Porsche 911 s trojicí nových přítlačných křídel od TechArtu

TechArt patří k nejsvědomitějším a nejbystřejším úpravcům automobilů značky Porsche. Nyní přichází s novými spoilery pro aktuální generaci modelu 911.

Porsche 911 je mezi ladičskými společnostmi skutečnou modlou. Těchto vozů se tradičně prodává docela dost a jejich majitelé zpravidla nemívají hluboko do kapsy, takže si rádi připlatí za specifické modifikace z dílen specialistů. A často sahají právě po stavbách TechArtu, z nichž si z poslední doby vzpomeneme třeba na kit pro Porsche 911 Turbo minulé generace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TechArt nabízí pro Porsche 911 přítlačná křídla hned ve třech verzích

Pro tu stávající v podobě Porsche 911 (991) nyní TechArt nabízí tři různě tvarované zadní spoilery, jež jsou k mání pro verze Carrera i Carrera S s karoseriemi kupé i roadster. Jak je patrné z připojených snímků, tyto spoilery se liší svými rozměry i účinky, přičemž u TechArtu tvrdí, že při jejich tvarování využívali služeb aerodynamických tunelů.

Klepněte pro větší obrázek
U TechArtu zkoušeli vlastnosti doplňků v aerodynamickém tunelu

Například střední křídlo s označením TechArt Spoiler II na kupé 911 Carrera S vyvíjí na zadní nápravě při rychlosti 140 km/h přítlak 17,5 kg a v maximální rychlosti 304 km/h až 76 kg.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků