Porsche 911 GT3 RS: facelift i pro fajnšmekry (spy photos)

Tyto fotografie jsou jen důkazem toho, že připravované omlazení pro rodinu 911 zahrne všechny modely. Špionážním fotografům se totiž podařilo ulovit snad nejrespektovanější verzi GT3 RS přímo ve Francii.

Pokud si myslíte, že změny budou nějak radikální, jste na omylu. „Ereso“ si ponechá velké nápisy modelu, barevná kola, rám uvnitř i šestiválec 3,6 l s výkonem 415 koní. Stovka za 4 sekundy zůstane brilantním údajem, tak jako perfektní jízdní vlastnosti – především ale na okruhu. Změny se totiž dotknou jen předního nárazníku a pár dalších detailů, k dispozici prý budou i nové kombinace barev.

Samotná 911 GT3 RS vznikla v roce 2003, jako legální verze okruhového vozu. Odlehčení jednotlivých prvků, jakými jsou například kapota a zadní křídlo z karbonu, zadní okno z polykarbonátu nebo keramické brzdy PCCB dělají z tohoto vozu legendu, která má jen málo přímých konkurentů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Porsche 911 GT3 RS - dravec při testech

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků