Porsche 911 GT3 už zase musí do servisu. A znovu dostane nový motor

Porsche 911 GT3 už zase musí do servisu. A znovu dostane nový motor

Trable s pohonnými jednotkami Porsche 911 GT3 nekončí. Automobilka nyní znovu svolává menší sérii aut na opětovnou výměnu motorů. Tentokrát nehrozí požár, ale Porsche bojevilo problém ve ventilovém rozvodu.

Automobilka opět vymění celé motory, protože je to prý jednodušší a výhodnější než provádět složité opravy. Počet aut postižených druhou svolávací akcí je mnohem menší, ale zajímavé je, že se třeba týká čtyř aut, která slouží na Nürburgringu jako Ring taxi.

Pro Porsche se rýsuje kvůli 911 GT3 hodně velký problém

Pro Porsche se rýsuje kvůli 911 GT3 hodně velký problém

Vyřazené motory ze svolávaných aut si Porsche nechá za účelem testování a dalšího vývoje. Automobilka si ale s problémy motoru 911 GT3 utržila velkou porci ostudy.

Atmosférický plochý šestiválec v Porsche 911 GT3 má objem 3,8 l a pokud zrovna funguje, disponuje výkonem až 349 kW (475 k) v 8250 ot./min. Stovku model zvládne za 3,5 sekundy a asi také víte, že už má výhradně dvouspojkový automat PDK.

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 950 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 190 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků