Nové Porsche 911 Turbo najíždí testovací kilometry. Přesáhne výkon 600 koní?

Na instagramovém profilu automobilky Porsche se objevil post z testování nové 911 Turbo. Zatím toho ale moc nevíme.

Nové Porsche 911 už se nějakou dobu prohání po silnicích a o svých kvalitách se snažilo přesvědčit i nás, když jsme jej proháněli po řeckých silnicích a okruzích ve verzích Carrera S a Carrera 4S. Nedlouho poté automobilka uvedla i slabší varianty, které sice nedosahují takové dynamiky, ale za to vyjdou levněji.

Nové Porsche 911 už dostává i manuální převodovku. Jde o výbavu bez příplatku

Nové Porsche 911 už dostává i manuální převodovku. Jde o výbavu bez příplatku

Porsche ale intenzivně pracuje i na silnějších verzích, které se v hierarchii modelu postaví nad dosavadní verze a přivedou i legendární označení Turbo. Nyní nám prostřednictvím instagramového postu připomíná, že se máme na co těšit. Tiskové centrum automobilky totiž pořídilo pár snímků během testovacích jízd ve Francii.

Ve dvou karosářských verzích (kupé a kabriolet) se v okolí města Nice prohánělo několik prototypů. Během testování byl samozřejmě přítomen i tovární jezdec Joerg Bergmeister. Toto jsou tedy zatím fakta, která víme a pramení přímo od Porsche. Nyní pár spekulací a nepotvrzených informací.

Porsche navrhuje vesmírnou loď do Star Wars. Někdo ze Skywalkerů se proletí rychle

Porsche navrhuje vesmírnou loď do Star Wars. Někdo ze Skywalkerů se proletí rychle

Nové verze modelu se objeví někdy během příštího jara. Pod kapotou bude ten samý motor boxer 3,8 litru a ve verzi Turbo S bude jeho výkon dosahovat hodnot 477 kW (649 koní) a 799 N.m točivého momentu. Stovka by pak měla být protnuta za dvě a půl sekundy a maximální rychlost by měla činit 329 km/h. 

Premiéra v příštím roce je jistota, přítomnost motoru boxer o objemu 3,8 litru je na 99 %. To ostatní mohou být spekulační pohádky. Uvidíme ale, až se 911 Turbo a 911 Turbo S v příštím roce odhalí. Třeba budeme ještě hodně valit oči.

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

včera | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 144 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků