Porsche 911 GT3 už zase musí do servisu. A znovu dostane nový motor

Porsche 911 GT3 už zase musí do servisu. A znovu dostane nový motor

Trable s pohonnými jednotkami Porsche 911 GT3 nekončí. Automobilka nyní znovu svolává menší sérii aut na opětovnou výměnu motorů. Tentokrát nehrozí požár, ale Porsche bojevilo problém ve ventilovém rozvodu.

Automobilka opět vymění celé motory, protože je to prý jednodušší a výhodnější než provádět složité opravy. Počet aut postižených druhou svolávací akcí je mnohem menší, ale zajímavé je, že se třeba týká čtyř aut, která slouží na Nürburgringu jako Ring taxi.

Život řidiče | Sportovní auta | Krimi | Porsche

Pro Porsche se rýsuje kvůli 911 GT3 hodně velký problém

Vyřazené motory ze svolávaných aut si Porsche nechá za účelem testování a dalšího vývoje. Automobilka si ale s problémy motoru 911 GT3 utržila velkou porci ostudy.

Atmosférický plochý šestiválec v Porsche 911 GT3 má objem 3,8 l a pokud zrovna funguje, disponuje výkonem až 349 kW (475 k) v 8250 ot./min. Stovku model zvládne za 3,5 sekundy a asi také víte, že už má výhradně dvouspojkový automat PDK.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků