Porsche 911 Turbo má české ceny. Chvíli nedáte pozor a jste na sedmi milionech

Porsche si u svého ikonického modelu již dlouho dovoluje vysoké cenovky. V případě vrcholných verzích už se pohybujete v astronomických částkách.

Porsche 911 Turbo dorazilo do českého konfigurátoru. Oproti ostatním verzím si ale dalo pěkně na čas, vždyť světová premiéra proběhla už v polovině minulého měsíce. Model 911 Turbo je levnější a slabší varianta prozatím vrcholného Turbo S. Zas tak slabý ani levný ale není.

Nejnovější model operuje s dvakrát přeplňovaným plochým šestiválcem o objemu 3,8 litru, který je naladěný na 427 kW (580 koní) a 750 N.m točivého momentu. Turbo S má stejný motor, ovšem jeho výkon je vyšponovaný až na 650 koní. Základní model Turbo akceleruje na stovku za 2,8 sekundy (Turbo S za 2,7 s) a může jet maximálně 320 km/h.

Porsche odhalilo výchozí 911 Turbo. 580 koní a stovka za 2,8 s asi nikoho neurazí

Porsche odhalilo výchozí 911 Turbo. 580 koní a stovka za 2,8 s asi nikoho neurazí

Porsche 911 Carrera Turbo vyjde na 5.278.000 Kč s karoserií kupé, za kabriolet si téměř 400 tisíc připlatíte. Oproti verzi S je tedy o skoro milion levnější, i tak to ale není žádné levné auto a svou cenovkou se dostává k hranici supersportů. Třeba takové Audi R8 Coupé V10 quattro stojí v základu 4.274.900 Kč.

911 Carrera Turbo má bez příplatku na výběr ze 4 základních barev a dostanete i 20- a 21 palcová kola, menší vpředu a větší vzadu. Standardní výbava je samozřejmě bohatá. V příplatcích pak najdete třeba sportovní paket, sportovní výfukový systém, systém řízení zadní nápravy či karbon-keramické brzdy, které má Turbo S ve standardu.

Porsche 911 Targa S má české ceny. Za tradiční styl si nechá pořádně zaplatit

Porsche 911 Targa S má české ceny. Za tradiční styl si nechá pořádně zaplatit

Celkově tak můžete cenu vozu vyšponovat až k hranici sedmi milionů korun. Je to snadné. Stačí se na chvíli vymyslet a klikat na své oblíbené prvky výbavy. V případě verze bez střechy to pak jde ještě výš.

Při pohledu na nabídku aktuálního Porsche 911 je jasné, že všechny standardní verze už jsou venku. Pokud tedy automobilka ničím nepřekvapí, uvidíme už brzy vrcholný model GT3. Že je jeho příchod blízko naznačují i testovací muly na okruzích.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

dnes | Jiří BaborskýOndřej Mára | 28 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků