Nové Porsche 911 Turbo najíždí testovací kilometry. Přesáhne výkon 600 koní?

24 komentářů

Admin
12. listopadu • 16:31

SPONZOROVANÝ OBSAH:
Přejít na http://bit.ly/2jWiN3c... ... - je skvělá seznamka pro dospělé s inteligentním vyhledávacím systémem, kde najdete partnera pro sex! Prosím. Pouze pro občany USA 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Twan
11. listopadu • 13:57

Raketa semafor-příkop

Jimm
11. listopadu • 13:42

Jestli "obycejne" Turbo S bude na 650k, tak jsem zvedavej, kam se dostane Widowmaker:-D

Pepík
11. listopadu • 16:00

700-800, což je už celkem běžná hladina konkurence? Viz 720 koní McLarenu 720s a Ferrari 488...či 800 u Senny?

Twan
13. listopadu • 1:33

myslím si že ty výkony jsou absurdní. Bez elektroniky by to uřídil snad jen závodní jezdec a s elektronikou je to jako videohra :/

Karelhrabe
11. listopadu • 11:40

Tam by měla být při prodeji 300% dan za škodliviny proč to mají odnést normální řídící tím že mají jezdit litrovými motory

matej
11. listopadu • 11:59

Kupec odvede vetsi dan, nez stoji cele vozidlo s litrovym motorem zpravidla... A nejspis najede mnohem mene, nez ten s tim litrem.
Pukni zavisti B-]

bzzz
11. listopadu • 17:19

Porsche ma navic na jednom aute nekolikanasobne vyssi marze nez koncern na 3hrnku.

stealth01
11. listopadu • 11:57

Co je na řidiči Porsche nenormálního?

Vasek
11. listopadu • 16:37

Ze je to většinou ona....

Honzík
11. listopadu • 10:09

Měli by do toho šlápnout, Mclaren a teď už i Ferrari jim začínají ukazovat záda. (to bude mínusů od fanboys:)....

bzzz
11. listopadu • 16:55

Ja myslim, ze se svymi ekonomickymi vysledky muze mit Porsche McLaren i F na haku ;-) Tohle uz je pomalu spise vyber jako blond nebo bruneta...

Pepík
11. listopadu • 17:56

Porsche prodalo loni 249.000 vozů a zisk činil 4.2 mld Eur.
Ferrari prodalo loni 9.300 vozů a zisk činil 1.11 mld Eur. Jóó za exkluzivitu se platí......

Bican
11. listopadu • 12:21

Stačí se podívat na časy z NS a je jasné, kdo komu ukazuje záda.

Honzík
11. listopadu • 14:40

Souhlasím: Porsche Turbo S - 7:17.11,
McLaren 720 S - 7:08.00.
Ferrari 488 - 7:00.03

Bican
11. listopadu • 15:04

Nelži, lež má krátké nohy
Porsche 911 GT3 RS Kevin Estre 6:56.40 520 / 1445
Porsche 918 Spyder Marc Lieb 6:57.00 887 / 1665
McL ani Ferrari se nikdy nedostali pod 7.

Honzík
11. listopadu • 15:25

Lžeš ale ty, já srovnávám srovnatelná auta na srovnatelných okruzích. Turbo S je konkurencí pro 720 S a čas máš nahoře, stejně jako v případě Senny a GT2 RS, to že ty srovnáváš 918 Spyder s Berlinettou je tvůj problém:)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honzík
11. listopadu • 15:27

Navíc článek je o nových Turbo a Turbo S, a o těch mluvím i já, přičemž je srovnávám toliko s konkurencí. Nemusíš hned vytahovat časy z roku 1976, protože teď Porsche nestíhá...

Bican
11. listopadu • 15:57

Jaký rok 1976? Čas GT3 je z loňska, z právě prodávané verze.

Pepík
11. listopadu • 16:03

Ach, to byla ironie, ale vidím, že si ji nepochopil.

Pepík
11. listopadu • 16:32

Proč tolik mínusů, na ty oficiální časy GT2 RS a Senny? Však já vám, fanboys Porsche, netrhám plakáty 911 ze stěn nad postelí, jen udávám ofiko časy... Ale žádné strachy, článek pro vás přece nese i dobrou zprávu! 911 ještě v příští generaci nebude dieselové SUV se základem v Touregu!

Viktor
11. listopadu • 16:57

Proč tolik mínusů? Protože jsi troll a navíc hodně velký hlupák.

Pepík
11. listopadu • 17:09

A ten, kdo mě odkazoval na časy na okruhu (NS), je co? Hlupák nebo troll? Asi troll, protože kdyby znal oficiální časy na okruhu, tak by je nevyužíval na podporu svých argumentů, to by musel být hlupák...

Honzík
11. listopadu • 15:01

Čekám, že někdo začne argumentovat GT2 RS... Tak jen pro jistotu, Ferrari asi podobně zaměřenou konkurenci v současnosti nevyrábí a McLaren vyrábí Sennu, jež na NS dosud nebyl, proto přidávám časy s okruhů, kde byla jak GT2 RS, tak Senna.Circuit de Nevers Magny-Cours Club - Senna - 1:14.93 - GT2 RS - 1:15.91
Circuit de Nevers Magny-Cours GP - Senna - 1:42.99 - GT2 RS - 1:47.16
Laguna Seca (post 1988) - Senna - 1:27.62 - GT2 RS - 1:28.30
Le Mans (Bugatti) - Senna - 1:38.50 - GT2 RS - 1:44.35

Doporučujeme

Články odjinud