Porsche 911 Turbo a Turbo S také v provedení Cabriolet

Oslavy padesátých narozenin legendárního modelu Porsche 911 budou pokračovat na autosalonu v Los Angeles, kde německá automobilka představí novinky v podobě vrcholných 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet. Kdo by čekal nějaké velké překvapení v porovnání s klasickou 911 Turbo, ten by se nedočkal. Technika je logicky identická.

Test: Porsche 911 Carrera 4S – kladivo na dědu Mráze

Test: Porsche 911 Carrera 4S – kladivo na dědu Mráze

Vzadu tedy najdete přeplňovaný šestiválec naladěný v případě slabší varianty na 520 koní, ostřejší "esko" nabídne výkon o 40 koní vyšší. Stovku zvládne tento kabriolet za 3,5 s, respektive za 3,2 s. Kupé umí být o jednu desetinu sekundy rychlejší. Maximální rychlost má hodnotu 318 km/h. Tohle číslo najdete v tabulkách jak pro Turbo, tak pro Turbo S, a to s karoserií kupé i kabriolet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Kombinovaná spotřeba by se měla dostat těsně pod hranici deseti litrů. Porsche zdůrazňuje, že oproti předchůdci je novinka o patnáct procent úspornější, zároveň o 0,2 s rychlejší při sprintu na stovku a samozřejmě je také výkonnější. Stejně jako základní kupé, ani otevřená varianta nezůstane ochuzena o pohon všech kol, sedmistupňovou převodovku PDK nebo řízenou zadní nápravu.

Porsche 911 Turbo: těšte se na stovku za 3,2 s, 318 km/h a pohon všech kol

Porsche 911 Turbo: těšte se na stovku za 3,2 s, 318 km/h a pohon všech kol

Stahovací střecha používá pro co nejnižší hmotnost hořčíkový rám. Manipulovat se střechou je možné do rychlosti 50 km/h, přičemž k dokončení operace je potřeba přibližně třináct sekund. Prodeje vrcholného 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet budou zahájeny v prosinci letošního roku.

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků