Porsche 911 Turbo bude silnější (spy photos)

Aktuální Porsche 911 Turbo bude nahrazeno novou generací s kulatými předními světlomety v příštím roce, a to vč. verze kabrio. Výkon u verze Turbo S naroste zhruba o 10 procent, a sice z 450 k na 490 k (360 kW), díky čemuž se výkon dostane na úroveň nového Ferrari F430. Maximálka se u Eska dostane na cca 300 km/h, na stovku zrychlí vůz za cca čtyři sekundy.

Jak verze Turbo, tak Turbo S, bude mít ve standardu pohon všech kol, keramické brzdy, PASM (aktivní elektronický systém proměnné tuhosti odpružení), 19" kola či aerodynamický kryt podvozku. Na přání bude k dispozici i dvouspojková převodovka. Cena se bude dle verze pohybovat od 125 do 155 tisíc eur (3,75 až 4,65 milionu korun).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Foto © Automedia

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků