Porsche 911 se zas tak moc nezměnilo, jenom je úspornější

Přechod Porsche 911 na přeplňování ponese spousta skalních fanoušků velmi těžce, ale nakonec si zvyknou stejně, jako si zvykli na pohon všech kol u generace 964 a na vodní chlazení u generace 996. Navíc se zas tak radikálně nové Porsche 911 nezměnilo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny aby jeden hledal lupou. No dobře, nová 911 má jinak tvarované nárazníky, větší vstupy vzduchu, širší blatníky a širší kola. Aktivní podvozek PASM je nyní standardní výbava

Asi už víte, že v rámci velmi decentního faceliftu dostalo Porsche 911 výhradně přeplňované motory, pokud se bavíme o standardních verzích Carrera a Carrera S. Teď je pohání dvěma turby přeplňovaný šestiválec 3,0 l.

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Obě verze posílily shodně o 20 koní a 60 Nm, ale snížila se spotřeba a tedy i emise CO2. Porsche 911 teď ničí planetu a hubí lední medvědy tempem pouze 7,4 litru na každých 100 km. Management organizace Greenpeace už určitě vyplňuje objednávkový list.

Porsche 911 dostane také stop/start, systém pro udržení v jízdním pruhu, adaptivní tempomat s funkční nouzového brzdění a spoustu dalších bezpečnostních a komfortních udělátek. I když je zvuk nové 911 ucházející, velkou měrou se na akustice uvnitř kabiny podílí reproduktory a elektronika.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků