Porsche 911 Targa je oficiálně tady i s nově řešenou střechou

Seznam kapitol
  1. Porsche 911 Targa, Videa
  2. Fotogalerie

Ráno jsme museli prezentovat Porsche 911 Targa ještě jako neoficiální záležitost, aktuálně už ale bylo zveřejněno oficiální cestou úplně vše. Další verze současné generace modelu 911 tedy má za sebou oficiální představení. Na co se mohou případní zájemci těšit?

Test: Porsche 911 Carrera 4S – kladivo na dědu Mráze

Test: Porsche 911 Carrera 4S – kladivo na dědu Mráze

Nová Targa se vrací ke svým kořenům. Namísto kupé s prosklenou střechou přichází provedení, které má mnohem blíže ke kabrioletům. Podobně jako kdysi dávno v historii dostalo nejnovější vydání ochranný rám a velké zadní sklo. Se střechou se ale nebude manipulovat ručně, u Porsche si připravili nový systém. Jeho funkci nejlépe ukáže přiložené video.

Novinka se bude prodávat výhradně v kombinaci s pohonem všech kol. Targa 4 nabídne šestiválec o objemu 3,4 l s maximálním výkonem 350 koní. Ve spojení s převodovkou PDK a paketem Sport Chrono dosprintuje na stovku za 4,8 s a maximálně zvládne 282 km/h. Jen pro srovnání, standardní kupé umí ve stejné konfiguraci stovku za 4,7 s, nejvíce se pak rozjede na 283 km/h. Výkonnější alternativou je Targa 4S s motorem naladěným na 400 koní. Nejvyšší rychlost dosahuje na 296 km/h, stovka je otázkou 4,4 s.

Porsche 911 Targa dorazí na domácí německý trh v květnu letošního roku. Základní cena činí 109 338 euro, silnější verze bude startovat na částce 124 094 eur.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Porsche 911 Targa, Videa
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků