"Bohužel na sériový sportovní automobil skvělé dynamické parametry a emisní hodnoty byly vyváženy neméně „skvělou“spotřebou, která u nového „třílitru“ vzrostla oproti motoru s objemem 2,7 litru o 5 litrů na průměr 18,2 l/100 km. "Tak to by mě zajímalo už poněkolikáté odkud autor čerpá. Bylo by hezké kdyby uvedl pramen.1/ Bud si to cucá z prstu, pak bych poprosil ještě o Jeničkovi a Karkulce, kterou by taky mohl upravit.2/ Anebo jeho SC není SC ale vrak a chlastá jako prorvané. Autore, opravte si a nestrašte lidi.Podotýkám, že po roce 73 automobilky dostaly strach z cen benzínu (a odbytu svých výrobků), tak se snažili spotřebu a emise redukovat na nejnižší možnou míru. Pokud by tedy 3L motor lemtal nějakých 18 litrů v r 78, auto by bylo neprodejné už v zemi původu (nemají náhodou Němci pověst spořínků?) a o Porschi bychom četli v minulém čase. Dále pokud by autor otevřel takovou malou knížečku, která se dává do přihrádky na rukavice, dočetl by se o spotřebě 14-16l. Pokud by se svezl, zjistil by, že při solidním nakládání i ježdění po městě by 13 litrů překonal ztuha.Nebavím se o jízdě po okruhu, tam ať si lítá za 100 na 100. Ale o tom asi článek nebyl.
Hm, no jo, to že má ten Automobil Porsche 911 SC, nebo kolik, to je, napsané v technickém průkazu, že to auto žere, asi 14 až 16 Litrů, tak ono to je sice, hezké, ale kolikrát, i obyčejnější, auta, mají, třeba ve světě, motorů, uvedenou, poměrně, nízkou spotřebu, ale realita, bývá někdy (spíš většinou jiná), a to taková, že většinou, spotřeba, těch aut, je větší, než je udáno v jejich, velkém Technickém průkazu, a myslím to docela, vážně, no!
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/39-Porsche/363-911.html
však píšu 14-16 psaná a normální provoz do 13. Jo to takové Turbo 3.0 (76) opravdu bralo k 18ti litrům, ale i přes 20. PS: normální = svižný
tak ak by som sa mohol zapojit ako majitel jedneho SC z roku 79. moja primerna spotreba je medzi 11 a 12,5 a to jazdim nie vzdy z lahkou nohou a pol trasy je v meste. uplny sen bola dialnica pri 140 papa 10,5 a ak by som vypol tempomat mozno na 10 sa dostanem ale pod je to cista utopia. Auto podla mna zerie uplne v pohode s prihliadnutim na rocnik.
Spotřebu okolo 18 litrů udává většina pramenů pro opravdu svižnou jízdu. Vzhledem k tomu že 911 SC nevlastním, nedokážu posoudit. Nicméně jak známo údaje udávané výrobcem se v reálu dosti často mírně či více liší.........;-)
pro normálního Čecha, jako drtivá většina aut ze Západu. Můžeme se jet dívat nebo si koupit za 100,- Kč angličáka. To je vše co můžeme my nízkopříjmový dělat. Já jsem měl navíc štěstí, neboť minule našel v popelnici v jedné ulici pěkný německý autokatalog - a mám ho úplně zadarmo ! Někdy nacházím v kontejnerech i vyhozené autíčka - to mám potom velikou radost.
ahoj vladimire,musis zkusit vec, co se jmenuje prace. velmi lehce nadprumerny bezdetny cesky par si muze ojety porsche v hodnote neco okolo milionu dovolit po dvou letech setreni. jenze on kazdy musi mit nejmodernejsi telefon, cim vetsi socka, tim samozrejme lepsi, pridavky se davaji snad uz i na plazmovy televizor a kazdy rok povinne na sutrovy plaze do chorvatska. pak se neni cemu divit, ze nemaji prachy, nadavaji na kapitalisty a voli socky paropsy. i kdyz je mi jasne, ze to byla jen ironicka provokace :-Dzdar koffr!
Za dva roky našetřit milion korun? To mi pověz kdo si to může dovolit. Pokud má někdo takové příjmy tak si může koupit cokoliv hned na leasing a nemusí šetřit.
Krásný závěr trilogie pana Stroleného! Moje jméno se však u tohoto článku objevilo zřejmě nedopatřením... Příjemné čtení všem!
Henri Tivonen havaroval na Korzice s Deltou S4, ne s 037.
Pekny clanek o vybornem aute.
serial je velmi dobry. osobne si ale nekoupim porsche, dokud se bude startovat levou rukou. a vw cayenne nepovazuju za porsche. :-(
wow! co máš proti startování levou rukou ? (pokud jsi o ní tedy napřišel, potom se omlouvám). Je to geniální koncepce, levou rukou startuješ a pravou už můžeš řadit za jedna a okamžitě vyrážet. Když měli rodiče Moskviče, tak ten to měl taky, naprostá pohoda. :-PAle myslím že se dneska dělá už i startování tlačítkem na palubce, ne (nevím jistě) ?
Skvělá série článků o historii 911. Osobně jen nepovažuji 959 za 911.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.