Porsche 911 Turbo a Turbo S jsou výkonnější a samozřejmě rychlejší

Porsche 911 Turbo S nyní zrychlí z 0 na 100 km/h za 2,9 s a rozjede se až na 330 km/h.
Seznam kapitol
  1. Porsche 911 Turbo
  2. Fotogalerie: Porsche 911 Turbo

Blíží se autosalon v Detroitu a také Vánoce a Porsche naděluje movitějším fanouškům první dárek pod stromeček. Facelift se totiž dotkl i modelů 911 Turbo a Turbo S. Základní technika zůstává stejná, pozornost vývojářů  se soustředila vedle drobností na motor.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Facelift se dotkl jen detailů, nová jsou třeba 20" kola a volant původem v 918 Spyder. Přepracován byl i přeplňovaný šestiválec 3,8 l, který je nyní silnější a má rychlejší reakce

Dvěma turby přeplňovaný plochý šestiválec 3,8 l totiž ze sebe nyní dostane výkon 397 kW (540 k) nebo dokonce 427 kW (580 k) – to když si připlatíte za model Turbo S.  Nárůstu výkonu bylo dosaženo díky novému tvaru sání, novým vstřikovačům s vyšším tlakem a v případě modelu Turbo S ještě novými turbodmychadly s větším kompresorem.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Porsche připomíná, že je stále jedinou automobilkou, která používá i u benzínového motoru turbodmychadla s variabilní geometrií lopatek. Novinkou je systém, který snižuje turboefekt. Porsche mu říká Dynamic Boost a v principu jde o to, že při krátkém ubrání plynu zůstane otevřená škrtící klapka, jen se přeruší přívod paliva. Po opětovném přidání plynu má řidič k dispozici plný výkon.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opět je vedle kupé k dispozici i kabriolet. Oba modely zvládnou akceleraci z 0 na 100 km/h za tři sekundy, Turbo S dokonce o desetinku lépe. Převodovka PDK je v základu

„Základní“ Porsche 911 Turbo zvládne akceleraci z 0 na 100 km/h za rovné tři sekundy a vyvine až 320 km/h. Porsche 911 Turbo S tyto hodnoty vylepší na 2,9 sekundy a 330 km/h. Kombinovaná spotřeba činí 9,0 l/100 km u kupé a 9,3 l/100 km v případě kabrioletu.

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Asi nemusíme připomínat, že Porsche 911 Turbo má ve standardu převodovku PDK, pohon všech kol a aktivní natáčení zadní nápravy. Novinkou je volant převzatý z modelu 918 Spyder s nastavením jízdních režimů. Když chcete, samozřejmě můžete stabilizační systém PSM úplně vypnout.

Vedle výkonů se zvedaly i ceny, aspoň tedy ty německé. Porsche 911 Turbo nyní přijde na 174 669 eur (4 716 000 korun), kabriolet stojí 187 759 eur (5 069 500 korun). Kupé Turbo S pořídíte minimálně za 202 872 eur (5 477 500 korun) a verzi Cabrio za 215 962 eur (5 831 000 korun).

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Porsche 911 Turbo
  2. Fotogalerie: Porsche 911 Turbo
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků