Porsche 911 GT3 už zase musí do servisu. A znovu dostane nový motor

Porsche 911 GT3 už zase musí do servisu. A znovu dostane nový motor

Trable s pohonnými jednotkami Porsche 911 GT3 nekončí. Automobilka nyní znovu svolává menší sérii aut na opětovnou výměnu motorů. Tentokrát nehrozí požár, ale Porsche bojevilo problém ve ventilovém rozvodu.

Automobilka opět vymění celé motory, protože je to prý jednodušší a výhodnější než provádět složité opravy. Počet aut postižených druhou svolávací akcí je mnohem menší, ale zajímavé je, že se třeba týká čtyř aut, která slouží na Nürburgringu jako Ring taxi.

Pro Porsche se rýsuje kvůli 911 GT3 hodně velký problém

Pro Porsche se rýsuje kvůli 911 GT3 hodně velký problém

Vyřazené motory ze svolávaných aut si Porsche nechá za účelem testování a dalšího vývoje. Automobilka si ale s problémy motoru 911 GT3 utržila velkou porci ostudy.

Atmosférický plochý šestiválec v Porsche 911 GT3 má objem 3,8 l a pokud zrovna funguje, disponuje výkonem až 349 kW (475 k) v 8250 ot./min. Stovku model zvládne za 3,5 sekundy a asi také víte, že už má výhradně dvouspojkový automat PDK.

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků