Porsche 911 s trojicí nových přítlačných křídel od TechArtu

TechArt patří k nejsvědomitějším a nejbystřejším úpravcům automobilů značky Porsche. Nyní přichází s novými spoilery pro aktuální generaci modelu 911.

Porsche 911 je mezi ladičskými společnostmi skutečnou modlou. Těchto vozů se tradičně prodává docela dost a jejich majitelé zpravidla nemívají hluboko do kapsy, takže si rádi připlatí za specifické modifikace z dílen specialistů. A často sahají právě po stavbách TechArtu, z nichž si z poslední doby vzpomeneme třeba na kit pro Porsche 911 Turbo minulé generace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TechArt nabízí pro Porsche 911 přítlačná křídla hned ve třech verzích

Pro tu stávající v podobě Porsche 911 (991) nyní TechArt nabízí tři různě tvarované zadní spoilery, jež jsou k mání pro verze Carrera i Carrera S s karoseriemi kupé i roadster. Jak je patrné z připojených snímků, tyto spoilery se liší svými rozměry i účinky, přičemž u TechArtu tvrdí, že při jejich tvarování využívali služeb aerodynamických tunelů.

Klepněte pro větší obrázek
U TechArtu zkoušeli vlastnosti doplňků v aerodynamickém tunelu

Například střední křídlo s označením TechArt Spoiler II na kupé 911 Carrera S vyvíjí na zadní nápravě při rychlosti 140 km/h přítlak 17,5 kg a v maximální rychlosti 304 km/h až 76 kg.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků