SPONZOROVANÝ OBSAH:Přejít na http://bit.ly/2jWiN3c... ... - je skvělá seznamka pro dospělé s inteligentním vyhledávacím systémem, kde najdete partnera pro sex! Prosím. Pouze pro občany USA 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
Raketa semafor-příkop
Jestli "obycejne" Turbo S bude na 650k, tak jsem zvedavej, kam se dostane Widowmaker:-D
700-800, což je už celkem běžná hladina konkurence? Viz 720 koní McLarenu 720s a Ferrari 488...či 800 u Senny?
myslím si že ty výkony jsou absurdní. Bez elektroniky by to uřídil snad jen závodní jezdec a s elektronikou je to jako videohra :/
Tam by měla být při prodeji 300% dan za škodliviny proč to mají odnést normální řídící tím že mají jezdit litrovými motory
Kupec odvede vetsi dan, nez stoji cele vozidlo s litrovym motorem zpravidla... A nejspis najede mnohem mene, nez ten s tim litrem. Pukni zavisti B-]
Porsche ma navic na jednom aute nekolikanasobne vyssi marze nez koncern na 3hrnku.
Co je na řidiči Porsche nenormálního?
Ze je to většinou ona....
Měli by do toho šlápnout, Mclaren a teď už i Ferrari jim začínají ukazovat záda. (to bude mínusů od fanboys:)....
Ja myslim, ze se svymi ekonomickymi vysledky muze mit Porsche McLaren i F na haku ;-) Tohle uz je pomalu spise vyber jako blond nebo bruneta...
Porsche prodalo loni 249.000 vozů a zisk činil 4.2 mld Eur.Ferrari prodalo loni 9.300 vozů a zisk činil 1.11 mld Eur. Jóó za exkluzivitu se platí......
Stačí se podívat na časy z NS a je jasné, kdo komu ukazuje záda.
Souhlasím: Porsche Turbo S - 7:17.11, McLaren 720 S - 7:08.00. Ferrari 488 - 7:00.03
Nelži, lež má krátké nohyPorsche 911 GT3 RS Kevin Estre 6:56.40 520 / 1445Porsche 918 Spyder Marc Lieb 6:57.00 887 / 1665McL ani Ferrari se nikdy nedostali pod 7.
Lžeš ale ty, já srovnávám srovnatelná auta na srovnatelných okruzích. Turbo S je konkurencí pro 720 S a čas máš nahoře, stejně jako v případě Senny a GT2 RS, to že ty srovnáváš 918 Spyder s Berlinettou je tvůj problém:)
Navíc článek je o nových Turbo a Turbo S, a o těch mluvím i já, přičemž je srovnávám toliko s konkurencí. Nemusíš hned vytahovat časy z roku 1976, protože teď Porsche nestíhá...
Jaký rok 1976? Čas GT3 je z loňska, z právě prodávané verze.
Ach, to byla ironie, ale vidím, že si ji nepochopil.
Proč tolik mínusů, na ty oficiální časy GT2 RS a Senny? Však já vám, fanboys Porsche, netrhám plakáty 911 ze stěn nad postelí, jen udávám ofiko časy... Ale žádné strachy, článek pro vás přece nese i dobrou zprávu! 911 ještě v příští generaci nebude dieselové SUV se základem v Touregu!
Proč tolik mínusů? Protože jsi troll a navíc hodně velký hlupák.
A ten, kdo mě odkazoval na časy na okruhu (NS), je co? Hlupák nebo troll? Asi troll, protože kdyby znal oficiální časy na okruhu, tak by je nevyužíval na podporu svých argumentů, to by musel být hlupák...
Čekám, že někdo začne argumentovat GT2 RS... Tak jen pro jistotu, Ferrari asi podobně zaměřenou konkurenci v současnosti nevyrábí a McLaren vyrábí Sennu, jež na NS dosud nebyl, proto přidávám časy s okruhů, kde byla jak GT2 RS, tak Senna.Circuit de Nevers Magny-Cours Club - Senna - 1:14.93 - GT2 RS - 1:15.91Circuit de Nevers Magny-Cours GP - Senna - 1:42.99 - GT2 RS - 1:47.16Laguna Seca (post 1988) - Senna - 1:27.62 - GT2 RS - 1:28.30Le Mans (Bugatti) - Senna - 1:38.50 - GT2 RS - 1:44.35
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.