Nové Porsche 911 Turbo najíždí testovací kilometry. Přesáhne výkon 600 koní?

Na instagramovém profilu automobilky Porsche se objevil post z testování nové 911 Turbo. Zatím toho ale moc nevíme.

Nové Porsche 911 už se nějakou dobu prohání po silnicích a o svých kvalitách se snažilo přesvědčit i nás, když jsme jej proháněli po řeckých silnicích a okruzích ve verzích Carrera S a Carrera 4S. Nedlouho poté automobilka uvedla i slabší varianty, které sice nedosahují takové dynamiky, ale za to vyjdou levněji.

Nové Porsche 911 už dostává i manuální převodovku. Jde o výbavu bez příplatku

Nové Porsche 911 už dostává i manuální převodovku. Jde o výbavu bez příplatku

Porsche ale intenzivně pracuje i na silnějších verzích, které se v hierarchii modelu postaví nad dosavadní verze a přivedou i legendární označení Turbo. Nyní nám prostřednictvím instagramového postu připomíná, že se máme na co těšit. Tiskové centrum automobilky totiž pořídilo pár snímků během testovacích jízd ve Francii.

Ve dvou karosářských verzích (kupé a kabriolet) se v okolí města Nice prohánělo několik prototypů. Během testování byl samozřejmě přítomen i tovární jezdec Joerg Bergmeister. Toto jsou tedy zatím fakta, která víme a pramení přímo od Porsche. Nyní pár spekulací a nepotvrzených informací.

Porsche navrhuje vesmírnou loď do Star Wars. Někdo ze Skywalkerů se proletí rychle

Porsche navrhuje vesmírnou loď do Star Wars. Někdo ze Skywalkerů se proletí rychle

Nové verze modelu se objeví někdy během příštího jara. Pod kapotou bude ten samý motor boxer 3,8 litru a ve verzi Turbo S bude jeho výkon dosahovat hodnot 477 kW (649 koní) a 799 N.m točivého momentu. Stovka by pak měla být protnuta za dvě a půl sekundy a maximální rychlost by měla činit 329 km/h. 

Premiéra v příštím roce je jistota, přítomnost motoru boxer o objemu 3,8 litru je na 99 %. To ostatní mohou být spekulační pohádky. Uvidíme ale, až se 911 Turbo a 911 Turbo S v příštím roce odhalí. Třeba budeme ještě hodně valit oči.

Speciál: Autosalon Ženeva 2020

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se měl konat již 90. ročník, výstava však byla tři dny před zahájením zrušena z důvodu rizika šíření koronaviru. Vyhlášení výsledků ankety evropské Auto roku 2020 (COTY) proběhlo podle plánu, avšak pouze formou živého přenosu.

Přehled očekávaných novinek
To nejlepší, co se mohlo v Ženevě představit

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

TEST Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

dnes | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků