Porsche 911 Turbo: ikona sportovních kupé zpátky na scéně

23 komentářů

antif
14. února • 23:42

Nechci tady rozvadet zadne konspiracni teorie, ale cislo 18 pouzivaji fasisti jako cislo prvni a osme pismeno abecedy tedy A a H jako Adolf H., takze je vskutku divne, ze se to objevi zrovna na nemeckem aute a promo snimku a jeste s GO.

Meli se drzet u klasiky a dat znacku 911 nebo 1911.

Tonda
15. února • 17:49

Tvý starosti bych chtěl mít

Tonda
15. února • 17:54

to víš, starej Porsche taky projektoval tanky ...

koffr
14. února • 16:35

jak sem rek, auto, co se startuje levou rukou mi nesmi do vily tohle bych nekoupil ani zahradnikoj na vozeni hnoje do truhlíků

Koba
14. února • 16:54

no vidis... a mne by to vobec nevadilo, ze sa to startuje lavou rukou... kludne mi ho mozes kupit

Marek
14. února • 15:56

Krása, ale je jen škoda, že Porshce nahradilo od řady 996 vzduchem chlazený motor. Proto si myslim´, že opravdový milovník Porsche stále bude více obdivovat řadu 993, která se stala legendou této značky.

Merlin
14. února • 8:17

Mal so to stastie sa obcas zviest v minulej turbo verzii. Uzasne auto az na ten interier, cakal som za prave tam zapracuje Porsche najviac. Je smutne ze interier postrada luxus ktory patri do tejto spolocnosti.

jzk
14. února • 11:12

luxus ??? Tohle je Porsche ! Kdyz chces luxus tak si porid Aston Martin nebo Bentley GT. Netvrdim ze ten interier je neco svetobornyho ale na to se tady nehraje, dulezity jsou jiny casti auta !!

Merlin
14. února • 11:58

Ja mam pocit ze Porsche sa kupuje aspon v nasich krajoch na ukazku spolocenskeho (financneho) postavenia. Pritom tom je luxus dolezity prvok prezentaci "dolce vita"...

Haya
14. února • 15:36

no jo, ono je otázkou, jestli to kupuješ jako snobárnu nebo auto pro radost. To první může být ten Aston nebo Bentley, to druhé je Porsche  

-LK-
14. února • 8:02

Aby jste nenechaly zadní pneumatiky - opravdu máte dojem, že článek čtou pouze ženy? Jednak se píše abyste, druhak měkké i na konci. Další věcí je LE dioda. Vámi použitá zkratka se nepoužívá. Když jste novinář, můžete mít trochu cit pro jazyk a použít řadu výrazů, jako LED blinkry, blinkry ze svítících/světelných diod, diodové blinkry apod. Tyhle věci zbytečně kazí dojem ze článku o fakt pěkném autě.

Petr Broža
14. února • 8:36

Opraveno.

Iggi
14. února • 7:54

A to má ešte dokonca s manuálnou prevodovkou horšie zrýchlenie...
To je užčo povedať... asi nebude zlý ten tiptronic!

QX
14. února • 10:29

To zrychleni a automatem vs s manualem doufam uz konecne zavre usta vsem pochybovacum, kdo ze je vlastne rychlejsi - jestli upocenej manualista a nebo automatika ...
 

ItchY
19. února • 21:20

Ale co? Koho zajma jestli je tiptronic rychlejsi, efektivnejsi, jednodussi, pohodlnejsi, levnejsi, ekonomictejsi, a kdovicojestejsi? Proc si kupuju takovyhle auto? Pro pocit z jizdy. A automat nikdy, NIKDY nebude ZABAVNEJSI.. a o to me jde.

Skyline
14. února • 12:30

Ha ha, ted jsem se zasmal. To, ze umi automat rychle radit pod plnym plynem smerem "nahoru" z nej jeste nedela dobre naradi na sportovni jizdu. Az se nauci stejne rychle podrazovat, pak muzes neco placat o jeho dokonalosti. Chapu, ze pro opice je jizda s cihlou na plynu vrcholem umeni, na okreskach a na okruhu je to vsak o necem jinem. A to jeste nemluvim o tom, ze automat v Turbu je nekde "trochu" jinde, nez bezny automat z nejake stredni tridy...

Haya
14. února • 15:34

to Skyline: souhlas  jen je nech ty lenivé hnidopichy neumějící ovládat ani spojku

echo zulu
14. února • 10:36

ale realne jazdenie asi nie je iba o rychlosti radenia pri jazde z 0 na 100, ze? :) o praktickosti automatiky sa nedohadujem, su ale situacie, ked by si si radsej preradil sam..

robert+
14. února • 3:02

kunda dobre

-Ferda-
14. února • 7:33

Taky že jo !!!
Ostré Ferrari F430 Challenge při hmotnosti 1225 kg a výkonem 386 kW (525 k) má stovku za 3,9 s, klasická F430 atakuje stovku za  4,0 s a Lamborghini Gallardo SE nebo ve verzi 2006 spolkne stovku taky za 4,0 s => nové 911 Turbo za 3,7 s !!!!!! To je hodně dobrý výsledek a to má Turbo nižší výkon a je těžší....

taranakki
14. února • 12:27

Tam hraje dost velkou roli prenos vykonu na vozovku, Porsche je 4x4 a ma motor uplne vzadu, cili to ma neskutecnej odpich z nuly, kterej je dokonce na urovni podstatne silnejsiho Enza. Treba stara 959 mela 331 kW a taky davala stovku za 3,9 s a mnohem silnejsi a lehci F40 bylo o 0,5 s horsi.

Skyline
14. února • 12:34

Taky by stalo za to nesrovnavat jabka s hruskama, protoze krome 4x4 Turbu hodne pomaha prave to turbo. Na okruhu to bude mnohem vic o vaze a za sucha se 4x4 moc neprojevi.

taranakki
14. února • 16:22

Mozna, ze to jsou hrusky a jabka, ale je fakt, ze primy konkurent Turba je prave F430 a Galardo. To, ze je kazde auto koncepcne odlisne v tom nehraje zadnou roli - vsechno jsou to sportovni auta stejne tridy - jak vykonostne, tak cenove.

Doporučujeme

Články odjinud