Porsche 911 GT3 Snowmobile od Magnatu veze „muziku“ 2 100W

Model Porsche 911 GT3 byl vyvinut především pro špičkové jízdní výkony, přesto jde o ceněnou „stylovku“. Známý producent audioaparatur Magnat si jej proto zvolil za hostitele své špičkové soustavy s výkonem 2 100 W, ale tím to nekončí u prototypu Snowmobile. Na palubě upraveného vozu najdeme také nové čalounění kombinující černou kůži a prošívanou Alcantaru a leskle černé obklady a doplňky. U specializované společnosti Wimmer RS pak pánové z Magnatu objednali i zvýšení výkonu motoru opatřeného přeprogramovanou řídicí jednotkou a sportovním výfukem. Díky tomu pohonná jednotka dosahuje výkonu 462 koní (340 kW) a točivého momentu 451 Nm, díky čemuž se Snowmobile rozjede až na 317 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků