Porsche 911 GTS Club Coupé je omezená edice s kachním ocasem

Některé limitované edice Porsche 911 jsou skutečně omezené. Dokonce tak omezené, že v nich nenajdete ani držák na nápoje nebo klimatizaci, což by zrovna na americkém trhu, kam nová 911 GTS Club Coupé míří, bylo velmi limitující.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Když limitovaná edice, tak s „kachním ocasem“. Samozřejmostí jsou i plakety s označením omezené série a rozšířená výbava, kterou si zase Porsche nechá zaplatit v exkluzivní cenovce 136 000 dolarů, o 21 000 dolarů víc proti základní GTS

Nový model oslavuje šedesátileté výročí oficiálního amerického klubu majitelů Porsche a vznikne tak jen šedesát těchto speciálních 911 GTS. Samozřejmostí je spousta odlišujících detailů, třeba číslice 60 téměř na všem a červený kroužek na věnci volantu. Ovšem ten nejzajímavější se děje vzadu. Všechna auta mají legendární zadní spoiler, pro který se vžila přezdívka kachní ocas.

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

Test: Porsche 911 Carrera S – zcela běžný vůz

V základu jsou i dvacetipalcová kola, bi-xenony či třeba sportovní výfuk. Zajímavostí je i o 44 mm širší karoserie proti běžnému modelu Carrera 4. O pohon zadních kol se stará plochý šestiválec 3,8 l z modelu Carrera S vyladěný na 320 kW (435 k).

Verze s manuálem umí upalovat 306 km/h, s převodovkou PDK se auto rozjede „ƒjen“ na 304 km/h. Nicméně s automatem PDK je zrychlení z 0 na 96 km/h záležitostí 3,8 s, manuál je o nějakou tu desetinku pomalejší. Ovladatelnosti pak pomáhá třeba systém přerozdělování točivého momentu Porsche Torque Vectoring a také adaptivní podvozek PASM. Základní cena v USA je stanovena na 136 060 dolarů, tedy podle aktuálního kurzu asi 3 265 000 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků