Porsche 911 se zas tak moc nezměnilo, jenom je úspornější

Přechod Porsche 911 na přeplňování ponese spousta skalních fanoušků velmi těžce, ale nakonec si zvyknou stejně, jako si zvykli na pohon všech kol u generace 964 a na vodní chlazení u generace 996. Navíc se zas tak radikálně nové Porsche 911 nezměnilo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny aby jeden hledal lupou. No dobře, nová 911 má jinak tvarované nárazníky, větší vstupy vzduchu, širší blatníky a širší kola. Aktivní podvozek PASM je nyní standardní výbava

Asi už víte, že v rámci velmi decentního faceliftu dostalo Porsche 911 výhradně přeplňované motory, pokud se bavíme o standardních verzích Carrera a Carrera S. Teď je pohání dvěma turby přeplňovaný šestiválec 3,0 l.

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Obě verze posílily shodně o 20 koní a 60 Nm, ale snížila se spotřeba a tedy i emise CO2. Porsche 911 teď ničí planetu a hubí lední medvědy tempem pouze 7,4 litru na každých 100 km. Management organizace Greenpeace už určitě vyplňuje objednávkový list.

Porsche 911 dostane také stop/start, systém pro udržení v jízdním pruhu, adaptivní tempomat s funkční nouzového brzdění a spoustu dalších bezpečnostních a komfortních udělátek. I když je zvuk nové 911 ucházející, velkou měrou se na akustice uvnitř kabiny podílí reproduktory a elektronika.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků