Porsche 911 Turbo a Turbo S také v provedení Cabriolet

Oslavy padesátých narozenin legendárního modelu Porsche 911 budou pokračovat na autosalonu v Los Angeles, kde německá automobilka představí novinky v podobě vrcholných 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet. Kdo by čekal nějaké velké překvapení v porovnání s klasickou 911 Turbo, ten by se nedočkal. Technika je logicky identická.

Test: Porsche 911 Carrera 4S – kladivo na dědu Mráze

Test: Porsche 911 Carrera 4S – kladivo na dědu Mráze

Vzadu tedy najdete přeplňovaný šestiválec naladěný v případě slabší varianty na 520 koní, ostřejší "esko" nabídne výkon o 40 koní vyšší. Stovku zvládne tento kabriolet za 3,5 s, respektive za 3,2 s. Kupé umí být o jednu desetinu sekundy rychlejší. Maximální rychlost má hodnotu 318 km/h. Tohle číslo najdete v tabulkách jak pro Turbo, tak pro Turbo S, a to s karoserií kupé i kabriolet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Kombinovaná spotřeba by se měla dostat těsně pod hranici deseti litrů. Porsche zdůrazňuje, že oproti předchůdci je novinka o patnáct procent úspornější, zároveň o 0,2 s rychlejší při sprintu na stovku a samozřejmě je také výkonnější. Stejně jako základní kupé, ani otevřená varianta nezůstane ochuzena o pohon všech kol, sedmistupňovou převodovku PDK nebo řízenou zadní nápravu.

Porsche 911 Turbo: těšte se na stovku za 3,2 s, 318 km/h a pohon všech kol

Porsche 911 Turbo: těšte se na stovku za 3,2 s, 318 km/h a pohon všech kol

Stahovací střecha používá pro co nejnižší hmotnost hořčíkový rám. Manipulovat se střechou je možné do rychlosti 50 km/h, přičemž k dokončení operace je potřeba přibližně třináct sekund. Prodeje vrcholného 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet budou zahájeny v prosinci letošního roku.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 30 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků