zvýšení přítlaku o 10 kg na každé z náprav.

Za další příplatek vám Techart připraví zvláštní kožené čalounění, hlinhíkové pedály nebo speciální třípaprskové lité ráfky s průměrem 20 palců. Zdá se, že se u Techartu opět vyznamenali. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche 911 Turbo Techart

 

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků