Porsche 911 Turbo bude silnější (spy photos)

Aktuální Porsche 911 Turbo bude nahrazeno novou generací s kulatými předními světlomety v příštím roce, a to vč. verze kabrio. Výkon u verze Turbo S naroste zhruba o 10 procent, a sice z 450 k na 490 k (360 kW), díky čemuž se výkon dostane na úroveň nového Ferrari F430. Maximálka se u Eska dostane na cca 300 km/h, na stovku zrychlí vůz za cca čtyři sekundy.

Jak verze Turbo, tak Turbo S, bude mít ve standardu pohon všech kol, keramické brzdy, PASM (aktivní elektronický systém proměnné tuhosti odpružení), 19" kola či aerodynamický kryt podvozku. Na přání bude k dispozici i dvouspojková převodovka. Cena se bude dle verze pohybovat od 125 do 155 tisíc eur (3,75 až 4,65 milionu korun).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Foto © Automedia

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků