Trable s pohonnými jednotkami Porsche 911 GT3 nekončí. Automobilka nyní znovu svolává menší sérii aut na opětovnou výměnu motorů. Tentokrát nehrozí požár, ale Porsche bojevilo problém ve ventilovém rozvodu.
Automobilka opět vymění celé motory, protože je to prý jednodušší a výhodnější než provádět složité opravy. Počet aut postižených druhou svolávací akcí je mnohem menší, ale zajímavé je, že se třeba týká čtyř aut, která slouží na Nürburgringu jako Ring taxi.
Vyřazené motory ze svolávaných aut si Porsche nechá za účelem testování a dalšího vývoje. Automobilka si ale s problémy motoru 911 GT3 utržila velkou porci ostudy.
Atmosférický plochý šestiválec v Porsche 911 GT3 má objem 3,8 l a pokud zrovna funguje, disponuje výkonem až 349 kW (475 k) v 8250 ot./min. Stovku model zvládne za 3,5 sekundy a asi také víte, že už má výhradně dvouspojkový automat PDK.