Porsche 911 GTS Club Coupé je omezená edice s kachním ocasem

Některé limitované edice Porsche 911 jsou skutečně omezené. Dokonce tak omezené, že v nich nenajdete ani držák na nápoje nebo klimatizaci, což by zrovna na americkém trhu, kam nová 911 GTS Club Coupé míří, bylo velmi limitující.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Když limitovaná edice, tak s „kachním ocasem“. Samozřejmostí jsou i plakety s označením omezené série a rozšířená výbava, kterou si zase Porsche nechá zaplatit v exkluzivní cenovce 136 000 dolarů, o 21 000 dolarů víc proti základní GTS

Nový model oslavuje šedesátileté výročí oficiálního amerického klubu majitelů Porsche a vznikne tak jen šedesát těchto speciálních 911 GTS. Samozřejmostí je spousta odlišujících detailů, třeba číslice 60 téměř na všem a červený kroužek na věnci volantu. Ovšem ten nejzajímavější se děje vzadu. Všechna auta mají legendární zadní spoiler, pro který se vžila přezdívka kachní ocas.

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

V základu jsou i dvacetipalcová kola, bi-xenony či třeba sportovní výfuk. Zajímavostí je i o 44 mm širší karoserie proti běžnému modelu Carrera 4. O pohon zadních kol se stará plochý šestiválec 3,8 l z modelu Carrera S vyladěný na 320 kW (435 k).

Verze s manuálem umí upalovat 306 km/h, s převodovkou PDK se auto rozjede „ƒjen“ na 304 km/h. Nicméně s automatem PDK je zrychlení z 0 na 96 km/h záležitostí 3,8 s, manuál je o nějakou tu desetinku pomalejší. Ovladatelnosti pak pomáhá třeba systém přerozdělování točivého momentu Porsche Torque Vectoring a také adaptivní podvozek PASM. Základní cena v USA je stanovena na 136 060 dolarů, tedy podle aktuálního kurzu asi 3 265 000 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 820 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 400 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků