Porsche 911 Turbo a Turbo S také v provedení Cabriolet

Oslavy padesátých narozenin legendárního modelu Porsche 911 budou pokračovat na autosalonu v Los Angeles, kde německá automobilka představí novinky v podobě vrcholných 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet. Kdo by čekal nějaké velké překvapení v porovnání s klasickou 911 Turbo, ten by se nedočkal. Technika je logicky identická.

Test: Porsche 911 Carrera 4S – kladivo na dědu Mráze

Test: Porsche 911 Carrera 4S – kladivo na dědu Mráze

Vzadu tedy najdete přeplňovaný šestiválec naladěný v případě slabší varianty na 520 koní, ostřejší "esko" nabídne výkon o 40 koní vyšší. Stovku zvládne tento kabriolet za 3,5 s, respektive za 3,2 s. Kupé umí být o jednu desetinu sekundy rychlejší. Maximální rychlost má hodnotu 318 km/h. Tohle číslo najdete v tabulkách jak pro Turbo, tak pro Turbo S, a to s karoserií kupé i kabriolet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Kombinovaná spotřeba by se měla dostat těsně pod hranici deseti litrů. Porsche zdůrazňuje, že oproti předchůdci je novinka o patnáct procent úspornější, zároveň o 0,2 s rychlejší při sprintu na stovku a samozřejmě je také výkonnější. Stejně jako základní kupé, ani otevřená varianta nezůstane ochuzena o pohon všech kol, sedmistupňovou převodovku PDK nebo řízenou zadní nápravu.

Porsche 911 Turbo: těšte se na stovku za 3,2 s, 318 km/h a pohon všech kol

Porsche 911 Turbo: těšte se na stovku za 3,2 s, 318 km/h a pohon všech kol

Stahovací střecha používá pro co nejnižší hmotnost hořčíkový rám. Manipulovat se střechou je možné do rychlosti 50 km/h, přičemž k dokončení operace je potřeba přibližně třináct sekund. Prodeje vrcholného 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet budou zahájeny v prosinci letošního roku.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků