Porsche 911 se zas tak moc nezměnilo, jenom je úspornější

Přechod Porsche 911 na přeplňování ponese spousta skalních fanoušků velmi těžce, ale nakonec si zvyknou stejně, jako si zvykli na pohon všech kol u generace 964 a na vodní chlazení u generace 996. Navíc se zas tak radikálně nové Porsche 911 nezměnilo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny aby jeden hledal lupou. No dobře, nová 911 má jinak tvarované nárazníky, větší vstupy vzduchu, širší blatníky a širší kola. Aktivní podvozek PASM je nyní standardní výbava

Asi už víte, že v rámci velmi decentního faceliftu dostalo Porsche 911 výhradně přeplňované motory, pokud se bavíme o standardních verzích Carrera a Carrera S. Teď je pohání dvěma turby přeplňovaný šestiválec 3,0 l.

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Porsche 911 prošlo downsizingem. Teď má turbo i běžný model

Obě verze posílily shodně o 20 koní a 60 Nm, ale snížila se spotřeba a tedy i emise CO2. Porsche 911 teď ničí planetu a hubí lední medvědy tempem pouze 7,4 litru na každých 100 km. Management organizace Greenpeace už určitě vyplňuje objednávkový list.

Porsche 911 dostane také stop/start, systém pro udržení v jízdním pruhu, adaptivní tempomat s funkční nouzového brzdění a spoustu dalších bezpečnostních a komfortních udělátek. I když je zvuk nové 911 ucházející, velkou měrou se na akustice uvnitř kabiny podílí reproduktory a elektronika.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků